Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
3 personen nemen een beslissing met die koekjes en alleen jordy doet het hier.
ik heb geen idee, daarom vroeg ik het , zitten toch genoeg belgen hier die meeposten of meelurkenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:13 schreef Adat231 het volgende:
en
[..]
ik maar denken dat mijn favoriete drop daar vandaan kwam (manneke pis drop)
die rijken was opdracht van BB hebben ze niet ergens achterover gedruktquote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is allemaal niet eerlijk....de rijke hadden dacht ik voor 1 nacht drank koffie e.d. maar dat blijft ook maar steeds doorgaan. Smorgens lekker koffie vanmiddag weer lekker aan de wijn.....en die hoeven er ook niks voor te doen...dus nu is de slaapkamer extra koek....
Het hoort allemaal niet.
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Verida het volgende:
dan ben je toch gewoon zielig (vind ik)
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien zegt nu ook jordy heeft 10 euro meer betaald hiervoor.
En Keanu ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind het wel lachen en vind het leuk dat Jolien er zo helemaal bij hoort![]()
Maar iedereen jat eten. Zelfs Peter heeft dat bevestigdquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft 10 meer betaald zei jolien hiervoor. Maar ik zou dat niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |