Aws! Het is toch op onmogelijke tijdstippen?quote:Op zondag 23 maart 2025 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen ook opgestaan voor F1, daarna nog wel een dutje gedaan want het wat een lange week
Deze keer was het om 8.00, voor de meeste mensen best een oké tijdstip. Voor ons sinds corona niet meerquote:Op zondag 23 maart 2025 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Aws! Het is toch op onmogelijke tijdstippen?
Oh ik dacht echt in de nacht ja!quote:Op zondag 23 maart 2025 16:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze keer was het om 8.00, voor de meeste mensen best een oké tijdstip. Voor ons sinds corona niet meermeestal komen we pas op zijn vroegst om 9.00 uit bed.
Sta je daar speciaal voor op? Keek voor het op viaplay was altijd, maar ben er nooit voor opgestaanquote:Op zondag 23 maart 2025 15:30 schreef Sarabi het volgende:
Vanmorgen ook opgestaan voor F1, daarna nog wel een dutje gedaan want het wat een lange week
Die week ervoor was het 5u, dat is voor ons echt midden in de nachtquote:Op zondag 23 maart 2025 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik dacht echt in de nacht ja!
En acht uur probeer ik wel altijd, maar meestal later dat het lukt.luiwammes ben ik.
Als het kan qua werk doen we datquote:Op zondag 23 maart 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta je daar speciaal voor op? Keek voor het op viaplay was altijd, maar ben er nooit voor opgestaan
Wauw, ben toen met mijn zoon altijd opgestaan tijdens de WK voetbal, niet dat ik er wat aan vond maar deed dat voor hem. Maar voor zmij zelf zal ik echt niet opstaan voor zoietsquote:Op zondag 23 maart 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die week ervoor was het 5u, dat is voor ons echt midden in de nacht
[..]
Als het kan qua werk doen we datDoe ik al zo lang ik me kan herinneren (dus zo'n 30+ jaar).
Ja kloptquote:Op maandag 24 maart 2025 11:16 schreef Donna het volgende:
Heerlijk he?!
Vandaag is het wel grijs, maar dat maakt me dan ook niet zoveel uit.
Goedemorgen! Ja, dat was zo lekker!quote:Op maandag 24 maart 2025 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Her heerlijke zonnetje van de afgelopen dagen maakt me zo gelukkig en energiek
Wat ben je toch een sportieve topper! Ben trots op jou en je prestatie!quote:Op maandag 24 maart 2025 11:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ja, dat was zo lekker!
Daardoor gisteren ook een stuk verder hardgelopen dan mijn trainingsschema aangaf. Stiekem voor de eerste keer een halve marathon afstand gelopen
Dank dank! De trap op en af lopen daarna was wel clowneskquote:Op maandag 24 maart 2025 11:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sportieve topper! Ben trots op jou en je prestatie!
quote:Op maandag 24 maart 2025 11:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dank dank! De trap op en af lopen daarna was wel clownesk
Morguhquote:
Jaja, is allemaal geverfd, zwart met rode accenten. Nu in elkaar aan het naaien, rand rondom met koperdraad voor versteviging zit erop, de band rondom het verticale stuk zit er ook op.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhHoe gaat het met je hoed, ben je al begonnen?
O het begint al op te schieten dus, ben benieuwd nar het eindresultaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 09:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jaja, is allemaal geverfd, zwart met rode accenten. Nu in elkaar aan het naaien, rand rondom met koperdraad voor versteviging zit erop, de band rondom het verticale stuk zit er ook op.
Nu nog het verticale deel aan elkaar vast maken zodat het rond is en de bovenkant erop kan en dan de rand erop.. misschien moet ik nog een loner aan binnenkant lijmen, het lijkt een beetje groot. Zou 62 cm moeten zijn, misschien heb ik ook te ruim gemeten
quote:
Morguh damesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |