Hoe lief is datquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Ik moet gewoon af en toe een beetje vervelend doen tegen jou. Net als dat ik vroeger bij mijn zus altijd vervelend moest doen. Doe ik dat hier gewoon bij jou. Jij bent hier gewoon .... de zus die ik altijd al heb gehad"
misschien zijn het wel haar eigen koekjesquote:Op zondag 23 februari 2025 21:04 schreef Luna68 het volgende:
Jolien staat net te vertellen dat ze last van haar maag heeft en zie haar nu (wel of niet gestolen) koekjes eten
Daar wordt wat gejat, zag 3 mannen ook chips, noten enz in de nacht pakken.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:05 schreef Li0nHeart het volgende:
De gejatte koekjes worden gegeten ... het is zo triest dat het grappig is ..
stoere vent hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : We hebben 2 euro van de groep gejat.
Heeft ie blijkbaar berekend
Daar ging mijn post niet overquote:Op zondag 23 februari 2025 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien zijn het wel haar eigen koekjes
ze hadden best veel vanmiddag aan koek en snoep.
maar ze hoort nu wel bij het kartel geloof ik, dus misschien heeft de kartelbaas wel een van zijn achterovergedrukte koekjes aan haar uitgedeeld.
Vertellen dat je 8 euro extra betaald heb, daar 2 dropjes extra voor willen hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : We hebben 2 euro van de groep gejat.
Heeft ie blijkbaar berekend
Beetje de gulle gever uithangen door te roepen dat je 8 euro meer betaald hebt dan de rest, maar verzwijgen dat je een doos koekjes -bedoelt voor de hele groep- achterover hebt gedrukt vind ik gewoon niet zo sjiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:02 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Waarom zo'n gezeik over die koekjes? Als je daar binnen bent mag je toch met je geld doen wat je wilt? Is toch je eigen speelgeld? Als hij nou iedereen er van mee had laten betalen of het van andermans geld had gekocht. Beetje raar de reacties hier.
Was gewoon heel grappig, kort erna kreeg Jane de slappe lach met water in haar mondquote:
Zegt hij terwijl hij zich wentelt in alle kaartjes van zijn 'fans'quote:Op zondag 23 februari 2025 21:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Je moet gewoon genieten hier. Fok wat mensen van je vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |