heb het over die koekjes achterover drukken van de kartel bende hahaquote:Op zondag 23 februari 2025 21:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vroeger op kam was men 10 11hooguit 15
Milene en sharice zijn geen 15 meer
ik snap de verwarring ik ga mijn quote even aanpassen die meiden waren gewoon slecht en stomquote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zeker op kamp gezeten en ook lol getrapt maar nooit van mijn kampgenoten gestolen.
Die twee meiden hadden ook lol kunnen maken zonder aan persoonlijke spullen te komen en zeker aan spullen waar een emotie achter zit. Je kan het niet maken om in een kast van iemand anders te zitten.. dat gaat gewoon te veren eten verspillen
![]()
Het was gewoon niet grappig en triest dat ze dat nog steeds niet inzien. Dat zegt ook echt iets over iemand.
Ja als 11 jarige... niet als volwassene...quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vroeger op kamp nooit streken uitgehaald?
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
Plus, dit is een spel, ik steel ook in spelletjes en ben 57, afgelopen vrijdag nog Monopoly gespeeld met mn zussen, geld gestolen uit de bank, en een hotel verplaatst, ook vals gespeeld door over de gevangenis heen te stappen, terwijl ik erin moest. In spel is dit toegestaan! je moet bij dit spel alleen wel nadenken of het slim is, omdat de kijkers mee kijken en die moeten stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vroeger op kamp nooit streken uitgehaald?
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
Maar dat is toch ook triest? Welk recht heb je dat je denkt meer te mogen nemen dan de andere bewoners? Je kan dan zeggen het gaat om een koekje, het is gewoon het principe. Het is ook niet dat het een eenmalig grapje is, het is al van dag één dat zij eten stelen. Sorry maar dat is niet mijn humorquote:Op zondag 23 februari 2025 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap de verwarring ik ga mijn quote even aanpassen die meiden waren gewoon slecht en stom
ik bedoel de kartelbende
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
Plus, dit is een spel, ik steel ook in spelletjes en ben 57, afgelopen vrijdag nog Monopoly gespeeld met mn zussen, geld gestolen uit de bank, en een hotel verplaatst, ook vals gespeeld door over de gevangenis heen te stappen, terwijl ik erin moest. In spel is dit toegestaan! je moet bij dit spel alleen wel nadenken of het slim is, omdat de kijkers mee kijken en die moeten stemmen.
Herhaal even hoe die 36 bananen door 4 moest delen.quote:
OK gemist ..quote:Op zondag 23 februari 2025 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Herhaal even hoe die 36 bananen door 4 moest delen.
Dat zijn 36, en dan drie ehh ehh
En dan 18 delen door 2, ehh eh dat maakt 9 en dan 1 banaan per persoon 4 dagen.
"Jemig, dat kwam er raar uit."
Jane, "haha ja ik hoorde dat je er moeilijk mee had"
T was grappig
Sorry maar dan doe ik met jou geen spelquote:Op zondag 23 februari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou je zonder na te denken negeren en je nomineren als ik met jou in het huis zou zitten.
Dat je niet netjes aangeeft dat je "huur" moet betalen en sneaky snel nog een keer gooi snap ik.
Maar geld stelen uit de bank haha.
Instanominatie
Vandaar dat hij zo druk is of hyperquote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Hopelijk noteren ze bij Ola even dat Axel graag de witte magnum met aardbei terug wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |