Zei ik toch.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vakantie gehad,
Inmiddels 37 uur in Dragon Age zitten.
En NU pas kom ik de eerste "woke" tegen
Ik vind t echt prima spelen.
Graphics veel beter dna ik verwachtte ahv de trailer.
Game play met combo's en semi strategic pause ook prima.
Dialogen niet hoogstaand, beetje simplistisch.
Maar nou ook weer niet storend slecht.
Ik vind t een 7.5/8.0 of zo.
Op t niveau van Hogwarts.
Ik heb het een poging gegeven maar ik kon er echt niet doorheen komen, maar ben al gestopt na het openingsgevecht met solas/lighthouse en je voor het eerst door de eluvian gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Vakantie gehad,
Inmiddels 37 uur in Dragon Age zitten.
En NU pas kom ik de eerste "woke" tegen
Ik vind t echt prima spelen.
Graphics veel beter dna ik verwachtte ahv de trailer.
Game play met combo's en semi strategic pause ook prima.
Dialogen niet hoogstaand, beetje simplistisch.
Maar nou ook weer niet storend slecht.
Ik vind t een 7.5/8.0 of zo.
Op t niveau van Hogwarts.
Same, 10 uurtjes gespeeld en toen mee gestopt. Na games als Alan Wake II, Baldur's Gate 3 en Indiana Jones kan ik dit soort poppenkast dialogen niet serieus nemen. Ik had dit ook met Assassin's Creed Odyssey na Red Dead Redemption II. Is mijn tijd niet waard.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb het een poging gegeven maar ik kon er echt niet doorheen komen, maar ben al gestopt na het openingsgevecht met solas/lighthouse en je voor het eerst door de eluvian gaat.
Dialogen die soms serieus proberen te zijn maar ondertussen ook veel bijdehand "marvel snappy" reacties.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zei ik toch.
Onderaan de streep is het een prima en erg vermakelijke game die enorm goed gepolijst is.
En het woke gedeelte is beperkt tot een aantal companion quests.
Al gaat dat op een gegeven wel heel erg irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijn
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Het is idd alleen bij haar quests ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijnPerhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Welke lijn? Het is gewoon matig geschreven in een Disney achtige stijl die lame is. Flut rpg zonder keuzes en waar je tegen niemand een asshole kan zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijn
Tja het speelt wel oké. Nou wooptidoo. Wat een spel.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Nope, maar er is hier vast wel iemand die met je wil spelen! Dat is nou echt een fantastische gamequote:Op maandag 10 maart 2025 09:09 schreef Peejtur het volgende:
Split Fiction is niet alleen te spelen he? Wil hem graag spelen maar vrouw is er niet zeker van dat ze mee wilt spelen.
Ik heb er 37 uur in zitten en vermaak me prima.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke lijn? Het is gewoon matig geschreven in een Disney achtige stijl die lame is. Flut rpg zonder keuzes en waar je tegen niemand een asshole kan zijn.
Tja het speelt wel oké. Nou wooptidoo. Wat een spel.
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]Een 7,5 van de 8 klinkt wel als een topspel anders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij irriteert t natuurlijk niet want ik sta aan de andere kant van de lijnEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ja ik vermaak me er ook erg goed meequote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een 7,5 van de 8 klinkt wel als een topspel anders!
Wat denk jij dat de reden is voor de armzalige verkoopcijfers?quote:
Helaas, dat mag niet, MMaRsu heeft gesproken en dit is een stom spel.quote:
Slechte reclame vanwege woke allergie.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk jij dat de reden is voor de armzalige verkoopcijfers?
Het plan is om volgend jaar een PSSR 2.0 uit te brengen met een vergelijkbaar resultaat als FSR4 voor de PS5 Pro. Goed nieuws dus ook voor de PS6quote:[Eurogamer] Mark Cerny: "next evolution of PSSR" coming to PS5 Pro is similar to FSR4 (Will be implemented in games for PS5 Pro on 2026)
Bekijk deze YouTube-video
Last week, AMD released its new wave of graphics hardware, developed around the new RDNA 4 architecture. Machine learning performance is dramatically increased, opening the door to FSR 4 - a brand-new ML-based upscaler that delivers excellent quality, comparable to Nvidia's DLSS. Just after launch, AMD revealed that it was co-developed in association with Sony as part of its Project Amethyst initiative and in an interview with Digital Foundry, PlayStation lead system architect Mark Cerny says that "our target is to have something very similar to FSR 4's upscaler available on PS5 Pro for 2026 titles as the next evolution of PSSR."
"The neural network (and training recipe) in FSR 4's upscaler are the first results of the Amethyst collaboration," Cerny told us. "And results are excellent, it's a more advanced approach that can exceed the crispness of PSSR. I'm very proud of the work of the joint team!"
You can assess the quality of FSR 4 yourself via the embedded video below, where Digital Foundry stacks up the new upscaler against the non-ML FSR 3.1, along with DLSS 3.7 and DLSS 4.0. While we have more in-depth coverage to come, our take on the new technology is that it represents a huge leap over FSR 3.1, delivering quality wins over DLSS 3.7. While there are elements where the new transformer-based DLSS 4 model wins out, we were delighted to see that FSR 4 is surprisingly competitive against Nvidia's latest.
However, it is going to take some time to see the new technology migrate across to PlayStation 5 Pro. "Our focus for 2025 is working with developers to integrate PSSR into their titles; in parallel, though, we have already started to implement the new neural network on PS5 Pro. Our target is to have something very similar to FSR 4's upscaler available on PS5 Pro for 2026 titles as the next evolution of PSSR; it should take the same inputs and produce essentially the same outputs. Doing that implementation is rather ambitious and time consuming, which is why you haven't already seen this new upscaler on PS5 Pro."
Cerny believes that PS5 Pro's ML hardware is up to the task of running FSR 4 without significant re-architecting.
"That is what we are targeting, and we believe we can achieve it," he says. "The peak performance number for PS5 Pro is 300 8-bit TOPS without sparsity, which compares very well to the recently released AMD GPUs. We don't believe sparsity is useful for this particular upscaling algorithm."
"RDNA 4 and the hardware in PS5 Pro are completely separate designs, which is why I speak in terms of 'reimplementation' on PS5 Pro when I talk about the new upscaling network used in FSR 4. I'm definitely looking forward to a future with co-developed hardware features for machine learning that will dramatically increase the interoperability."
Based on prior interviews, the Amethyst project is understood to be an extensive venture - one that looks set to extend beyond the lifespan of PS5 Pro, presumably into the next generation console era. It looks like we should expect more convergence in design, as opposed to the Pro's custom ML solution, designed by Sony itself.
"There are really two goals, one shorter term and one longer term," explains Cerny. "The shorter-term goal is to co-develop neural network architectures and training strategies for game graphics. We're stronger together than apart, so it makes a lot of sense to combine some of our resources when tackling these problems. And because we began this collaboration in earnest in late 2023 (when PSSR development was wrapping up), I'm happy to say that there have already been results.
"The longer-term goal is to work together to create a more ideal hardware architecture for machine learning, something capable of processing the neural networks needed for game graphics at high speed. PS5 Pro was a wonderful learning experience for us here at SIE, and of course AMD has an incredible amount of knowledge from its multi-generation RDNA roadmap. Again, it just makes sense to combine those expertises."
https://www.eurogamer.net(...)on-of-pssr-upscaling
Heb haar zoverquote:Op maandag 10 maart 2025 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nope, maar er is hier vast wel iemand die met je wil spelen! Dat is nou echt een fantastische game
Dus de side-vrouw opmerking tip heeft geholpenquote:
2027 of 2028quote:Op maandag 10 maart 2025 17:54 schreef StateOfMind het volgende:
Las vandaag iets van dat er in 2027 een nieuwe Xbox verwacht wordt, dus ben benieuwd wanneer de PS6 komt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)grade-voor-pssr.html
Nvm, lees nu pas terug.![]()
Opletten jaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:12 schreef FlippingCoin het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)grade-voor-pssr.html
Nvm, lees nu pas terug.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |