Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Ze heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)quote:Op zondag 23 februari 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨
Wat bedoeld u hier mee ?quote:
Iquote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
k hoop het ook voor Jordy die gaat mijn irriteren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
Dat ik haar zo vervelend dat miin hond niet met haar mag spelen of een snoepje van mag pakken. En rap ookquote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat bedoeld u hier mee ?
zou mijn hond er nog van aftrappen.
Ach wat heeft hij het weer zwaarquote:
dat meen je niet! wtfquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft alweer spijt van zijn vrijstelling zei hij vanmorgen
Echt zo! Bij alles moet en zal ze op de voorgrond zijn. En als dat niet het geval is, dan ligt ze op bed, bank of eldersquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
En lang, heel erg lang.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
Dom mannetje, anderen moeten naar huis en hij blijft zeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar lekker naar huisquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
is er bij tochquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Foto van een "ondergesnoven" Sharice. Jordy gaat toch wel ver in het afzeiken van iemand.
Ik kan de foto niet zienquote:
Dat vind ik beetje groot gemaakt , dat is hij niet namelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
Vandaar ook dat hij zoveel stemmen had om te blijven......of was dat ook niet echt....bij al die poll'squote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |