Speciaal voor @MMaRsu voor maar 109,99 euroquote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Evangelion het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle for PS5 release date is set for April 17, 2025. The premium will allow early access to 2 days, from April 15, 2025. Pre -orders will be around March 25, 2025
Early access voor een port, sad! @:mmarsu
Ja, alleen niet voor 79,99 euro.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
Die Indiana Jones game is absoluut een aanrader
Zin inquote:Op maandag 10 maart 2025 19:23 schreef Evangelion het volgende:
Indiana Jones and the Great Circle for PS5 release date is set for April 17, 2025. The premium will allow early access to 2 days, from April 15, 2025. Pre -orders will be around March 25, 2025
Early access voor een port, sad! @:mmarsu
Snap ik maar in een rpg wil ik kunnen kiezenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 37 uur in zitten en vermaak me prima.
Ook zonder klootzak uit te kunnen hangen.
Doe ik dat hier wel
gamepassquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Speciaal voor @:mmarsu voor maar 109,99 euro
[..]
Ja, alleen niet voor 79,99 euro.
Een van de tofste games van vorig jaarquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 maart 2025 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de tofste games van vorig jaar
Bekijk deze YouTube-videoquote:"With The Last of Us 2, we made certain creative decisions that got us a lot of hate. A lot of people love it, but a lot of people hate that game," Druckman said during a chat with 28 Days Later writer Alex Garland, to which Garland replied: "Who gives a shit."
"Exactly. But the joke is like, you know what, let's do something that people won't care as much about. Let's make a game about faith and religion," Druckmann quipped.
The Naughty Dog head revealed he has been working on Intergalactic: The Heretic Prophet for four years now, and confirmed the upcoming release won't be set on Earth. "It takes place 2000 years in an alternate future that deviates in the late 80s," he shared.
"So there is not only in this alternate history timeline, we've made this - where the where the timeline deviates - this new religion becomes pretty prominent and then we spend years just building out this religion like from the original prophet all the way [to] how it gets like changed and sometimes bastardised and evolves over all these years."
4 PlayStation console exclusives maar Sony heeft geen games genot.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
+ Stellar Blade
Nouja ik wil niet overkomen als hater want veel gekkies haten hem omdat TLOU2 te woke is blabla.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:40 schreef 2dope het volgende:
[..]
je big homie @:evangelion
Mjeh ik ben een beetje sceptisch over dat nieuwe project, kan niet echt aanwijzen waarom. Heb me verder nooit echt verdiept in Druckmann maar ben wel altijd fan geweest van Naughty Dogs werkjes. Hopelijk spoedig aan de slag met TLoU2 Remastered voor pcquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Nouja ik wil niet overkomen als hater want veel gekkies haten hem omdat TLOU2 te woke is blabla.
Maar het is wel een lul.
"this new religion becomes pretty prominent and then we spend years just building out this religion like from the original prophet all the way [to] how it gets like changed and sometimes bastardised and evolves over all these years.""
Klinkt gewoon als het verhaal van FFX dit.
Ik vind een half dorp uitmoorden toch nét iets ergerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor upscalen is het ergste wat je kunt doen.
Kan vermakelijk zijn!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vind een half dorp uitmoorden toch nét iets erger
True true, in real life echter ben je doorgaans niet met een half uurtje weg van het politiebureau, met dat soort grappen.quote:
Wat een kreezie genie blijft het tochquote:Op zondag 9 maart 2025 23:02 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Solid Snake is back.
Kwam te laat uit om in awards meegenomen te worden, en ja het is echt een fantastische game ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:09 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Stellar Blade
Haha hoe verwacht je anders dat de oude hardware van PS mee moet gaanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Juichen voor upscalen is het ergste wat je kunt doen.
Omdat nu al standaard op upscalers geleund wordt, ongeacht nieuwe of oude hardware.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha hoe verwacht je anders dat de oude hardware van PS mee moet gaan
Weet ik, maar niet beter dan die 6 en dan zijn er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kwam te laat uit om in awards meegenomen te worden, en ja het is echt een fantastische game ook.
quote:Op zondag 9 maart 2025 23:02 schreef Drankster het volgende:
Holy shit. Solid Snake is back.
He? Dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Omdat nu al standaard op upscalers geleund wordt, ongeacht nieuwe of oude hardware.
Indy was echt wel leuker om te spelen dan Metafor Refantazio.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:53 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Weet ik, maar niet beter dan die 6 en dan zijn er nog wel een paar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |