oh dat friend pass is wel briljant jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Split Fiction is echt supergoedal ve gespeeld gister met een maatje
En sowieso die friends pass, 1 koopt het spel en beide kunnen spelen, zelfs crossplay
Goty kanshebber
Bekijk deze YouTube-video
Yes, dat kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
@:Drankster Als je eenmaal in het 2e gebied bent, kun je dan nog terug naar het eerste gebied?
Of is die dan niet meer bereikbaar?
Niet dat ik daar al bijna ben, want na 50 uur heb ik die bruiloft quest nog niet eens gedaan
Gister 5 uur gespeeld. Vanavond weer verder. Echt een leuke gamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef MMaRsu het volgende:
Split Fiction is echt supergoedal ve gespeeld gister met een maatje
En sowieso die friends pass, 1 koopt het spel en beide kunnen spelen, zelfs crossplay
Goty kanshebber
quote:
Niet nu al voor trophies gaan. Speel gewoon de game blind, zoals het hoort, en doe daarna een trophy run. Je verpest de experience als je bepaalde dingen wel of niet doet omdat het nodig is om een trophy te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb de proloog van Baldurs Gate 3 gespeeld. Leuk, vermaak me tot nu toe.
Veel erg specifieke trophies waar je al vroeg dingen voor moet doen die niet direct duidelijk zijn voor later. Typisch Larian.
Heb veel tijd gestopt in character creation. Kijken welke penis mijn vrouwelijke elfje moet hebben. Topspel.
Aangezien mijn vrienden het allemaal al gespeeld hebben, weet ik het verhaal al. Die zitten vanaf de beta al alles te spoilen, haha.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet nu al voor trophies gaan. Speel gewoon de game blind, zoals het hoort, en doe daarna een trophy run. Je verpest de experience als je bepaalde dingen wel of niet doet omdat het nodig is om een trophy te halen.
Verhaal? In een MH game?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien mijn vrienden het allemaal al gespeeld hebben, weet ik het verhaal al. Die zitten vanaf de beta al alles te spoilen, haha.
Daarnaast heb ik geen zin om het spel 3 of 4 keer te spelen. 2x is mooi genoeg.
Om eerlijk te zijn irriteerd dat verhaal mij alleen maar. Ik wil gewoon hunts doen. Die open world is ook mehquote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verhaal? In een MH game?dat is niet heel interessant toch
We praten ook niet over Monster Hunter.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Verhaal? In een MH game?dat is niet heel interessant toch
Ja precies zoiets heb ik ook bij mhquote:Op zondag 9 maart 2025 20:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn irriteerd dat verhaal mij alleen maar. Ik wil gewoon hunts doen. Die open world is ook meh
Gewoon zeggen dat je er anders een side-vrouw bij neemtquote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Peejtur het volgende:
Split Fiction is niet alleen te spelen he? Wil hem graag spelen maar vrouw is er niet zeker van dat ze mee wilt spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |