Goeien grapquote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil een grap uithalen en net doen alsof ze ruzie heeft met Sharice
Sopt ie z'n koeken maar in de koffiequote:Op zondag 23 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil even suikers drinken
Ze hebben net afgelopen week 5 kilo weggewerkt
Hoop dat het backfired en iedereen Sharice gaat opvangen en vertellen wat Milena allemaal geflikt heeft en dat ze zich niet meer moet laten meeslepenquote:
"Haute cuisine" is iets anders dan een "chantier de construction de grande hauteur"quote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
En dan vinden die Belgen dat ze de culinaire kenners van Europa zijn...
Dat zou wel een grap zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat het backfired en iedereen Sharice gaat opvangen en vertellen wat Milena allemaal geflikt heeft en dat ze zich niet meer moet laten meeslepen
![]()
zal wel niet![]()
Ik hoor wel flink knagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie kenau komt voor niks naar de slaapkamer, er worden nog geen koekjes gegeten
ja mattie eet zijn eigen koekjequote:
Ons kiendje ligt al de halve dag op zijn bedje met zijn knuffeltjes. Lief hčquote:Op zondag 23 februari 2025 19:57 schreef mazaru het volgende:
Hij is weer aan het zwelgen in zijn 'fanmail'![]()
Mattheus wordt het ook een beetje zat zo te zien
[ afbeelding ]
De beer ?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is ook een beer aan het knuffelen
Zou hij aan Jeffrey doen denken
gr gr van de hontquote:Op zondag 23 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon een heel gezin dat fan van je is
Ach zo schattig. En elke kaart voorlezen hoe geliefd hij wel niet is. "Een heel gezin dat met liefde naar me kijkt!"quote:Op zondag 23 februari 2025 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ons kiendje ligt al de halve dag op zijn bedje met zijn knuffeltjes. Lief hč
Tis leuk hequote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien mag het beertje lenen is nu echt een smikkelbeertje
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien eet Pootje champignons als er een shitload ketchup overheen zit?
ja op de dag als jij vertrektquote:Op zondag 23 februari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vraagt zich af gaat er geen feestje meer komen?
4. Niet gek.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
3 weekjes van huis, wil me mannetje zien dit dat
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:07 schreef Willewa het volgende:
In wat voor onpersoonlijke wereld leven we tegenwoordig dat er nu dus relaties bestaan waar men het handschrift van zijn/haar partner niet eens kent![]()
zij de iphone gok ikquote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggen
Is eigenlijk bekend in welk stadium van de zwangerschap zijn vriendin/vrouw zit? Blijf het gek vinden dat ie zo lang weggaat met zwangere vrouw, maar misschien vroeg in het proces ofzo, dan kan het misschien nog.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: sowieso een foto van de Echo bij Pootje
Jordy dan stapt hij eruit
Ja same. Snap ik ook niet maar ja sommigen leven echt 16/7 op hun telefoon dus misschien gaat zelfs dat bij hen echt via appjes allemaal ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggen
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agendaquote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt maf. Even snel iets opschrijven gaat snellerquote:
Het zal me niks verbazen als Kianu al gepakt is en al heeft besloten wat het ook is het gewoon te pakken, Volgens mij zit hij zich al te verheugen dat hij iets gaat krijgen. Hij praat er zo anders over als de rest.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Bij mij weet ik oprecht niet waar ze me op gaan pakken .. ik denk op eten.
![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou dat touw en al die wasknijpers ook in de doos hebben gezeten?
Is alleen niet echt nodig. Hij staat hoog in de peilingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Duidelijk een urenlange Jordy Moet Blijven reclame
Ik heb een kalender aan de muur hangen en daar schrijf ik de afspraken in op die verder weg zijn. Ik ben ouderwets en vertrouw meer op papier en pen dan op mijn telefoon en Google Assistentquote:Op zondag 23 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agenda
maar de jongere generatie , zoals Jane, doen inderdaad alles digitaal, zelfs notities maken ze op hun telefoon.
Echt haha, 10k hequote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil haar kaartjes
Keanu ook
Jolien is bijna zeker dat er dan ook een kaartje van amber in zit
Jordy 70 kaartjes
Nou ja zeg. Het is toch juist fijn om naar de zelfverheerlijkingen van Jordy te luisterenquote:
Ik schrijf ook wel eens wat voor m'n vriend en houd een kalender bij op de koelkast maar mijn vriend zou altijd een appje sturen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jah.. wacht maar tot het moment dat de stemming veranderd in Wie wil je dat er uit BB vertrektquote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is alleen niet echt nodig. Hij staat hoog in de peilingen.
Ze kunnen tegenwoordig nog amper een gewone klok lezenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agenda
maar de jongere generatie , zoals Jane, doen inderdaad alles digitaal, zelfs notities maken ze op hun telefoon.
Heeft ze eerder al een keer verteld. Zo heeft ze ook Salar leren kennen zei ze.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Amber was BB fan
Door Amber heeft Jolien zich ingeschreven
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:20 schreef Droopie het volgende:
Ik heb op Jane gestemd ipv Axel
Vind het nog steeds een topgozer, maar Jane doet het heel goed en steek af en toe haar hoofd boven het maaiveld en dat is nodig.
Hij heeft net een stapel gestolen koekjes naar binnen zitten werken. Een suikerrushquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Voelt Mattheus zich wel goed? Hij staat zo actief de vaat te doen
Doet hij 2 keer per dagquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pootje scheren
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft net een stapel gestolen koekjes naar binnen zitten werken. Een suikerrush
3e x vandaagquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Alsof 'wij' dat verwachtenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kwam echt niet door jullie
[ afbeelding ]
Ik heb voor brood gestemdquote:Op zondag 23 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan nog stemmen voor de luxe in het huis
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veelquote:Op zondag 23 februari 2025 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel slaapt onrustig door die koffie
Ja zou er hartkloppingen van krijgen..quote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veel
Ik schrok er van stond zelf in de keukenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij pleurt de afwas op het aanrecht
Ik moet ineens weer denken aan dat vogelhuisjes project waar Ax als enige van de koffie genoot, ook lekker zat te genieten van bakje en tegelijkertijd ook nog de meeste huisjes in elkaar timmerdequote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veel
Ja en er is echt slecht geverfd kijk ook maar eens naar het aanrecht naast de kookplaatquote:Op zondag 23 februari 2025 20:30 schreef lojanda het volgende:
Er komt groene verf door de oranje laag van de bar/ keuken.
Dat kan wel kloppen want die was vorig seizoen ook groen.
Dat zal ook wel eens tijd worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Ze denken dat ze het keuken gedeelte kunnen vrij spelen?
Hij is ook in de eerste twee weken tien jaar ouder gewordenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is wel een stuk volwassener geworden. niet meer dat jochie wat binnenkwam
Hij is ee4der ook al een tijd bezig geweest om 36 bananen door 9 te delen.. hij kwam er maar niet uitquote:
Nou geweldig!quote:Op zondag 23 februari 2025 20:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Het is toch juist fijn om naar de zelfverheerlijkingen van Jordy te luisteren
Het is ook best wel een leuke vent om te zienquote:Op zondag 23 februari 2025 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is wel een stuk volwassener geworden. niet meer dat jochie wat binnenkwam
Ja toen begon het getreiter alquote:Op zondag 23 februari 2025 20:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij is ook in de eerste twee weken tien jaar ouder geworden
Dan heb je hem nog niet over zichzelf horen pratenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:36 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu kan echt maar dan ook echt niets positief uitkramen.
En hij gooit zijn vuile glas in het afwasteiltje voor iemand ander om af te wassenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu neemt een glaasje melk
Want melk is goed voor elk![]()
Ik zou met liefde de hele mikmak in de haard gooien. Zou een leuke verleiding zijn trouwensquote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zou met liefde de hele mikmak in de haard gooien. Zou een leuke verleiding zijn trouwens
Dat is geen verleiding want kan alleen dan jordy zijn als het in team isquote:Op zondag 23 februari 2025 20:41 schreef T0wler het volgende:
Zal wel een nominatie geven zijn binnen het team let maar op
ziet er wel gezellig uitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
schijnbaar vonden veel mensen het kaartje toepasselijk
[ link | afbeelding ]
Dan gaat die naar Pootje waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:41 schreef T0wler het volgende:
Zal wel een nominatie geven zijn binnen het team let maar op
ja komt deze echt van hier?quote:
erg krom allemaal, van mij mag hij eruitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:40 schreef Flow3r het volgende:
Fanatieke Pootje die net zo lief naar huis gaat, een vrijstelling pakt, iemands been bijna breekt om naar de telefooncel te rennen en nu weer de eerste is die de envelop pakt
Vanmiddag ook al geweest.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel en Jane in de Sauna
Axel doe die zender af
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Weten we al wat Axel daar gisteren moest doen?
Even nog een team overleg..quote:
Ik denk als het eten is dat hij het pakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:42 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of Keanu de verleiding kan verstaan.. ik vrees van niet.
Nee, wel vrij zeker dat er geen geld is aangeboden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Weten we al wat Axel daar gisteren moest doen?
Heeft al vrijstellingquote:Op zondag 23 februari 2025 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan gaat die naar Pootje waarschijnlijk.
Of zijn kaarten.. die pakt hij dan ook zei hij eerder vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk als het eten is dat hij het pakt.
In denk dat in zijn redenatie sowieso Jordy noemtquote:Op zondag 23 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk als het eten is dat hij het pakt.
Klopt, was ik even vergetenquote:
Zal nog wel eens voorbij komenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik mag het niet delen, maar ik heb het niet gedaan. Ik had gelijk zoiets van 'nope'
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy wil een roze koek pakket en die deelt hij dan met de andere bewoners.. gezellig een spelletje spelen en dan met een lekkere roze koek erbijWetende dat hij een pak koeken achterover heeft gedrukt. Nu wil hij het laten lijken dat hij het zo goed voor heeft met de andere bewoners en ze alles gunt
Begrijp ik Keanu nu goed dat ze op meerdere momenten verleid kunnen worden?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kaartjes zij een nobrainer voor Keanu
Eten twijfelt hij
Nou BB gooi de volgende verleiding er maar in
Dat denkt hij in ieder geval.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Begrijp ik Keanu nu goed dat ze op meerdere momenten verleid kunnen worden?
Hij voelt zich echt superieur hoor.. maar ja hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 23 februari 2025 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
het wordt gewoon een beetje zielig ...
Dat is toch juist leuk, hiervoor kijk ik BB, alle verhoudingen kunnen van dag tot dag veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij voelt zich echt superieur hoor.. maar ja hoogmoed komt voor de val
Waarom zo'n gezeik over die koekjes? Als je daar binnen bent mag je toch met je geld doen wat je wilt? Is toch je eigen speelgeld? Als hij nou iedereen er van mee had laten betalen of het van andermans geld had gekocht. Beetje raar de reacties hier.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy wil een roze koek pakket en die deelt hij dan met de andere bewoners.. gezellig een spelletje spelen en dan met een lekkere roze koek erbijWetende dat hij een pak koeken achterover heeft gedrukt. Nu wil hij het laten lijken dat hij het zo goed voor heeft met de andere bewoners en ze alles gunt
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef Luna68 het volgende:
Sharice vind haar perengrapje stiekem nog steeds leuk
Dat alle sneren al veel langer sudderden is ook niet echt binnen gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef Linnied het volgende:
Wauw. Sharice snapt nog steeds niet dat zo'n grapje niet gepast is bij iemand die je niet kunt uitstaan....
Ze blijft het ijskoffie "grapje" maar goedpraten.
Nietsquote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggen
Perenijsjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggen
Dat klopt ook wel en van mij mogen ze ook rellen maar ik heb helemaal niets met Jordy.. ik vind hem totaal niet grappig en alleen maar irritant.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk, hiervoor kijk ik BB, alle verhoudingen kunnen van dag tot dag veranderen.
Daarom mopper ik ook niet op Jordy. Ik vind het interessant om te zien wat er gaat volgen.
Als niemand ooit iets zou uitvreten daar, zou het echt mokersaai zijn.
Hoe lief is datquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Ik moet gewoon af en toe een beetje vervelend doen tegen jou. Net als dat ik vroeger bij mijn zus altijd vervelend moest doen. Doe ik dat hier gewoon bij jou. Jij bent hier gewoon .... de zus die ik altijd al heb gehad"
misschien zijn het wel haar eigen koekjesquote:Op zondag 23 februari 2025 21:04 schreef Luna68 het volgende:
Jolien staat net te vertellen dat ze last van haar maag heeft en zie haar nu (wel of niet gestolen) koekjes eten
Daar wordt wat gejat, zag 3 mannen ook chips, noten enz in de nacht pakken.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De gejatte koekjes worden gegeten ... het is zo triest dat het grappig is ..
stoere vent hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : We hebben 2 euro van de groep gejat.
Heeft ie blijkbaar berekend
Daar ging mijn post niet overquote:Op zondag 23 februari 2025 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zijn het wel haar eigen koekjes
ze hadden best veel vanmiddag aan koek en snoep.
maar ze hoort nu wel bij het kartel geloof ik, dus misschien heeft de kartelbaas wel een van zijn achterovergedrukte koekjes aan haar uitgedeeld.
Vertellen dat je 8 euro extra betaald heb, daar 2 dropjes extra voor willen hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : We hebben 2 euro van de groep gejat.
Heeft ie blijkbaar berekend
Beetje de gulle gever uithangen door te roepen dat je 8 euro meer betaald hebt dan de rest, maar verzwijgen dat je een doos koekjes -bedoelt voor de hele groep- achterover hebt gedrukt vind ik gewoon niet zo sjiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom zo'n gezeik over die koekjes? Als je daar binnen bent mag je toch met je geld doen wat je wilt? Is toch je eigen speelgeld? Als hij nou iedereen er van mee had laten betalen of het van andermans geld had gekocht. Beetje raar de reacties hier.
Was gewoon heel grappig, kort erna kreeg Jane de slappe lach met water in haar mondquote:
Zegt hij terwijl hij zich wentelt in alle kaartjes van zijn 'fans'quote:Op zondag 23 februari 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Je moet gewoon genieten hier. Fok wat mensen van je vinden!
Is echt niet te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Gametalk buiten met Pootje en Sharice... zo moeilijk te verstaan.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Charice en pootje in gesprek...
Kan best in het Mandarijns zijn ofzo...
Dat je überhaupt een kaart stuurt.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
andere jaren hadden ze 3 of 4 postzakken de man, komt jordy aan met 70 kaarten
Nee zou ik ook nooit doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een kaart stuurt.
Mag graag kijken, maar meeleven met ze doe ik niet.
Wie?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef odie22 het volgende:
over niels gesproken, die heb ik ook geen 1 seconde gemist
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Ahh hoor nou! Mieke de Vries schrijft dat ze van me houdt en met me wil daten.
Tante Stien uit Heerhugowaard zegt dat het zonder mij niets zou zijn in BB en ze zoekt nog een toyboy.....
Wilma Kruisgraag uit Tiel heeft haar string erbij gedaan en hoopt dat ik hem krijg.
De familie Blindganger uit Apeldoorn zegt dat hun dagen voor deze BB zinloos waren en weten niet wat ze moeten doen als ik niet op de streams zou zijn.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tante Stien uit Heerhugowaard zegt dat het zonder mij niets zou zijn in BB en ze zoekt nog een toyboy.....
Wilma Kruisgraag uit Tiel heeft haar string erbij gedaan en hoopt dat ik hem krijg.
De familie Blindganger uit Apeldoorn zegt dat hun dagen voor deze BB zinloos waren en weten niet wat ze moeten doen als ik niet op de streams zou zijn.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel perenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben volgens mijn als die vijver peren weer in de koelkast gezet he?
Leuke grap geweest dusquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel peren
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh ok ja deze stonden buiten en die hadden ze nu in de la gegooidquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel peren
dus je stuurt mijn geen kaartje als ik erin gaquote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een kaart stuurt.
Mag graag kijken, maar meeleven met ze doe ik niet.
Vroeger op kam was men 10 11hooguit 15quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vroeger op kamp nooit streken uitgehaald?
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
Zeker op kamp gezeten en ook lol getrapt maar nooit van mijn kampgenoten gestolen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
heb het over die koekjes achterover drukken van de kartel bende hahaquote:Op zondag 23 februari 2025 21:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vroeger op kam was men 10 11hooguit 15
Milene en sharice zijn geen 15 meer
ik snap de verwarring ik ga mijn quote even aanpassen die meiden waren gewoon slecht en stomquote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker op kamp gezeten en ook lol getrapt maar nooit van mijn kampgenoten gestolen.
Die twee meiden hadden ook lol kunnen maken zonder aan persoonlijke spullen te komen en zeker aan spullen waar een emotie achter zit. Je kan het niet maken om in een kast van iemand anders te zitten.. dat gaat gewoon te veren eten verspillen
![]()
Het was gewoon niet grappig en triest dat ze dat nog steeds niet inzien. Dat zegt ook echt iets over iemand.
Ja als 11 jarige... niet als volwassene...quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Plus, dit is een spel, ik steel ook in spelletjes en ben 57, afgelopen vrijdag nog Monopoly gespeeld met mn zussen, geld gestolen uit de bank, en een hotel verplaatst, ook vals gespeeld door over de gevangenis heen te stappen, terwijl ik erin moest. In spel is dit toegestaan! je moet bij dit spel alleen wel nadenken of het slim is, omdat de kijkers mee kijken en die moeten stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Maar dat is toch ook triest? Welk recht heb je dat je denkt meer te mogen nemen dan de andere bewoners? Je kan dan zeggen het gaat om een koekje, het is gewoon het principe. Het is ook niet dat het een eenmalig grapje is, het is al van dag één dat zij eten stelen. Sorry maar dat is niet mijn humorquote:Op zondag 23 februari 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap de verwarring ik ga mijn quote even aanpassen die meiden waren gewoon slecht en stom
ik bedoel de kartelbende
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Plus, dit is een spel, ik steel ook in spelletjes en ben 57, afgelopen vrijdag nog Monopoly gespeeld met mn zussen, geld gestolen uit de bank, en een hotel verplaatst, ook vals gespeeld door over de gevangenis heen te stappen, terwijl ik erin moest. In spel is dit toegestaan! je moet bij dit spel alleen wel nadenken of het slim is, omdat de kijkers mee kijken en die moeten stemmen.
Herhaal even hoe die 36 bananen door 4 moest delen.quote:
OK gemist ..quote:Op zondag 23 februari 2025 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Herhaal even hoe die 36 bananen door 4 moest delen.
Dat zijn 36, en dan drie ehh ehh
En dan 18 delen door 2, ehh eh dat maakt 9 en dan 1 banaan per persoon 4 dagen.
"Jemig, dat kwam er raar uit."
Jane, "haha ja ik hoorde dat je er moeilijk mee had"
T was grappig
Sorry maar dan doe ik met jou geen spelquote:Op zondag 23 februari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou je zonder na te denken negeren en je nomineren als ik met jou in het huis zou zitten.
Dat je niet netjes aangeeft dat je "huur" moet betalen en sneaky snel nog een keer gooi snap ik.
Maar geld stelen uit de bank haha.
Instanominatie
Vandaar dat hij zo druk is of hyperquote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk noteren ze bij Ola even dat Axel graag de witte magnum met aardbei terug wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |