Goeien grapquote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Milena wil een grap uithalen en net doen alsof ze ruzie heeft met Sharice
Sopt ie z'n koeken maar in de koffiequote:Op zondag 23 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil even suikers drinken
Ze hebben net afgelopen week 5 kilo weggewerkt
Hoop dat het backfired en iedereen Sharice gaat opvangen en vertellen wat Milena allemaal geflikt heeft en dat ze zich niet meer moet laten meeslepenquote:
"Haute cuisine" is iets anders dan een "chantier de construction de grande hauteur"quote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
En dan vinden die Belgen dat ze de culinaire kenners van Europa zijn...
Dat zou wel een grap zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 19:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat het backfired en iedereen Sharice gaat opvangen en vertellen wat Milena allemaal geflikt heeft en dat ze zich niet meer moet laten meeslepen
![]()
zal wel niet![]()
Ik hoor wel flink knagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
verdorie kenau komt voor niks naar de slaapkamer, er worden nog geen koekjes gegeten
ja mattie eet zijn eigen koekjequote:
Ons kiendje ligt al de halve dag op zijn bedje met zijn knuffeltjes. Lief hèquote:Op zondag 23 februari 2025 19:57 schreef mazaru het volgende:
Hij is weer aan het zwelgen in zijn 'fanmail'![]()
Mattheus wordt het ook een beetje zat zo te zien
[ afbeelding ]
De beer ?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien is ook een beer aan het knuffelen
Zou hij aan Jeffrey doen denken
gr gr van de hontquote:Op zondag 23 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Gewoon een heel gezin dat fan van je is
Ach zo schattig. En elke kaart voorlezen hoe geliefd hij wel niet is. "Een heel gezin dat met liefde naar me kijkt!"quote:Op zondag 23 februari 2025 19:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ons kiendje ligt al de halve dag op zijn bedje met zijn knuffeltjes. Lief hè
Tis leuk hequote:Op zondag 23 februari 2025 20:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien mag het beertje lenen is nu echt een smikkelbeertje
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien eet Pootje champignons als er een shitload ketchup overheen zit?
ja op de dag als jij vertrektquote:Op zondag 23 februari 2025 19:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu vraagt zich af gaat er geen feestje meer komen?
4. Niet gek.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
3 weekjes van huis, wil me mannetje zien dit dat
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:07 schreef Willewa het volgende:
In wat voor onpersoonlijke wereld leven we tegenwoordig dat er nu dus relaties bestaan waar men het handschrift van zijn/haar partner niet eens kent![]()
zij de iphone gok ikquote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggen
Is eigenlijk bekend in welk stadium van de zwangerschap zijn vriendin/vrouw zit? Blijf het gek vinden dat ie zo lang weggaat met zwangere vrouw, maar misschien vroeg in het proces ofzo, dan kan het misschien nog.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: sowieso een foto van de Echo bij Pootje
Jordy dan stapt hij eruit
Ja same. Snap ik ook niet maar ja sommigen leven echt 16/7 op hun telefoon dus misschien gaat zelfs dat bij hen echt via appjes allemaal ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is toch raar? Je schrijft toch altijd wel even snel iets op? Of is dat echt ouderwets? Ik heb standaard een kladblok en pen op mijn bureau liggen
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agendaquote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt maf. Even snel iets opschrijven gaat snellerquote:
Het zal me niks verbazen als Kianu al gepakt is en al heeft besloten wat het ook is het gewoon te pakken, Volgens mij zit hij zich al te verheugen dat hij iets gaat krijgen. Hij praat er zo anders over als de rest.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Bij mij weet ik oprecht niet waar ze me op gaan pakken .. ik denk op eten.
![]()
Volgens mij nietquote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou dat touw en al die wasknijpers ook in de doos hebben gezeten?
Is alleen niet echt nodig. Hij staat hoog in de peilingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
Duidelijk een urenlange Jordy Moet Blijven reclame
Ik heb een kalender aan de muur hangen en daar schrijf ik de afspraken in op die verder weg zijn. Ik ben ouderwets en vertrouw meer op papier en pen dan op mijn telefoon en Google Assistentquote:Op zondag 23 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agenda
maar de jongere generatie , zoals Jane, doen inderdaad alles digitaal, zelfs notities maken ze op hun telefoon.
Echt haha, 10k hequote:Op zondag 23 februari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien wil haar kaartjes
Keanu ook
Jolien is bijna zeker dat er dan ook een kaartje van amber in zit
Jordy 70 kaartjes
Nou ja zeg. Het is toch juist fijn om naar de zelfverheerlijkingen van Jordy te luisterenquote:
Ik schrijf ook wel eens wat voor m'n vriend en houd een kalender bij op de koelkast maar mijn vriend zou altijd een appje sturen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jah.. wacht maar tot het moment dat de stemming veranderd in Wie wil je dat er uit BB vertrektquote:Op zondag 23 februari 2025 20:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is alleen niet echt nodig. Hij staat hoog in de peilingen.
Ze kunnen tegenwoordig nog amper een gewone klok lezenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ook hoor, zelfs nog een papieren agenda
maar de jongere generatie , zoals Jane, doen inderdaad alles digitaal, zelfs notities maken ze op hun telefoon.
Heeft ze eerder al een keer verteld. Zo heeft ze ook Salar leren kennen zei ze.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Amber was BB fan
Door Amber heeft Jolien zich ingeschreven
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:20 schreef Droopie het volgende:
Ik heb op Jane gestemd ipv Axel
Vind het nog steeds een topgozer, maar Jane doet het heel goed en steek af en toe haar hoofd boven het maaiveld en dat is nodig.
Hij heeft net een stapel gestolen koekjes naar binnen zitten werken. Een suikerrushquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Voelt Mattheus zich wel goed? Hij staat zo actief de vaat te doen
Doet hij 2 keer per dagquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Voelt Mattheus zich wel goed? Hij staat zo actief de vaat te doen
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pootje scheren
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft net een stapel gestolen koekjes naar binnen zitten werken. Een suikerrush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |