Dat is ook gewoon een drogreden. Degene die de boodschappen betaalt legt hij altijd iets meer van eigen geld in om het af te ronden. Dat deed Jane en dat deed Elsa ook, maar die gingen daar geen eten voor jatten van de anderenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.
je kunt dit in mijn ogen echt niet goed praten.
kan blijkbaar in de airfryerquote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Die oven zal moeten worden vrijgespeeld anders kan je die appeltaart niet maken
In de airfryer......quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
In de airfryer die ze gekregen hebbenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Weten ze bij BB wel zeker dat hij van deze planeet afkomt......quote:Op zondag 23 februari 2025 17:25 schreef Kinga het volgende:
Keanu weet niet hoe hij een paprika moet snijden.
Seriously, wie heeft hem opgevoed?
Hadden ze het wel gedaan, was er 1 iemand minstens een paar uur zuur over geweest...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een drogreden. Degene die de boodschappen betaalt legt hij altijd iets meer van eigen geld in om het af te ronden. Dat deed Jane en dat deed Elsa ook, maar die gingen daar geen eten voor jatten van de anderen
Die is al zuur als iemand 1 krent meer in zijn pap heeft als hij .quote:Op zondag 23 februari 2025 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hadden ze het wel gedaan, was er 1 iemand minstens een paar uur zuur over geweest...
Jane wilt het uitleggen, hij vraagt aan Jolien of ze er zin in heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
amai kenau weet niet hoe hij een paprika snijd
Wie ,keanu die weet ervanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is al zuur als iemand 1 krent meer in zijn pap heeft als hij .
Moet Sjaries nog ergens dringend heen dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef Droopie het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier van de snijtechniek van Sharice.
Ik ben geen keukenprins. Maar een paprika gaat bij mij een stuk sneller.
Meel en bloem, ze lijken misschien op elkaar, maar zijn toch heel verschillend. Meel is wat grover, zit vol vezels en is gezonder. Bloem is fijner van structuur, heeft minder vezels en is daardoor minder gezond. Ze hebben allebei hun eigen kwaliteiten, dus pas op dat je ze niet verwisselt in je recept.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
Uhm.. Bloem = Tarwemeel ? Of ben ik nou gek
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.quote:
Ze mag Milena niet te lang alleen laten.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet Sjaries nog ergens dringend heen dan?
Hij stond ook de boel erg in de gaten te houden toen Keanu en Axel met hun ruilhandel bezig waren.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor de iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.
Tenzij hij een vrijstelling wint. Daar hoop ik echt opquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus als ik het goed samenvat is Axel weer de l*l en staat er volgende week op.
Ohw shit ja, Slaafje mag Prinsesje No2 niet te lang alleen latenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze mag Milena niet te lang alleen laten.
Het is wel Jane die de leiding heeft en charise mag een beetje meehelpenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig samen koken, dit gelooft toch niemand![]()
Wel betaald hoor koffie maar niet drinkt en.meer die meebetalen maar iets niet gebruiken. Suiker gingen potten doorheen via mensen die het overal in doen. Jordy ook niet of heel weinigquote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.
En jordy de nr 3 is dan weg denk ik als het sharice of milena zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus als ik het goed samenvat is Axel weer de l*l en staat er volgende week op.
Inflatie? en ze eten nu 6x per dag 3x zoveel.. eigenlijk komen ze nog tekortquote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
Waarom blijft dat eten zo duur terwijl ze nu met 6 man minder zijn !?
is 1 shot van geweest, paar seconde. verder niet gebruikt in de live voor zover ik weetquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
zag ik nou gisteren een camera in de sauna of was dat mijn verbeelding ?
heel even hadden we beeld in de saunaquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
klopt, is ook al 2 x gebruikt!quote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
raar toch, dit ziet er toch niet uit zoquote:Op zondag 23 februari 2025 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is 1 shot van geweest, paar seconde. verder niet gebruikt in de live voor zover ik weet
Dat heb je altijd als je met mensen samenwoont.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel betaald hoor koffie maar niet drinkt en.meer die meebetalen maar iets niet gebruiken. Suiker gingen potten doorheen via mensen die het overal in doen. Jordy ook niet of heel weinig
en je kunt maar beter luisteren naar ons schatje Milliequote:Op zondag 23 februari 2025 17:37 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze moet al stoppen van de baas
ja ik weet niet, heb er zelf niet zo problemen meequote:Op zondag 23 februari 2025 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
raar toch, dit ziet er toch niet uit zo
[ afbeelding ]
Ik ook natuurlijk. 👍🏻quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij een vrijstelling wint. Daar hoop ik echt op
Op deze foto kan je het microfoontje duidelijk zien, in diezelfde hoek zit ook de camera, als er alleen mannen in zitten is hij wel eens aanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
ooh verkeerd begrepenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
Er wordt in de sauna over rijstkartel gesproken. Mattheus en Keanu maken niet duidelijk wie ze met 'rijst' bedoelen dus Milena gokt: "Rijst, Azië, Jane?". Mattheus noemt het een goeie gok, maar nee, niet juist.
Milena stelt wat vragen en de stream wisselt naar de keuken.
Team sausquote:Op zondag 23 februari 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen iedere dag pannenkoeken maken
Geen idee.. raar.quote:
ik vind het raar kijken door een deur heen, of dat ik die half blote mannen wil zienquote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik weet niet, heb er zelf niet zo problemen mee
maar je bent niet de enige, meer mensen kijken graag naar bezwete mensjes
Doen ze toch om en om. De ene dag saus en de andere dag pannekoeken...ze krijgen elke dag een potje meelquote:
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
doordat er nu kaneel is, had ze zich denk ik verheugd op het eindelijk maken van echte wentelteefjes, en daar heb je brood voor nodigquote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
ik heb die stemming helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat BB ons gevraagd heeft te stemmen op een poll , en waarschijnlijk het brood de uitkomst zal zijn
Dan kan de BBM weer terug
[ link | afbeelding ]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....
ze gaat ook nog voorlopig niet naar huis, dus geen zorgen Sharice schatjequote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
sharice wil nog niet naar huis want er speelt nog van alles in huis wat ze nog niet kan uitspreken?
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog lekker eten maken![]()
[ afbeelding ]
Goed van Janequote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jane weet niet wat axel heeft zegt ze
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het is
Dat zei ze ook. Ze vindt het ook lastig om een gesprek met anderen aan te kaarten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft niet eens geprobeert een gesprek aan te gaan met jordy. Nu zielig doen dat ze erop komt te staan en alleen voor dingen wordt aangekeken. En niet milena.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hare majesteit Milena voelt zich natuurlijk veel te hoog om Sharice even mee te helpen met de afwas.
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....
Nee inderdaad daarom snap ik de moeilijkheid niet ...een pannekoekje minder....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.
anyhow, ze hebben elke dag een pot meel dus zal wel los lopen allemaal
mijn lieffies moeten geen ruzie makenquote:
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veelquote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Z heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
Die twee zijn allesbehalve liefquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
mijn lieffies moeten geen ruzie maken
Ergens snap Ik Sharice wel ,quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Droopie het volgende:
Milena: moet ik helpen
Sharice: ja graag
Milena: geen zin
Lekker sfeertje daar, daar broeit iets.
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doen
Ik heb haar een paar weken nu gezien,zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Enige wat Milena in overvloed heeft gedaan is hangen stoken , treiteren en ruzie zoekenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Er is meer dan afwassenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
Ze komen allemaal aan de beurt.
Niemand verzaakt met b.v afwassen.
echt heel jammer dat dat kartel clique Sharice zo pest dat ze nu zo onzeker isquote:
Maar alles wordt wel bij Sharice neergelegd terwijl Milena erger isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vergeet dat ze rls meedoet want wil iets niet op camera zeggen
Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Ze heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)quote:Op zondag 23 februari 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨
Wat bedoeld u hier mee ?quote:
Iquote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
k hoop het ook voor Jordy die gaat mijn irriteren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
Dat ik haar zo vervelend dat miin hond niet met haar mag spelen of een snoepje van mag pakken. En rap ookquote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat bedoeld u hier mee ?
zou mijn hond er nog van aftrappen.
dat meen je niet! wtfquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft alweer spijt van zijn vrijstelling zei hij vanmorgen
Echt zo! Bij alles moet en zal ze op de voorgrond zijn. En als dat niet het geval is, dan ligt ze op bed, bank of eldersquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
En lang, heel erg lang.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
Dom mannetje, anderen moeten naar huis en hij blijft zeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar lekker naar huisquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
is er bij tochquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Foto van een "ondergesnoven" Sharice. Jordy gaat toch wel ver in het afzeiken van iemand.
Ik kan de foto niet zienquote:
Dat vind ik beetje groot gemaakt , dat is hij niet namelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
Vandaar ook dat hij zoveel stemmen had om te blijven......of was dat ook niet echt....bij al die poll'squote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
oh echt? zei hij dat?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij denkt nu dat hij overal mee weg komt omdat hij als eerste vrij was van de nominatie. Die gaat nu zo hard zijn eigen glazen ingooien. De arrogantie spuit er vanaf sinds vrijdag.quote:
Dit was duidelijk gekkigheid. Wat sharice allemaal over hem heeft gezegd in boosheid was veel en veel erger.quote:
Jij vindt van niet. Ik vind van wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik beetje groot gemaakt , dat is hij niet namelijk
Narcist? Welnee, hij is al die aandacht niet gewend. Dit doet hem goedquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme Narcist. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb elsa nog geen moment gemist eigenlijk
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij vindt van niet. Ik vind van wel.
Volgens mij is die vooral erg onzekerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme Narcist. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'
Normaal zijn er kookstreamsquote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Luna68 het volgende:
Normaal zijn er de hele tijd kookstreams rond deze tijd. Nu was het vooral de twins. En nu gaat Jolien eindelijk helpen en krijgen we wel kookstreams?!
Ik vind ook van niet, en volgens mij moet je daarvoor gediagnostiseerd wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.
Ik heb er helemaal niks aan gemistquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'
Nu weer wel idd, net nietquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal zijn er kookstreams
Nu ook
Ik snap het probleem niet
Het is een wisselwerkingquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zitquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
Die grap met die ijskoffie vind ik helemaal niet erg maar meer hoe ze daarna reageerdequote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat zou kunnen hoor. Maar de beelden die ik zie zijn niet in zijn voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Visual het volgende:
[..]
Volgens mij is die vooral erg onzeker
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking
Sharice neemt ook geen afstand van milena
Ze blijft er aan plakken om vervolgens te zeuren dat mensen haar enkel zijn als evil tien duo
En jij kent hem persoonlijk?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.
Ik ben in ieder geval niet zo arrogant om te zeggen dat het absoluut zo is omdat ik dat vind. Misschien zit ik er naast, misschien ook niet.
Dat gebeurt heel somsquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ok wel weer gelijk in.
Kan ook selectief zijn en dat idd menselijk dat hebben wel allemaal wel eens .. maar dat wil niet dat het dan war isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.
Ik ben in ieder geval niet zo arrogant om te zeggen dat het absoluut zo is omdat ik dat vind. Misschien zit ik er naast, misschien ook niet.
Milena stookte haar juist op het wel te doen toen Sharice haar vroeg wat de kans zou zijn dat ze die ijskoffie op zou drinken.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ikquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
kinki zegtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ik
Same , niet alles is zwart wit en ik denk dat ze beter uit de verf komen op grote afstand van elkaarquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
eerder has Sharice al eens gezegd dat als iemand haar uitdaagde iets niet te durven dat ze het dan juist wel zou doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
lust beide niet kan dat ook?quote:
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milenaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Wat
[..]
kinki zegt
Milena stookte haar op
rijst, kip, paprika, bananen en spiegel gestemdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Er is weer eten ingekochtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklamptquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Sharice wil heel graag blijven mie mie mie beetje emotionele chantage , inspelen op emotie
Ze nam het zelf voor Jane op tijdens die tafelruzie. Sharice vroeg waarom ze daar nu mee aan kwam aan Jane en toen zei Milena 'Jane zal het net gehoord hebben, dan is het logisch dat ze dat nu aankaart.'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kipquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?
Ben ik zeker met je eensquote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milena
Na dat drama van afgelopen week zou je dat eigenlijk toch moeten verwachten... Helaas...quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklampt
Haar ogen zouden nu toch open moeten gaan
Inderdaad opvallend.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kip
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?
Begrijpelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurd
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ze heeft wel de meeste shit over zich heen gehad
Volgens mij werd ze gisteren nog gewaarschuwd voor Milena door Jolien, toen 'de rijken' aan de sushi zaten. Ik kon het niet helemaal volgen omdat ik de Belgen niet kan verstaan. Maar het kwam er in ieder geval op neer dat ze uit moest kijken dat ze niet meegesleurd werd door de negativiteit van Milena. Ze noemde zichzelf met Jeffrey als voorbeeld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na dat drama van afgelopen week zou je dat eigenlijk toch moeten verwachten... Helaas...
Ze vraagt zelfs zonder dat Milena het doet moet je een massage moet ik je haar doen moet ik je voeten doen....Lijkt bijna een secret mission zo overdreven....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklampt
Haar ogen zouden nu toch open moeten gaan
Dus jouw mening en pschygische analyse is dan wel correct? Ieder hier poneert een mening.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag lag Milena op de bank Van wat ik begreep vroeg ze of Milena een kussentje wilden en volgens mij wilde ze dat niet. Maar ze ging hem toch halen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze vraagt zelfs zonder dat Milena het doet moet je een massage moet ik je haar doen moet ik je voeten doen....Lijkt bijna een secret mission zo overdreven....
ja hij kwam erachter dat hij dan zoiezo nog 2 weken er zitquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Klopt, Sharies wilde eigenlijk de voeten doen van Milena maar die zei nee mijn voeten stinken....doe mijn handen maar.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag lag Milena op de bank Van wat ik begreep vroeg ze of Milena een kussentje wilden en volgens mij wilde ze dat niet. Maar ze ging hem toch halen.
Daarna ging ze gelijk weer verder met de handen masseren
Ze plukt de h ele dag aan haar
Het ene jaar is het zoutquote:Op zondag 23 februari 2025 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
wat jagen die lui er toch bizar veel suiker doorheen, blijft me verbazen
Brrr iemands voeten doenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, Sharies wilde eigenlijk de voeten doen van Milena maar die zei nee mijn voeten stinken....doe mijn handen maar.
Jordy was echt blij met zijn berg post. Daar heeft hij 2 jaar naar uitgekeken heeft hij is verteld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ***** . Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
Jaa dat was vies! blehhquote:Op zondag 23 februari 2025 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, Sharies wilde eigenlijk de voeten doen van Milena maar die zei nee mijn voeten stinken....doe mijn handen maar.
Ik vind het ook nogal wat om iemand op basis van irritant gedrag weg te zetten .quote:Op zondag 23 februari 2025 19:04 schreef marky het volgende:
[..]
Dus jouw mening en pschygische analyse is dan wel correct? Ieder hier poneert een mening.
nou dan valt de rijst helemaal weg in die sausquote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef zodeju het volgende:
Waarom niet de rijst ook in de pan doen en dan valt het ook niet zo op dat het weinig is....
Ja zeg. Je zou zo maar eens je mening over iemand geven hier in de Cosquote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal wat om iemand op basis van irritant gedrag weg te zetten .
ja en Axel en Mattie geloof ik nemen vaak als het kan nog meerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Christus te paard wat een borden vol
pfoe jaquote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef greysbones het volgende:
Christus te paard wat een borden vol
als ontbijtquote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
pfoe ja
maar..
kunnen ze morgen ook nog van eten als ze het niet opkrijgen
Voor mannen snap ik het nog welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en Axel en Mattie geloof ik nemen vaak als het kan nog meer
Misschien moet Kiki eerst maar eens zijn bord leeg etenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil even aangeven dat de rijst te weinig is
En dan zeggen ze dat er te weinig rijst wasquote:Op zondag 23 februari 2025 19:14 schreef rinardo het volgende:
wooow wat een borden vol
[ link | afbeelding ]
Vindt het heerlijk als alle smaken dan nog even samenkomen.....voordat je opschept......quote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dan valt de rijst helemaal weg in die saus
Lekker rustig zoquote:Op zondag 23 februari 2025 19:18 schreef Hznootje het volgende:
Waar is die trut nou weer? Iedereen zit al aan tafel
Benieuwd of hij zijn bord leeg eet deze keerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
Keanu wil even aangeven dat de rijst te weinig is
zelfs sharice roept der nietquote:
Letterlijk vertaald vlgs Google vanuit het Braziliaans; ‘hou je bek’quote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Moet er wel om.lachen met dat calaboca wat mattie zegt. Betekend iets van shutt the fuck up vertelde hij gister tegen jordy
Heb haar even voor je geroepenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:18 schreef Hznootje het volgende:
Waar is die trut nou weer? Iedereen zit al aan tafel
Kon er niet om heen, het roeren gebeurde onder haar microfoon terwijl ik probeerde te volgen wat anderen te vertellen haddenquote:
Ik zou het ook wel opkunnen hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor mannen snap ik het nog wel
En dit is ook niet de enige keer dat hij eten jat. Jordy is degene die het vaakst eten heeft gejat. Hij verweet van de week Sharice nog dat zij bij elk incident betrokken is daar.. jij bent er altijd bij. Zou hij zich ook beseffen dat met het jatten hijzelf ook altijd betrokken is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een drogreden. Degene die de boodschappen betaalt legt hij altijd iets meer van eigen geld in om het af te ronden. Dat deed Jane en dat deed Elsa ook, maar die gingen daar geen eten voor jatten van de anderen
Slaat gewoon echt nergens op.. belachelijk dat zij denken dat het ook nog kan.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef rinardo het volgende:
168 per persoon en Jordy heeft 176 betaald
Het 'kartel' heeft een doos koekjes gehouden voor hunzelf.. voor bij het kartel overleg.
(Jordy, Mathie, Jolien)
Nou Joyce is nog tikkie erger hoor die zou niet eens proeven hahahaquote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dit is ook niet de enige keer dat hij eten jat. Jordy is degene die het vaakst eten heeft gejat. Hij verweet van de week Sharice nog dat zij bij elk incident betrokken is daar.. jij bent er altijd bij. Zou hij zich ook beseffen dat met het jatten hijzelf ook altijd betrokken is.
Blehh.. wat een naar ventje
Dat is toch Sharice.. rice?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
Er wordt in de sauna over rijstkartel gesproken. Mattheus en Keanu maken niet duidelijk wie ze met 'rijst' bedoelen dus Milena gokt: "Rijst, Azië, Jane?". Mattheus noemt het een goeie gok, maar nee, niet juist.
Milena stelt wat vragen en de stream wisselt naar de keuken.
Haha, uit DM's mag je niet delen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou Joyce is nog tikkie erger hoor die zou niet eens proeven hahaha
Die eet alleen gewone Hollandse pot
Alleen de knoflook gaat hardquote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog lekker eten maken![]()
[ afbeelding ]
Jordy heeft het niet gejat hij heeft zelf meer betaald voor het eten en koekjes achter gehouden.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dit is ook niet de enige keer dat hij eten jat. Jordy is degene die het vaakst eten heeft gejat. Hij verweet van de week Sharice nog dat zij bij elk incident betrokken is daar.. jij bent er altijd bij. Zou hij zich ook beseffen dat met het jatten hijzelf ook altijd betrokken is.
Dat iemand stront vervelend gedrag laat zien maakt het hem geen narcist , mensen zouden eens wat minder moeten roepen en oordelenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pot.... ketelquote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat iemand stront vervelend gedrag laat zien maakt het hem geen narcist , mensen zouden eens wat minder moeten roepen en oordelen
Hoezo hoog in haar bol? Zij heeft de laatste twee dagen elke keer voor het eten gezorgd.. zoveel in de middag als avond. Kan me voorstellen dat het nu eens een ander mag doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Ze heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
Hou bedoel je uit DM mag je niet delen ?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, uit DM's mag je niet delen.
Maar moeder komt even vertellen hoe het aan tafel dr aan toe gaat
Zit al heel lang op FOK! nog nooit een moeder en dochter gezien
Hoezo hoog in haar bol? Zij heeft de laatste twee dagen elke keer voor het eten gezorgd.. zoveel in de middag als avond. Kan me voorstellen dat het nu eens een ander mag doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Waarschijnlijk eet hij thuis ook alles met appelmoes.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje eet biefstuk met ketchup. Jane is een beetje in shock.
Een echte Connaisseurquote:Op zondag 23 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje : Eigenlijk eet ik al mijn maaltijden met ketchup.
Was gewoon mijn mening, net als jij jouw punt maakt over Mattie deed ik dat over Jolien. Ieder zijn mening. En ben het met je eens, Mattie voert ook niets uit met als Ikkie, pootje, milenaquote:Op zondag 23 februari 2025 19:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoezo hoog in haar bol? Zij heeft de laatste twee dagen elke keer voor het eten gezorgd.. zoveel in de middag als avond. Kan me voorstellen dat het nu eens een ander mag doen.
Laten ze die lamlendige Mattheus maa4 eens een keer wat doen want di probeert overal onderuit te komen. Behalve bij het opscheppen van het eten staat hij vooraan en bij gestolen eten dan is hij ook haantje de voorste. Blehh wat een natte scheet
En dan vinden die Belgen dat ze de culinaire kenners van Europa zijn...quote:Op zondag 23 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt in België echt lekkerder eten dan hierquote:Op zondag 23 februari 2025 19:43 schreef marky het volgende:
[..]
En dan vinden die Belgen dat ze de culinaire kenners van Europa zijn...
Wat een onzin weerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:36 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft het niet gejat hij heeft zelf meer betaald voor het eten en koekjes achter gehouden.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb Mattheus vandaag 2 x aan de afwas gezien buiten, heb hier zelfs nog gezegd'' Mattheus wast vaak af''quote:Op zondag 23 februari 2025 19:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Was gewoon mijn mening, net als jij jouw punt maakt over Mattie deed ik dat over Jolien. Ieder zijn mening. En ben het met je eens, Mattie voert ook niets uit met als Ikkie, pootje, milena
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat iemand stront vervelend gedrag laat zien maakt het hem geen narcist , mensen zouden eens wat minder moeten roepen en oordelen
Negeer elkaar. Dit gehakketak maakt het er niet gezelliger opquote:Op zondag 23 februari 2025 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pot.... ketel![]()
Schei toch uit joh. Iedereen heeft hier een oordeel over iemand. Jij ook.
Narscist? Zeg ik dat ergensquote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Trinnggggquote:Op zondag 23 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is wel te verleiden met een never ending ketchup pakket, filmpje van thuis en 1 sigaret
Er wordt voor hem opgescheptquote:Op zondag 23 februari 2025 19:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Keanu zijn bordje wel leeg gegeten of waren zijn ogen weer groter dan zijn maag?
Maar hij is niet verslavingsgevoelig verderquote:Op zondag 23 februari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is een keer naar de buren gegaan voor Ketchup want het was bij hem op
Had hij ook bij mij kunnen lenen. Ik heb nooit minder van 4 flessen in de voorraadkast staanquote:Op zondag 23 februari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje is een keer naar de buren gegaan voor Ketchup want het was bij hem op
Hij doet volgens mij vaak of hij meehelpt maar over het algemeen zwaait hij maar wat in de lucht met zijn theedoekquote:Op zondag 23 februari 2025 19:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik heb Mattheus vandaag 2 x aan de afwas gezien buiten, heb hier zelfs nog gezegd'' Mattheus wast vaak af''
Misschien moet eerst ff lezen waar je op reageertquote:Op zondag 23 februari 2025 19:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Narscist? Zeg ik dat ergensDenk dat je beter goed moet lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |