Omdat het tyfus veel werk is voor weinig en er misschien 10 mensen ter wereld zoveel aan overhouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je er a la Jorraptor een erg leuk bedrag aan over houdt, why not?
Ferrari' s, Bentley's, megayachten vol welgevormde edoch schaarsgeklede deernes in overvloed![]()
![]()
Like gegevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
"Heeeey hoiiii welkom op ons kanaal! Leuk dat je kijkt, vergeet niet te laiken en supskraiben hueuhehue"
Neh denk 't niet
Misschien moeten we deze zomer eens samen gamen dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh in de zomer speel ik gewoon nakend, hooguit met wat talk op mn balzak tegen het plakken
Leuk. Altijd fijn dat mensen je werk waarderen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef 2dope het volgende:
Mijn crappy-ass, nauwelijks gebruikte YouTube-kanaal is blowing up door KCD2 filmpjes lol. 84.000 views en 1300 likes op m'n combo compilation
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook leuk voor de mensen die denken dat archery een ondergeschoven kindje is (evt. kleine spoilert aan het einde)
Bekijk deze YouTube-video
Dan maar een derdehands Volkswagen, een opblaasbootje en een mollig mokkelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Omdat het tyfus veel werk is voor weinig en er misschien 10 mensen ter wereld zoveel aan overhouden.
nee, op vrijwilligers basis he, alle omzet is dan voor fokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je er a la Jorraptor een erg leuk bedrag aan over houdt, why not?
Ferrari' s, Bentley's, megayachten vol welgevormde edoch schaarsgeklede deernes in overvloed![]()
![]()
Nou. Daar heb je het misquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk. Altijd fijn dat mensen je werk waarderen.
Al had ik zelf het idee dat deel 2 niet zo groot was als deel 1, gewoon doordat er minder over gesproken werd.
Het is pas een succes als Kaneelstokje (en ik) het gespeeld hebbenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou. Daar heb je het misHet is een aardig succes. Groter dan deel 1.
Snel spelen dan! Vond het echt heel erg goedquote:Op zondag 2 maart 2025 14:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Het is pas een succes als Kaneelstokje (en ik) het gespeeld hebben
Godverdommequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoop echt dat de nieuwe Tony Hawk vandaag uitkomt
Dit scherm staat in mijn geheugen geprentquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Even snel turtles geprobeerd, maar in mijn herinnering was het toch een stuk mooier/gaver/beter.
Hopelijk zag het er niet zo smoothed uit in het origineelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:34 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dit scherm staat in mijn geheugen geprent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |