ik heb die stemming helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat BB ons gevraagd heeft te stemmen op een poll , en waarschijnlijk het brood de uitkomst zal zijn
Dan kan de BBM weer terug
[ link | afbeelding ]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....
ze gaat ook nog voorlopig niet naar huis, dus geen zorgen Sharice schatjequote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
sharice wil nog niet naar huis want er speelt nog van alles in huis wat ze nog niet kan uitspreken?
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog lekker eten maken![]()
[ afbeelding ]
Goed van Janequote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jane weet niet wat axel heeft zegt ze
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het is
Dat zei ze ook. Ze vindt het ook lastig om een gesprek met anderen aan te kaarten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft niet eens geprobeert een gesprek aan te gaan met jordy. Nu zielig doen dat ze erop komt te staan en alleen voor dingen wordt aangekeken. En niet milena.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hare majesteit Milena voelt zich natuurlijk veel te hoog om Sharice even mee te helpen met de afwas.
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....
Nee inderdaad daarom snap ik de moeilijkheid niet ...een pannekoekje minder....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.
anyhow, ze hebben elke dag een pot meel dus zal wel los lopen allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |