Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
3 personen nemen een beslissing met die koekjes en alleen jordy doet het hier.
ik heb geen idee, daarom vroeg ik het , zitten toch genoeg belgen hier die meeposten of meelurkenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:13 schreef Adat231 het volgende:
en
[..]
ik maar denken dat mijn favoriete drop daar vandaan kwam (manneke pis drop)
die rijken was opdracht van BB hebben ze niet ergens achterover gedruktquote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....
Het hoort allemaal niet.
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Verida het volgende:
dan ben je toch gewoon zielig (vind ik)
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt nu ook jordy heeft 10 euro meer betaald hiervoor.
En Keanu ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel lachen en vind het leuk dat Jolien er zo helemaal bij hoort![]()
Maar iedereen jat eten. Zelfs Peter heeft dat bevestigdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.
Is voor betaalt lees ik hier 8 of 10euro.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
die rijken was opdracht van BB hebben ze niet ergens achterover gedrukt
dit is gewoon jatten, hoe je het ook inkleedt
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Nergens staat dat je eerlijk moet delen natuurlijk
Ik heb het vermoeden als je zo lang zonder prikkels zie je alle besef kwijt bentquote:Op zondag 23 februari 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das ook zo, en zo'n Sharice en Milena die blijven liggen als er eten binnenkomt, dat is ook stukje opvoeding.
Heeft hij dacht ook eerder gezegd in de keukenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.
je kunt dit in mijn ogen echt niet goed praten.
En betaald niet van de groep hun geld.anders had hij maar 1 euro meer hoeven te betalenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is niet zo dat de rest niks heeft..Ze hebben een overvloed aan koekjes en drop allemaal. Moet een keertje kunnen toch zo’n geintje? Beter dit dan dat gestook van Sharice en Milena
Nee, van niemand is het okequote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.
Dan hoeft hij het toch niet te verstoppen onder zijn kussen en alleen aan zijn groepje laten zien?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft hij dacht ook eerder gezegd in de keuken
Zo dan, ging hij nu onderuit, of deed het dit express?quote:
er is nu overvloed aan eten en snoep, heel anders als je de enige taco of appel pikt, vind ik welquote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Hznootje het volgende:
Ach het is niet zo dat de rest niks heeft..Ze hebben een overvloed aan koekjes en drop allemaal. Moet een keertje kunnen toch zo’n geintje? Beter dit dan dat gestook van Sharice en Milena
De pot pindakaas van Elsa was de pot met 'haar deel' erin na het verdelen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ach elsa had pot pindakaas onder haar bed verstopt. Die 2 meiden hadden ook dingen gepakt. Ze doen het allemaal en is niet netjes maar als jordy 10 meer heeft betaald denk ik oke.
En er zuinig mee gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De pot pindakaas van Elsa was de pot met 'haar deel' erin na het verdelen.
Ze heeft zelf de pot gehouden omdat je die makkelijk kon afsluiten
Denk verkeerd neergekomen met zijn voet. Is een zachte vloer daar.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, ging hij nu onderuit, of deed het dit express?
Gezien dat hij niks van voedsel snapt. Zal ie niet weten dat rijst uitzet, dat het droog zielig uitziet, maar het echt wel veel is.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Adat231 het volgende:
En Keanu vindt de rijst te weinig voor 2 dagen.
Hij eet z’n bord toch niet leeg, dus wat miept hij nou?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Droopie het volgende:
Keanu roept BB aan.
"Is dit alle rijst voor 2 dagen, anders is het een beetje sad"
Volgens mij probeert Keanu zich te vermenigvuldigen zodat het moeilijker wordt om hem eruit te stemmen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Adat231 het volgende:
En Keanu vindt de rijst te weinig voor 2 dagen.
Dat is waar. Het ziet er raar uit, vooral omdat hij blijft liggenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Denk verkeerd neergekomen met zijn voet. Is een zachte vloer daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |