SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 26-02-2025 21:22:53 ]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lol lees toevallig net dit
[..]
https://www.eurogamer.net(...)pite-studio-shutdown
Xbox One Reveal 2013 entered the chatquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
One of gaming's greatest tragedies.
https://en.wikipedia.org/wiki/2011_PlayStation_Network_outagequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Xbox One Reveal 2013 entered the chat
Hermen als baasquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:39 schreef Drankster het volgende:
[..]
Xbox One Reveal 2013 entered the chat
Met?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Friday12 misschien kun je de OP updaten.
Aankomende grote releases:quote:
Dat klinkt als moeite... Als jij iets maakt wil ik het er wel inzetten hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Aankomende grote releases:
WILL SOMEBODY PLEASE CUE THAT BOID
SAMURAI PIZZA CATS
WHO DO YOU CALL WHEN YOU WANT SOME PEPPERONI
Dan heb je gewoon geen verstand van games.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms heb je van die dingen die iedereen geweldig lijkt te vinden en wat jij echt niet snapt.
Poh, toch maar een Pro regelen binnenkortquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Aankomende grote releases:
WILL SOMEBODY PLEASE CUE THAT BOID
SAMURAI PIZZA CATS
WHO DO YOU CALL WHEN YOU WANT SOME PEPPERONI
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Poh, toch maar een Pro regelen binnenkort
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ja daar gingen veel reacties over (op reddit etc) bij dat bericht over die studio closures. Vandaar dat ik alweer geirriteerd raakte en er hier over begon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snap je er precies niet aan? Het is een goed werkend, goed uitgevoerd en was een vernieuwend systeem en ze stoppen het tot 2036 onder een patent weg zodat niemand het meer kan gebruiken?
Het is geen hogere wiskunde oid hoor, dat het jouw ding niet is oke, maat dat hoeft het niet te zijn om de briljantheid er van in te zien.
Soms heb je van die dingen die iedereen geweldig lijkt te vinden en wat jij echt niet snapt.
Het was sarcasmequote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?
Roy zit hier alleen maar om te schijten op Sony gecombineerd met de Nintendo fanboy uit te hangen. Beetje voor de balans.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
Serieuze vraag, wat is voor jou de reden dat je een PS5 pro zou nemen?
Iemand moet het doen. En ik doe het allemaal terwijl ik Spiderman speel op mn Portal.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:54 schreef Questular het volgende:
[..]
Roy zit hier alleen maar om te schijten op Sony gecombineerd met de Nintendo fanboy uit te hangen. Beetje voor de balans.
Daarom zit het ook in de plus aangezien niemand het wil kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Veilguard in de plus, wat een flop.
TMNT retro collection en Sonic remaster port. Nostalgia is COOKING.quote:
Turtles altijd goed, al kan ik turtles in time niet spelen. Bazengame verder.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
TMNT retro collection en Sonic remaster port. Nostalgia is COOKING.
Please, geen Dragon Age discussie meer.
Pffffquote:
Oef dat is wel zuur altijd ja als je net zo'n game kooptquote:
Dit is ook wel belachelijk snel in de Plus gegaan. Ik had verwacht ergens eind dit jaar, rond de herfst ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oef dat is wel zuur altijd ja als je net zo'n game koopt
Ja, absurdquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is ook wel belachelijk snel in de Plus gegaan. Ik had verwacht ergens eind dit jaar, rond de herfst ofzo.
Ah oke gelukkig maar danquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
Staat me iets van bij dat hij geen PS Plus heeft.
Dat scheelt weer, als dat zo is.
Anders idd erg zuur ja.
Okay, wat missies MH: World gespeeld en dit is toch best wel tof.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja precies, dat is Monster Hunter ook toch, min of meer?
3 tientjes volgens mij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was Dragon Age niet ook al zwaar in de aanbieding vorige maand?
Apart.
Ja World is echt supercool. Laatst Iceborne gekocht, moet er nog mee beginnen! De wereld interesseert me veel meer dan die saaie woestijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Okay, wat missies MH: World gespeeld en dit is toch best wel tof.![]()
Je bevindt je vooral in de centrale hub area, met een heel catchy muziekje die ik na twee uurtjes spelen al aan het fluiten ben, en je krijgt opdrachten om een monster of x aantal monsters te killen. Het is dus een mission based gameplayloop wat me doet denken aan Nioh. In de hub area heb je alles wat je missies makkelijker maakt: een cantina waar je kan eten voor bepaalde stats boosts, een zeer uitgebreide arsenaal aan wapens en armor en een smithy waar je alles kan upgraden én downgraden. Bij het downgraden krijg alle resources weer terug dus je kan lekker experimenteren zonder dat je zuur verdiende resources verspit, dit is zéér uitnodigend om de verschillende wapens te testen.
Als je de missie start heb je 50 minuten de tijd om je opdracht te doen, hoe je dat doet moet je zelf uitvogelen. Ze droppen je in een best grote wereld met genoeg andere monsters en resources die je kan killen en/of verzamelen. Om het uiteindelijke monster te vinden moet je deze zoeken, zoals het volgen van voetsporen etc. best grappig gedaan, je bent dus echt op jacht zeg maar. M'n eerste grote monster killen voelde echt satisfying.
Volledig terecht dat deze franchise zo populair is. Ik ga hier echt nog wel wat uren in pompen.
@:Jimbo jij vindt dit ook wel tof, het is ook multiplayer btw maar dat hoeft niet.
Door de twee onderstaande video’s ben ik het gaan proberen. De tweede video(Skillup) geeft nog wat verdere info over de franchise in het algemeen en de (lange) historie daarvan.
Bekijk deze YouTube-video
Ja dan word je dus gewoon keihard genaait als je hem full price hebt gekocht eigenlijk!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Game release was eind oktober, dus de game is pas 4 maanden oud
Ik kocht hem op day one full price en heb daar moment spijt van gehad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dan word je dus gewoon keihard genaait als je hem full price hebt gekocht eigenlijk!
Enig idee hoe dat werkt voor een uitgever? Je doet het in de aanbieding als je er meer wilt verkopen, beetje reclame voor meer sales met minder winst.quote:
Bij Game Pass is het iig zo dat de uitgever/studio een bepaald bedrag krijgt van Xbox als zij de game naar Game Pass brengen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee hoe dat werkt voor een uitgever? Je doet het in de aanbieding als je er meer wilt verkopen, beetje reclame voor meer sales met minder winst.
Als het in de Plus komt, krijgt een uitgever dan ook geld? Een vast bedrag vooraf?
Hmm, dan zullen de verkopen in de actie ook niet denderend zijn geweest. Beetje pakken wat er nog te pakken is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij Game Pass is het iig zo dat de uitgever/studio een bepaald bedrag krijgt van Xbox als zij de game naar Game Pass brengen.
Zal bij PS Plus ook wel zo gaan neem ik aan.
Daar is nu ook een soort verkapte beta van toch? Die scheen best oke te zijn had ik gehoord.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:29 schreef DKUp het volgende:
Dan snap ik eigenlijk niet dat ze het spel voor 20 euro gingen aanbieden…..
Dit is wel echt snel……
EA kan het nog proberen met de volgende Battlefield…..
Hoewel ze die game niet rond GTA VI gaan uitbrengen.
Assassins Creed Shadows natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:34 schreef Friday12 het volgende:
Welke upcoming game releases willen we in de op
Die er nog niet in staanquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Assassins Creed Shadows natuurlijk.
Ja klopt en dit deel heeft iets van twee jaar langer ontwikkelingstijd gehad om dit wel beter te laten worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is nu ook een soort verkapte beta van toch? Die scheen best oke te zijn had ik gehoord.
Ghost of Yoteiquote:
Ik vond het verhaal ook ijzersterk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:22 schreef Friday12 het volgende:
Net TLoU2 weer uitgespeeld blijft een goed verhaal
De eerste keer met Abby spelen was wel echt kut tot je haar verhaal meer begon te zien.. Wat ik wel vervelend vind is dat ze altijd een trilogy maakte zonder een nieuwe IP en nu dus iets nieuws er tussendoor komt ipv TLoU3quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal ook ijzersterk.
Hoe je van een intense haat jegens een bepaald persoon vanwege een incident tijdens een golf uitjelangzaamaan naar begrip gaat en zelfs haar daad uiteindelijk zeer goed begrijpt
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De eerste keer met Abby spelen was wel echt kut tot je haar verhaal meer begon te zien.. Wat ik wel vervelend vind is dat ze altijd een trilogy maakte zonder een nieuwe IP en nu dus iets nieuws er tussendoor komt ipv TLoU3
Ik weet niet of ze in 2 teams development doen. Dan kan het wat anders zijn. Maar het is al 5 jaar geleden en als het nog 5 jaar duurt is het echt te langquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:12 schreef DKUp het volgende:
TLOU Part II is eigenlijk gewoon een goede game. Ellie is tering irritant de gehele game door. Abby is eigenlijk best wel een goed karakter alleen compleet kut neergezet in het begin. Joel hadden ze veel meer mee moeten doen.
Verhaal had wel beter gekund wat door de trailers compleet anders werden neergezet.
Intergalactic doet mij nog niks. Ik wil gewoon het einde van TLOU Part III
Daar moeten wij waarschijnlijk zes jaar op wachten.
Abby heeft al heel veel met hem gedaan 😱quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:12 schreef DKUp het volgende:
Joel hadden ze veel meer mee moeten doen.
Jaloers! Have funquote:Op donderdag 27 februari 2025 06:45 schreef Peejtur het volgende:
Vanaf 18.00 kan ik Two Point Museum spelen. Lijkt me erg leuk!
Campus niet gespeeld, staat wel ergens op Steam geloof ik.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:08 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Thanks.
Campus en hospitaal zijn al erg gaaf en verslavend. Deze lijkt me gewoon nóg leuker!
Eens, heel erg eens.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal ook ijzersterk.
Hoe je van een intense haat jegens een bepaald persoon vanwege een incident tijdens een golf uitjelangzaamaan naar begrip gaat en zelfs haar daad uiteindelijk zeer goed begrijpt
Waar in 1 een relatie ontstaat met humor en liefde is 2 enkel pure haat en ellende. Nergens leuk om te spelen. Deprimerend.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap de haat op deel 2 echt niet, zeker niet op t verhaal.
Love that.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar in 1 een relatie ontstaat met humor en liefde is 2 enkel pure haat en ellende. Nergens leuk om te spelen. Deprimerend.
Dat kan men goed uitgewerkt vinden, maar ik speel geen games om vervolgens van het dak te springen uit ellende.
Ik had wel iets meer bos/jungle/wildernis gewild.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:12 schreef DKUp het volgende:
TLOU Part II is eigenlijk gewoon een goede game. Ellie is tering irritant de gehele game door. Abby is eigenlijk best wel een goed karakter alleen compleet kut neergezet in het begin. Joel hadden ze veel meer mee moeten doen.
Verhaal had wel beter gekund wat door de trailers compleet anders werden neergezet.
Intergalactic doet mij nog niks. Ik wil gewoon het einde van TLOU Part III
Daar moeten wij waarschijnlijk zes jaar op wachten.
Probleem is dat deel 1 een reis was door Amerika en dit eigenlijk Seattle en weinig variatie qua locaties.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik had wel iets meer bos/jungle/wildernis gewild.
Op een gegeven moment was ik wel klaar met Washington.
En hij is erg leuk kan ik jullie vertellen! Weer echt anders dan de andere 2. Verfrissendquote:Op donderdag 27 februari 2025 06:45 schreef Peejtur het volgende:
Vanaf 18.00 kan ik Two Point Museum spelen. Lijkt me erg leuk!
Poh, Contra vibes. Benieuwd of het net zo onvergefelijk is.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:27 schreef Friday12 het volgende:
Ik denk ik haal Monster Hunter Wilds ff bij de Intertoys vandaag.. is het de enige in de omgeving die dus geen wilds verkoopt
Poah, lekker. Ik ben afgelopen dagen begonnen aan World en holy shit wat is dit verslavend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 08:27 schreef Friday12 het volgende:
Ik denk ik haal Monster Hunter Wilds ff bij de Intertoys vandaag.. is het de enige in de omgeving die dus geen wilds verkoopt
Nope, het idee achter MH is echt super tof, in theorie is het een game die ik geweldig zou vinden...... Maar ik heb er nu 3 gebrobeerd en ik kan er totaaaaal niet inkomen, snap er vanaf het eerste moment geen kut vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:30 schreef Drankster het volgende:
@Jimbo jij vindt dit ook wel tof, het is ook multiplayer btw maar dat hoeft niet.
Ik moet 1 nog spelen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:22 schreef Friday12 het volgende:
Net TLoU2 weer uitgespeeld blijft een goed verhaal
Ooit wel eens gehoord ja…..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef Jimbo het volgende:
Of de witcher 3? Die schijnt ook goeie dlc te hebben
Vergeef me, nee. Staat wel op mijn lijst.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jeetje, heb je ooit Uncharted gespeeld?
Oh dan heb je nog wel toffe PS4 en PS5-titels te gaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vergeef me, nee. Staat wel op mijn lijst.
Ik heb altijd op de Xbox gespeeld tot ik de PS5 kreeg. Dus ik loop wat achter in sommige klassiekers.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel toffe PS4 en PS5-titels te gaan![]()
God of War 2018 en God of War Ragnarok
Horizon 1 en 2
Uncharted 1-4 en Lost Legacy
The Last of Us 1 en 2
Ghost of Tsushima
Returnal
Gran Turismo 7
Days Gone
Ratchet and Clank en Rift Apart
Bloodborne
Vergeet ik nog een paar toppers.quote:
Gewoon bij xbox moeten blijven, blijft toch de superieure consolequote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vergeef me, nee. Staat wel op mijn lijst.
Ik heb altijd op de Xbox gespeeld tot ik de PS5 kreeg. Dus ik loop wat achter in sommige klassiekers.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh dan heb je nog wel toffe PS4 en PS5-titels te gaan![]()
God of War 2018 en God of War Ragnarok
Horizon 1 en 2
Uncharted 1-4 en Lost Legacy
The Last of Us 1 en 2
Ghost of Tsushima
Returnal
Gran Turismo 7
Days Gone
Ratchet and Clank en Rift Apart
Bloodborne
geef het een half jaartje en deze lijst is een lijst met alleen PC gamesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vergeet ik nog een paar toppers.
Spider-Man Remastered
Spider-Man Miles Morales
Spider-Man 2
Pc ja en dat is geen console.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
geef het een half jaartje en deze lijst is een lijst met alleen PC games
zeg dat maar tegen de steamdeckquote:
Ik kom bij een missie absoluut niet verder. Gaat de zin er vanaf. Binnenkort maar eens YouTube kijken daarover. Vana eerst weer museumdirecteur spelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:14 schreef Jimbo het volgende:
Of de witcher 3? Die schijnt ook goeie dlc te hebben
Bijzonder, zo moeilijk was Witcher niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:56 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik kom bij een missie absoluut niet verder. Gaat de zin er vanaf. Binnenkort maar eens YouTube kijken daarover. Vana eerst weer museumdirecteur spelen.
ken het probleem, heb ik met afterimage.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:56 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik kom bij een missie absoluut niet verder. Gaat de zin er vanaf. Binnenkort maar eens YouTube kijken daarover. Vana eerst weer museumdirecteur spelen.
je kon m zelfs zonder shirt spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijzonder, zo moeilijk was Witcher niet.
Ik speel zomers meestal zonder shirt. Maakte het niet moeilijker!quote:
Ik heb ook een X.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon bij xbox moeten blijven, blijft toch de superieure console![]()
Ik zeg ook niet dat ik goed benquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijzonder, zo moeilijk was Witcher niet.
Ik ben ook een scrub. Was mijn eerste spel, na Minecraft, dat ik op een console speelde sinds 2000 geloof ik.quote:
Hardcore mode genot!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Voor KCD2 zijn er updates en dlc incoming![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nope, het idee achter MH is echt super tof, in theorie is het een game die ik geweldig zou vinden...... Maar ik heb er nu 3 gebrobeerd en ik kan er totaaaaal niet inkomen, snap er vanaf het eerste moment geen kut van
@:friday12 is er wel groot fan van dacht ik
Het eerste wat ik ga doen is mijn Henry de Nathan Rutjes look geven. Links bovenin dus:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hardcore mode genot!dit was uiteindelijk de leukste manier om deel 1 te spelen. Zonder kaart, echt de wereld uit je hoofd moeten leren kennen.
Sowieso is moeten eten en slapen veel minder streng in deel 2. Wel jammer want het maakt de game wel een stuk makkelijker.
Story mode. Weet niet welke game die ik recent heb gespeeld dit had staan. Maar dat was echt 0% moeilijkheidquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ken het probleem, heb ik met afterimage.
Prima game, maar nu geen idee waar ik heen moet, zeker niet maanden na laatste x gespeeld te hebben. Bosses zijn te moeilijk, geen zin om random shit te killen om te levelen en dan erachter te komen dat ik toch al 6 uur de verkeerde kant op ga.
Daarom moeten games imho gewoon een extra-easy mode (of gepatenteerde @:Notorious_roy -mode) hebben. Lekker alles extreem easy en zo erdoor knallen
Vind ik wel fijn eigenlijk. Te vaak moeten slapen is maar irritantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef Drankster het volgende:
Sowieso is moeten eten en slapen veel minder streng in deel 2. Wel jammer want het maakt de game wel een stuk makkelijker.
Je kan straks in hardcore mode een perk kiezen waardoor je soms slaapwandelt en in compleet vreemde omgevingen wakker wordquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind ik wel fijn eigenlijk. Te vaak moeten slapen is maar irritant
oh in de zomer speel ik gewoon nakend, hooguit met wat talk op mn balzak tegen het plakkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel zomers meestal zonder shirt. Maakte het niet moeilijker!
ender magnolia en prince of persia hebben een custom mode, dan kan je de mobs zo moeilijk maken als je zelf wilt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:18 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Story mode. Weet niet welke game die ik recent heb gespeeld dit had staan. Maar dat was echt 0% moeilijkheid
poh influencer in de wording! Gaan we eindelijk FOK!Games TV krijgen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef 2dope het volgende:
Mijn crappy-ass, nauwelijks gebruikte YouTube-kanaal is blowing up door KCD2 filmpjes lol. 84.000 views en 1300 likes op m'n combo compilation
Deze is ook leuk voor de mensen die denken dat archery een ondergeschoven kindje is (evt. kleine spoilert aan het einde)
terecht. Met GPU erbij en je hebt eigenlijk niets anders nodigquote:
haha dat vind ik dan wel weer tofquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je kan straks in hardcore mode een perk kiezen waardoor je soms slaapwandelt en in compleet vreemde omgevingen wakker word
"Heeeey hoiiii welkom op ons kanaal! Leuk dat je kijkt, vergeet niet te laiken en supskraiben hueuhehue"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
poh influencer in de wording! Gaan we eindelijk FOK!Games TV krijgen?
JAAAAAA GENIETENquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
"Heeeey hoiiii welkom op ons kanaal! Leuk dat je kijkt, vergeet niet te laiken en supskraiben hueuhehue"
Neh denk 't niet
Alles voor de views hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
"Heeeey hoiiii welkom op ons kanaal! Leuk dat je kijkt, vergeet niet te laiken en supskraiben hueuhehue"
Neh denk 't niet
Als je er a la Jorraptor een erg leuk bedrag aan over houdt, why not?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neh denk 't niet
Omdat het tyfus veel werk is voor weinig en er misschien 10 mensen ter wereld zoveel aan overhouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je er a la Jorraptor een erg leuk bedrag aan over houdt, why not?
Ferrari' s, Bentley's, megayachten vol welgevormde edoch schaarsgeklede deernes in overvloed![]()
![]()
Like gegevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
Neh denk 't niet
Misschien moeten we deze zomer eens samen gamen dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh in de zomer speel ik gewoon nakend, hooguit met wat talk op mn balzak tegen het plakken
Leuk. Altijd fijn dat mensen je werk waarderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef 2dope het volgende:
Mijn crappy-ass, nauwelijks gebruikte YouTube-kanaal is blowing up door KCD2 filmpjes lol. 84.000 views en 1300 likes op m'n combo compilation
Deze is ook leuk voor de mensen die denken dat archery een ondergeschoven kindje is (evt. kleine spoilert aan het einde)
Dan maar een derdehands Volkswagen, een opblaasbootje en een mollig mokkelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Omdat het tyfus veel werk is voor weinig en er misschien 10 mensen ter wereld zoveel aan overhouden.
nee, op vrijwilligers basis he, alle omzet is dan voor fokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je er a la Jorraptor een erg leuk bedrag aan over houdt, why not?
Ferrari' s, Bentley's, megayachten vol welgevormde edoch schaarsgeklede deernes in overvloed![]()
![]()
Nou. Daar heb je het misquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk. Altijd fijn dat mensen je werk waarderen.
Al had ik zelf het idee dat deel 2 niet zo groot was als deel 1, gewoon doordat er minder over gesproken werd.
Het is pas een succes als Kaneelstokje (en ik) het gespeeld hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Daar heb je het misHet is een aardig succes. Groter dan deel 1.
Snel spelen dan! Vond het echt heel erg goedquote:Op zondag 2 maart 2025 14:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is pas een succes als Kaneelstokje (en ik) het gespeeld hebben
Godverdommequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop echt dat de nieuwe Tony Hawk vandaag uitkomt
Dit scherm staat in mijn geheugen geprentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Even snel turtles geprobeerd, maar in mijn herinnering was het toch een stuk mooier/gaver/beter.
Hopelijk zag het er niet zo smoothed uit in het origineelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit scherm staat in mijn geheugen geprent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CRT scherm voor max performancequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk zag het er niet zo smoothed uit in het origineel
Geruchten zijn deze week een demo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik was dit alweer vergeten.
Turn based best based
Microsoft acquisition tax.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Zuig mijn harige balzak maar lekker Activision met je tering early access en 70$ voor een remake met wat skinssterf de graftyfus Activison
Ik kots echt zo hard op die early access schijt. Bij alle publishers hoor. Maar dit is toch belachelijk.quote:
Hehe sure maar Activision uit zichzelf zou dit ook doen, nu kan je hem waarschijnlijk op Gamepass 'gratis' checken, dat scheeltquote:
Early access is echt sinds microshit een dingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hehe sure maar Activision uit zichzelf zou dit ook doen, nu kan je hem waarschijnlijk op Gamepass 'gratis' checken, dat scheelt
Na enig Google Kung Fu is het waarschijnlijk EA die begon met deze bullshit, met FIFA, en later ook Activision met Call of Duty.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Early access is echt sinds microshit een ding
quote:College Football 25 - 3 days - $90
Madden NFL 25 - 3 days - $90
Monster Jam Showdown - 3 days - $70
Star Wars Outlaws - 3 days - $110
Age of Mythology Retold - 7 days - $50
Visions of Mana - 1 day - $80
Space Marine II - 4 days - $100
Sword Art Online Fractured Daydream - 3 days - $85
Undisputed - 3 days - $80
Dragon Ball: Sparking! ZERO - 3 days - $100
Sonic X Shadow Generations - 3 days - $60
Life Is Strange Double Exposure - 14 days (Ch. 1 + 2) - $80
Assassin’s Creed Shadows - 3 days - $110
Concord - 3 days - $60
Silent Hill 2 - 2 days - $80
Earth Defense Force 6 - 1 day - $90
Enotria: The Last Song - 3 days - $60
Earth Defense Force: World Brothers 2 - 1 day - $75
Test Drive Unlimited Solar Crown: Silver Edition - 2 days - $80
Test Drive Unlimited Solar Crown: Gold Edition - 7 days - $90
Nah, het is gewoon een uitgestelde release voor mensen die geen geld extra willen betalen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:15 schreef Evangelion het volgende:
Early access is ook een beetje domheid-belasting imo
AC Shadows heeft het niet meer door de backlash.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Na enig Google Kung Fu is het waarschijnlijk EA die begon met deze bullshit, met FIFA, en later ook Activision met Call of Duty.
Maar het is lastig om een daadwerkelijke bron te vinden.
Deze games hadden het iig in 2023
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor soort early acces het is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:15 schreef Evangelion het volgende:
Early access is ook een beetje domheid-belasting imo
Hahah zoiets heb ik ook gehoord. Eerst nu Monster Hunter Wilds spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tijd voor de expansions die best goed schijnen te zijn.
Ja ik bedoelde die 2 dagen eerder kunnen spelen gevallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor soort early acces het is.
Bij veel indie games is het supporten van een game waarvan je weet dat het nog niet af is. En je feedback ook echt kan helpen (als je de moeite neemt om naar hun discord te gaan) Dan heeft de indie alvast wel geld om door te kunnen werken.
En daar vind ik helemaal niks mis mee. Doe er best vaak aan mee.
Early acces als in extra betalen voor paar dagen eerder te kunnen spelen is een heel ander verhaal
quote:Rumour: Gears of War Collection Will Be Revealed for PS5 This Summer
https://www.pushsquare.co(...)-for-ps5-this-summer
Gears 1-5 en Halo 1-Infinite op de PS5 zou echt geweldig zijn. Fable zal wel volgend jaar day one op de PS5 komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nu met motion sickness mode dat zou handig zijn
Ja ik heb niks tegen early access ala Hades 2 of Baldurs Gate 3. Maar idd paar dagen eerder spelen voor 2/3 tientjes extra. Zo naaierig voor de andere fans die niet zoveel geld te besteden hebben. Altijd kut als mensen eerder kunnen spelen dan jij, vroeger was het zo dat iemand gewoon ergens een early copy had gekocht, ok. Maar nu vragen ze er gewoon geld voor. Het is gewoon kutquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor soort early acces het is.
Bij veel indie games is het supporten van een game waarvan je weet dat het nog niet af is. En je feedback ook echt kan helpen (als je de moeite neemt om naar hun discord te gaan) Dan heeft de indie alvast wel geld om door te kunnen werken.
En daar vind ik helemaal niks mis mee. Doe er best vaak aan mee.
Early acces als in extra betalen voor paar dagen eerder te kunnen spelen is een heel ander verhaal
Gewoon doen en als het niks is stop je ermee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:11 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik twijfel van of ik aan dragon age begin nu......
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:36 schreef Kickinalfa het volgende:
Godsamme waarom zien alle characters er in dragon age uit als mislukte transgenders, kutgame, verwijderd.
Ciri als witcher en wel met triss.. Maar ik denk dat de wijngaard expansion is ofniet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Einde met Triss in je eigen wijngaard?
Doeidoei campaignquote:The parks from THPS3 and THPS4 have been authentically remade in jaw dropping 4K resolution* with streamlined goals in a two minute format
Als je de game hebt moet je het even zeggen dan help ik je wel op weg met een goed paard. Scheelt je een hoop grinden.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Misschien toch eens KCD 2 kopen, het lijkt me aan de ene kant wel supertof.
Maar oh zo traag/weinig tijd.
Sowieso pre-order met alle heisa voor een remasterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
Lol in Tony Hawk 4 kan je dus niet meer vrij rondskaten zoals je dat kon, maar ze hebben de levels gewoon veranderd in 2 minute runs![]()
[..]
Doeidoei campaign
Niet? De gameplay was niet super vernieuwendd, het verhaal van Abby/Ellie was ook wel klaar. Er waren weinig interessante side characters.quote:
Afsluiting zou wel fijn zijn met dit open einde. Gameplay in deel 2 was flink beter.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:57 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Niet? De gameplay was niet super vernieuwendd, het verhaal van Abby/Ellie was ook wel klaar. Er waren weinig interessante side characters.
Hebben we echt een nieuwe game nodig in het last of us universum?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Afsluiting zou wel fijn zijn met dit open einde. Gameplay in deel 2 was flink beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Jimbo op 07-03-2025 00:14:45 (spoiler }:|) ]
Oh no. Anyway.quote:
Ik heb er uiteindelijk 120 Groshen voor betaald, en dat heb je ook in het begin vrij vroeg bij elkaar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je de game hebt moet je het even zeggen dan help ik je wel op weg met een goed paard. Scheelt je een hoop grinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk 120 Groshen voor betaald, en dat heb je ook in het begin vrij vroeg bij elkaar.
En die heeft ook een verborgen perk.
Schijnt, met die perk, een van de beste knollen te zijn in de game.Bedoel Pebbles niet en die kreeg ik trouwens gratis van die handelaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de gold edition van KCD2 vanwege de dlc en daar zat ook een heel goed paard bij.
Die code ben ik alleen vergeten in te voeren en ik heb nu al de Pebbles perk en daarom geen behoefte meer aan een ander paard.
Ik geef die user nog tot zondag om die code te vragen en daarna krijgt iemand anders hier dat paard van de golden edition.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Het is een caparison en geen paard? Je bedoelt de Lords of Skalitz Caparison?quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bedoel Pebbles niet en die kreeg ik trouwens gratis van die handelaar.
Ik heb de gold edition van KCD2 vanwege de dlc en daar zat ook een heel goed paard bij.
Die code ben ik alleen vergeten in te voeren en ik heb nu al de Pebbles perk en daarom geen behoefte meer aan een ander paard.
Ik geef die user nog tot zondag om die code te vragen en daarna krijgt iemand anders hier dat paard van de golden edition.
Even kijkenquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is een caparison en geen paard? Je bedoelt de Lords of Skalitz Caparison?
Ik heb de Gold edtion, pre order bonus en alle Twitch drops maar geen paard gezien.
Die Lions Crest is wel een leuke treasure hunt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Even kijken
The Lions Crest en de Gallant Huntsman's Kit heb ik nog
Die ga ik zeker nog zelf doen. Maar eerst maar de base game en over 2 weken de eerste dlc.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Die Lions Crest is wel een leuke treasure hunt.
Als je de Lion Crest te laat doet heb je niks meer aan de loot ben ik bang.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die ga ik zeker nog zelf doen. Maar eerst maar de base game en over 2 weken de eerste dlc.
Ik heb nu bijna alles gedaan in de Troskowitz area en ben klaar voor Kuttenberg.
De volledige game is imo echt een aanraderquote:Op donderdag 6 maart 2025 05:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Astro's Playroom, dat ding dat je gratis bij de ps5 krijgt? Vond hem per toeval in de bibliotheek toen ik Stray verwijderde.
Grappig spelletje voor even tussendoor zo. Ziet er mooi uit, met belachelijk veel referenties naar alles wat met Playstation te maken heeft. Kan me voorstellen dat ze er een volledig spel van hebben gemaakt.
Alleen die add on trofeeën van die verstopte bots...wtf.
Ja, men was hier enthousiast. Misschien ooit als ik niks meer heb.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
De volledige game is imo echt een aanrader
Zonde.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Las trouwens dat de uitgever van Stray, Annapurna, 95% van het personeel kwijt is geraakt.
Heb toch wel wat spellen van ze gespeeld, zoals Edith Finch.
Kentucky Route Zeroquote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Las trouwens dat de uitgever van Stray, Annapurna, 95% van het personeel kwijt is geraakt.
Heb toch wel wat spellen van ze gespeeld, zoals Edith Finch.
Op de website van PlayStation zelf (PlayStation Direct) zie ik iig geen PS4 artikel meer staan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
Gekke vraag misschien maar ik ben op zoek naar een nieuwe PS4 controller. Maar op Bol.com zag ik alleen controllers van third party merken en geen 1 van Sony zelf. Idem ditto op coolblue. Worden deze niet meer verkocht door Sony zelf?
TPS 3.5quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
Nou het is bevestigd, THPS4 heeft geen career mode
[ x ]
Yupquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
TPS 3.5
Dus deel 3 met de maps van deel 4 en drie nieuwe maps.
Waarom doen ze dat dan? Lijkt niet alsof het de developer veel tijd bespaart?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Yup
No sale
De maps van 4 zijn best wel groot, zeker verticaal gezien. Om daar 2 minute runs op te doen is retarded. Daarnaast mis je enorm veel coole challenges en minigames.
Natuurlijk wel. Nu hoeven ze nergens NPC's neer te zetten, met eigen voice acting. Alle minigames kunnen ze weglaten. Alle gekke goals kunnen ze weglaten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat dan? Lijkt niet alsof het de developer veel tijd bespaart?
Ah OK, duidelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Nu hoeven ze nergens NPC's neer te zetten, met eigen voice acting. Alle minigames kunnen ze weglaten. Alle gekke goals kunnen ze weglaten.
THPS4 heeft heel veel toffe gekke goals die los staan van de standaard high score/collect skate etc.
Nu hoeven ze dat niet meer te doen.
Er zit gewoon een freeskate in, maar daar kan je de goals niet in activeren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ah OK, duidelijk.
Ja ik heb het nooit gespeeld dus ik wist niet precies wat die free roam inhield.
Klinkt wel erg kut. 2 minuten challenges zijn afentoe leuk maar als dat alles is ..
Beetje chill rondskaten lijkt me leuker, zelfs zonder NPC's en zo.
In mijn beleving was THPS3 en 4 toch al ruk vroeger?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Er zit gewoon een freeskate in, maar daar kan je de goals niet in activeren.
Het is gewoon fucked up. Alles aan thps4 is veranderd en op hun site staat
"Everything from the Originals returns"
Kk flikker op stel leugenaars. Hoe is dit toegestaan I dunno.
Ik heb me prima vermaakt met 3, maar dat was ook wel direct de enige die ik gespeeld heb.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
In mijn beleving was THPS3 en 4 toch al ruk vroeger?
Of zijn mijn herrineringen aan deel 1 zo geweldig dat die mening gekleurd was.
19 jaar ondersteuningquote:
Thps4 heeft een 94 op Metacritic en is de best rated PS2 game...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
In mijn beleving was THPS3 en 4 toch al ruk vroeger?
Of zijn mijn herrineringen aan deel 1 zo geweldig dat die mening gekleurd was.
oh dat friend pass is wel briljant jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Split Fiction is echt supergoedal ve gespeeld gister met een maatje
En sowieso die friends pass, 1 koopt het spel en beide kunnen spelen, zelfs crossplay
Goty kanshebber
Yes, dat kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster Als je eenmaal in het 2e gebied bent, kun je dan nog terug naar het eerste gebied?
Of is die dan niet meer bereikbaar?
Niet dat ik daar al bijna ben, want na 50 uur heb ik die bruiloft quest nog niet eens gedaan
Gister 5 uur gespeeld. Vanavond weer verder. Echt een leuke gamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Split Fiction is echt supergoedal ve gespeeld gister met een maatje
En sowieso die friends pass, 1 koopt het spel en beide kunnen spelen, zelfs crossplay
Goty kanshebber
quote:
Niet nu al voor trophies gaan. Speel gewoon de game blind, zoals het hoort, en doe daarna een trophy run. Je verpest de experience als je bepaalde dingen wel of niet doet omdat het nodig is om een trophy te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de proloog van Baldurs Gate 3 gespeeld. Leuk, vermaak me tot nu toe.
Veel erg specifieke trophies waar je al vroeg dingen voor moet doen die niet direct duidelijk zijn voor later. Typisch Larian.
Heb veel tijd gestopt in character creation. Kijken welke penis mijn vrouwelijke elfje moet hebben. Topspel.
Aangezien mijn vrienden het allemaal al gespeeld hebben, weet ik het verhaal al. Die zitten vanaf de beta al alles te spoilen, haha.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet nu al voor trophies gaan. Speel gewoon de game blind, zoals het hoort, en doe daarna een trophy run. Je verpest de experience als je bepaalde dingen wel of niet doet omdat het nodig is om een trophy te halen.
Verhaal? In een MH game?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien mijn vrienden het allemaal al gespeeld hebben, weet ik het verhaal al. Die zitten vanaf de beta al alles te spoilen, haha.
Daarnaast heb ik geen zin om het spel 3 of 4 keer te spelen. 2x is mooi genoeg.
Om eerlijk te zijn irriteerd dat verhaal mij alleen maar. Ik wil gewoon hunts doen. Die open world is ook mehquote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verhaal? In een MH game?dat is niet heel interessant toch
We praten ook niet over Monster Hunter.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verhaal? In een MH game?dat is niet heel interessant toch
Ja precies zoiets heb ik ook bij mhquote:Op zondag 9 maart 2025 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn irriteerd dat verhaal mij alleen maar. Ik wil gewoon hunts doen. Die open world is ook meh
Gewoon zeggen dat je er anders een side-vrouw bij neemtquote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Peejtur het volgende:
Split Fiction is niet alleen te spelen he? Wil hem graag spelen maar vrouw is er niet zeker van dat ze mee wilt spelen.
Zei ik toch.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vakantie gehad,
Inmiddels 37 uur in Dragon Age zitten.
En NU pas kom ik de eerste "woke" tegen
Ik vind t echt prima spelen.
Graphics veel beter dna ik verwachtte ahv de trailer.
Game play met combo's en semi strategic pause ook prima.
Dialogen niet hoogstaand, beetje simplistisch.
Maar nou ook weer niet storend slecht.
Ik vind t een 7.5/8.0 of zo.
Op t niveau van Hogwarts.
Ik heb het een poging gegeven maar ik kon er echt niet doorheen komen, maar ben al gestopt na het openingsgevecht met solas/lighthouse en je voor het eerst door de eluvian gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vakantie gehad,
Inmiddels 37 uur in Dragon Age zitten.
En NU pas kom ik de eerste "woke" tegen
Ik vind t echt prima spelen.
Graphics veel beter dna ik verwachtte ahv de trailer.
Game play met combo's en semi strategic pause ook prima.
Dialogen niet hoogstaand, beetje simplistisch.
Maar nou ook weer niet storend slecht.
Ik vind t een 7.5/8.0 of zo.
Op t niveau van Hogwarts.
Same, 10 uurtjes gespeeld en toen mee gestopt. Na games als Alan Wake II, Baldur's Gate 3 en Indiana Jones kan ik dit soort poppenkast dialogen niet serieus nemen. Ik had dit ook met Assassin's Creed Odyssey na Red Dead Redemption II. Is mijn tijd niet waard.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het een poging gegeven maar ik kon er echt niet doorheen komen, maar ben al gestopt na het openingsgevecht met solas/lighthouse en je voor het eerst door de eluvian gaat.
Dialogen die soms serieus proberen te zijn maar ondertussen ook veel bijdehand "marvel snappy" reacties.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zei ik toch.
Onderaan de streep is het een prima en erg vermakelijke game die enorm goed gepolijst is.
En het woke gedeelte is beperkt tot een aantal companion quests.
Al gaat dat op een gegeven wel heel erg irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijn
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Het is idd alleen bij haar quests ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijnPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
[..]Welke lijn? Het is gewoon matig geschreven in een Disney achtige stijl die lame is. Flut rpg zonder keuzes en waar je tegen niemand een asshole kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijn
Tja het speelt wel oké. Nou wooptidoo. Wat een spel.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Nope, maar er is hier vast wel iemand die met je wil spelen! Dat is nou echt een fantastische gamequote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Peejtur het volgende:
Split Fiction is niet alleen te spelen he? Wil hem graag spelen maar vrouw is er niet zeker van dat ze mee wilt spelen.
Ik heb er 37 uur in zitten en vermaak me prima.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke lijn? Het is gewoon matig geschreven in een Disney achtige stijl die lame is. Flut rpg zonder keuzes en waar je tegen niemand een asshole kan zijn.
Tja het speelt wel oké. Nou wooptidoo. Wat een spel.
[..]Een 7,5 van de 8 klinkt wel als een topspel anders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijnEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ik vermaak me er ook erg goed meequote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een 7,5 van de 8 klinkt wel als een topspel anders!
Wat denk jij dat de reden is voor de armzalige verkoopcijfers?quote:
Helaas, dat mag niet, MMaRsu heeft gesproken en dit is een stom spel.quote:
Slechte reclame vanwege woke allergie.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de reden is voor de armzalige verkoopcijfers?
Het plan is om volgend jaar een PSSR 2.0 uit te brengen met een vergelijkbaar resultaat als FSR4 voor de PS5 Pro. Goed nieuws dus ook voor de PS6quote:[Eurogamer] Mark Cerny: "next evolution of PSSR" coming to PS5 Pro is similar to FSR4 (Will be implemented in games for PS5 Pro on 2026)
Last week, AMD released its new wave of graphics hardware, developed around the new RDNA 4 architecture. Machine learning performance is dramatically increased, opening the door to FSR 4 - a brand-new ML-based upscaler that delivers excellent quality, comparable to Nvidia's DLSS. Just after launch, AMD revealed that it was co-developed in association with Sony as part of its Project Amethyst initiative and in an interview with Digital Foundry, PlayStation lead system architect Mark Cerny says that "our target is to have something very similar to FSR 4's upscaler available on PS5 Pro for 2026 titles as the next evolution of PSSR."
"The neural network (and training recipe) in FSR 4's upscaler are the first results of the Amethyst collaboration," Cerny told us. "And results are excellent, it's a more advanced approach that can exceed the crispness of PSSR. I'm very proud of the work of the joint team!"
You can assess the quality of FSR 4 yourself via the embedded video below, where Digital Foundry stacks up the new upscaler against the non-ML FSR 3.1, along with DLSS 3.7 and DLSS 4.0. While we have more in-depth coverage to come, our take on the new technology is that it represents a huge leap over FSR 3.1, delivering quality wins over DLSS 3.7. While there are elements where the new transformer-based DLSS 4 model wins out, we were delighted to see that FSR 4 is surprisingly competitive against Nvidia's latest.
However, it is going to take some time to see the new technology migrate across to PlayStation 5 Pro. "Our focus for 2025 is working with developers to integrate PSSR into their titles; in parallel, though, we have already started to implement the new neural network on PS5 Pro. Our target is to have something very similar to FSR 4's upscaler available on PS5 Pro for 2026 titles as the next evolution of PSSR; it should take the same inputs and produce essentially the same outputs. Doing that implementation is rather ambitious and time consuming, which is why you haven't already seen this new upscaler on PS5 Pro."
Cerny believes that PS5 Pro's ML hardware is up to the task of running FSR 4 without significant re-architecting.
"That is what we are targeting, and we believe we can achieve it," he says. "The peak performance number for PS5 Pro is 300 8-bit TOPS without sparsity, which compares very well to the recently released AMD GPUs. We don't believe sparsity is useful for this particular upscaling algorithm."
"RDNA 4 and the hardware in PS5 Pro are completely separate designs, which is why I speak in terms of 'reimplementation' on PS5 Pro when I talk about the new upscaling network used in FSR 4. I'm definitely looking forward to a future with co-developed hardware features for machine learning that will dramatically increase the interoperability."
Based on prior interviews, the Amethyst project is understood to be an extensive venture - one that looks set to extend beyond the lifespan of PS5 Pro, presumably into the next generation console era. It looks like we should expect more convergence in design, as opposed to the Pro's custom ML solution, designed by Sony itself.
"There are really two goals, one shorter term and one longer term," explains Cerny. "The shorter-term goal is to co-develop neural network architectures and training strategies for game graphics. We're stronger together than apart, so it makes a lot of sense to combine some of our resources when tackling these problems. And because we began this collaboration in earnest in late 2023 (when PSSR development was wrapping up), I'm happy to say that there have already been results.
"The longer-term goal is to work together to create a more ideal hardware architecture for machine learning, something capable of processing the neural networks needed for game graphics at high speed. PS5 Pro was a wonderful learning experience for us here at SIE, and of course AMD has an incredible amount of knowledge from its multi-generation RDNA roadmap. Again, it just makes sense to combine those expertises."
https://www.eurogamer.net(...)on-of-pssr-upscaling
Heb haar zoverquote:Op maandag 10 maart 2025 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope, maar er is hier vast wel iemand die met je wil spelen! Dat is nou echt een fantastische game
Dus de side-vrouw opmerking tip heeft geholpenquote:
2027 of 2028quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Las vandaag iets van dat er in 2027 een nieuwe Xbox verwacht wordt, dus ben benieuwd wanneer de PS6 komt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)grade-voor-pssr.html
Nvm, lees nu pas terug.![]()
Opletten jaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)grade-voor-pssr.html
Nvm, lees nu pas terug.![]()
Speciaal voor @MMaRsu voor maar 109,99 euroquote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Evangelion het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle for PS5 release date is set for April 17, 2025. The premium will allow early access to 2 days, from April 15, 2025. Pre -orders will be around March 25, 2025
Early access voor een port, sad! @:mmarsu
Ja, alleen niet voor 79,99 euro.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Die Indiana Jones game is absoluut een aanrader
Zin inquote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Evangelion het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle for PS5 release date is set for April 17, 2025. The premium will allow early access to 2 days, from April 15, 2025. Pre -orders will be around March 25, 2025
Early access voor een port, sad! @:mmarsu
Snap ik maar in een rpg wil ik kunnen kiezenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 37 uur in zitten en vermaak me prima.
Ook zonder klootzak uit te kunnen hangen.
Doe ik dat hier wel
gamepassquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speciaal voor @:mmarsu voor maar 109,99 euro
[..]
Ja, alleen niet voor 79,99 euro.
Een van de tofste games van vorig jaarquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 maart 2025 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de tofste games van vorig jaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:"With The Last of Us 2, we made certain creative decisions that got us a lot of hate. A lot of people love it, but a lot of people hate that game," Druckman said during a chat with 28 Days Later writer Alex Garland, to which Garland replied: "Who gives a shit."
"Exactly. But the joke is like, you know what, let's do something that people won't care as much about. Let's make a game about faith and religion," Druckmann quipped.
The Naughty Dog head revealed he has been working on Intergalactic: The Heretic Prophet for four years now, and confirmed the upcoming release won't be set on Earth. "It takes place 2000 years in an alternate future that deviates in the late 80s," he shared.
"So there is not only in this alternate history timeline, we've made this - where the where the timeline deviates - this new religion becomes pretty prominent and then we spend years just building out this religion like from the original prophet all the way [to] how it gets like changed and sometimes bastardised and evolves over all these years."
4 PlayStation console exclusives maar Sony heeft geen games genot.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Stellar Blade
Nouja ik wil niet overkomen als hater want veel gekkies haten hem omdat TLOU2 te woke is blabla.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
je big homie @:evangelion
Mjeh ik ben een beetje sceptisch over dat nieuwe project, kan niet echt aanwijzen waarom. Heb me verder nooit echt verdiept in Druckmann maar ben wel altijd fan geweest van Naughty Dogs werkjes. Hopelijk spoedig aan de slag met TLoU2 Remastered voor pcquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet overkomen als hater want veel gekkies haten hem omdat TLOU2 te woke is blabla.
Maar het is wel een lul.
"this new religion becomes pretty prominent and then we spend years just building out this religion like from the original prophet all the way [to] how it gets like changed and sometimes bastardised and evolves over all these years.""
Klinkt gewoon als het verhaal van FFX dit.
Ik vind een half dorp uitmoorden toch nét iets ergerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor upscalen is het ergste wat je kunt doen.
Kan vermakelijk zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind een half dorp uitmoorden toch nét iets erger
True true, in real life echter ben je doorgaans niet met een half uurtje weg van het politiebureau, met dat soort grappen.quote:
Wat een kreezie genie blijft het tochquote:Op zondag 9 maart 2025 23:02 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Solid Snake is back.
Kwam te laat uit om in awards meegenomen te worden, en ja het is echt een fantastische game ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Stellar Blade
Haha hoe verwacht je anders dat de oude hardware van PS mee moet gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor upscalen is het ergste wat je kunt doen.
Omdat nu al standaard op upscalers geleund wordt, ongeacht nieuwe of oude hardware.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe verwacht je anders dat de oude hardware van PS mee moet gaan
Weet ik, maar niet beter dan die 6 en dan zijn er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kwam te laat uit om in awards meegenomen te worden, en ja het is echt een fantastische game ook.
quote:Op zondag 9 maart 2025 23:02 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Solid Snake is back.
He? Dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat nu al standaard op upscalers geleund wordt, ongeacht nieuwe of oude hardware.
Indy was echt wel leuker om te spelen dan Metafor Refantazio.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet beter dan die 6 en dan zijn er nog wel een paar.
Ik moet wel een recap doen van 1 als ik aan 2 begin.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 13:00 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap nog altijd geen ene fuck van Death stranding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |