Dat is ook gewoon een drogreden. Degene die de boodschappen betaalt legt hij altijd iets meer van eigen geld in om het af te ronden. Dat deed Jane en dat deed Elsa ook, maar die gingen daar geen eten voor jatten van de anderenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat zijn reden is, had hij gewoon in de kamer bij het verdelen moeten zeggen dat dat ene pak voor hem persoonlijk was omdat hij meer had betaald.
je kunt dit in mijn ogen echt niet goed praten.
kan blijkbaar in de airfryerquote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Die oven zal moeten worden vrijgespeeld anders kan je die appeltaart niet maken
In de airfryer......quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
In de airfryer die ze gekregen hebbenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Weten ze bij BB wel zeker dat hij van deze planeet afkomt......quote:Op zondag 23 februari 2025 17:25 schreef Kinga het volgende:
Keanu weet niet hoe hij een paprika moet snijden.
Seriously, wie heeft hem opgevoed?
Hadden ze het wel gedaan, was er 1 iemand minstens een paar uur zuur over geweest...quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een drogreden. Degene die de boodschappen betaalt legt hij altijd iets meer van eigen geld in om het af te ronden. Dat deed Jane en dat deed Elsa ook, maar die gingen daar geen eten voor jatten van de anderen
Die is al zuur als iemand 1 krent meer in zijn pap heeft als hij .quote:Op zondag 23 februari 2025 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hadden ze het wel gedaan, was er 1 iemand minstens een paar uur zuur over geweest...
Jane wilt het uitleggen, hij vraagt aan Jolien of ze er zin in heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
amai kenau weet niet hoe hij een paprika snijd
Wie ,keanu die weet ervanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is al zuur als iemand 1 krent meer in zijn pap heeft als hij .
Moet Sjaries nog ergens dringend heen dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:32 schreef Droopie het volgende:
Wat vinden de vrouwen hier van de snijtechniek van Sharice.
Ik ben geen keukenprins. Maar een paprika gaat bij mij een stuk sneller.
Meel en bloem, ze lijken misschien op elkaar, maar zijn toch heel verschillend. Meel is wat grover, zit vol vezels en is gezonder. Bloem is fijner van structuur, heeft minder vezels en is daardoor minder gezond. Ze hebben allebei hun eigen kwaliteiten, dus pas op dat je ze niet verwisselt in je recept.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:31 schreef Kinga het volgende:
Uhm.. Bloem = Tarwemeel ? Of ben ik nou gek
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.quote:
Ze mag Milena niet te lang alleen laten.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet Sjaries nog ergens dringend heen dan?
Hij stond ook de boel erg in de gaten te houden toen Keanu en Axel met hun ruilhandel bezig waren.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor de iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.
Tenzij hij een vrijstelling wint. Daar hoop ik echt opquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus als ik het goed samenvat is Axel weer de l*l en staat er volgende week op.
Ohw shit ja, Slaafje mag Prinsesje No2 niet te lang alleen latenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze mag Milena niet te lang alleen laten.
Het is wel Jane die de leiding heeft en charise mag een beetje meehelpenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig samen koken, dit gelooft toch niemand![]()
Wel betaald hoor koffie maar niet drinkt en.meer die meebetalen maar iets niet gebruiken. Suiker gingen potten doorheen via mensen die het overal in doen. Jordy ook niet of heel weinigquote:Op zondag 23 februari 2025 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordy. Die is altijd aan het opletten of er niet iemand iets meer mag of heeft als hij. Maar wel in een deuk liggen als hij de potten leeg vreet ie bestemd zijn als maaltijd voor iedereen in huis, of een bak koekjes van de anderen steelt terwijl er echt meer dan genoeg naar binnen komt. Pure inhaligheid.
En jordy de nr 3 is dan weg denk ik als het sharice of milena zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Dus als ik het goed samenvat is Axel weer de l*l en staat er volgende week op.
Inflatie? en ze eten nu 6x per dag 3x zoveel.. eigenlijk komen ze nog tekortquote:Op zondag 23 februari 2025 17:39 schreef chufi het volgende:
Waarom blijft dat eten zo duur terwijl ze nu met 6 man minder zijn !?
is 1 shot van geweest, paar seconde. verder niet gebruikt in de live voor zover ik weetquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
zag ik nou gisteren een camera in de sauna of was dat mijn verbeelding ?
heel even hadden we beeld in de saunaquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
klopt, is ook al 2 x gebruikt!quote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
raar toch, dit ziet er toch niet uit zoquote:Op zondag 23 februari 2025 17:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is 1 shot van geweest, paar seconde. verder niet gebruikt in de live voor zover ik weet
Dat heb je altijd als je met mensen samenwoont.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel betaald hoor koffie maar niet drinkt en.meer die meebetalen maar iets niet gebruiken. Suiker gingen potten doorheen via mensen die het overal in doen. Jordy ook niet of heel weinig
en je kunt maar beter luisteren naar ons schatje Milliequote:Op zondag 23 februari 2025 17:37 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze moet al stoppen van de baas
ja ik weet niet, heb er zelf niet zo problemen meequote:Op zondag 23 februari 2025 17:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
raar toch, dit ziet er toch niet uit zo
[ afbeelding ]
Ik ook natuurlijk. 👍🏻quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij een vrijstelling wint. Daar hoop ik echt op
Op deze foto kan je het microfoontje duidelijk zien, in diezelfde hoek zit ook de camera, als er alleen mannen in zitten is hij wel eens aanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
ooh verkeerd begrepenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
Er wordt in de sauna over rijstkartel gesproken. Mattheus en Keanu maken niet duidelijk wie ze met 'rijst' bedoelen dus Milena gokt: "Rijst, Azië, Jane?". Mattheus noemt het een goeie gok, maar nee, niet juist.
Milena stelt wat vragen en de stream wisselt naar de keuken.
Team sausquote:Op zondag 23 februari 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen iedere dag pannenkoeken maken
Geen idee.. raar.quote:
ik vind het raar kijken door een deur heen, of dat ik die half blote mannen wil zienquote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik weet niet, heb er zelf niet zo problemen mee
maar je bent niet de enige, meer mensen kijken graag naar bezwete mensjes
Doen ze toch om en om. De ene dag saus en de andere dag pannekoeken...ze krijgen elke dag een potje meelquote:
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
doordat er nu kaneel is, had ze zich denk ik verheugd op het eindelijk maken van echte wentelteefjes, en daar heb je brood voor nodigquote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
ik heb die stemming helemaal niet meegekregenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
Omdat BB ons gevraagd heeft te stemmen op een poll , en waarschijnlijk het brood de uitkomst zal zijn
Dan kan de BBM weer terug
[ link | afbeelding ]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....
ze gaat ook nog voorlopig niet naar huis, dus geen zorgen Sharice schatjequote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
sharice wil nog niet naar huis want er speelt nog van alles in huis wat ze nog niet kan uitspreken?
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nog lekker eten maken![]()
[ afbeelding ]
Goed van Janequote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jane weet niet wat axel heeft zegt ze
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
bb heeft alle labels er af gehaald, ze weten van de helft niet wat het is
Dat zei ze ook. Ze vindt het ook lastig om een gesprek met anderen aan te kaarten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice heeft niet eens geprobeert een gesprek aan te gaan met jordy. Nu zielig doen dat ze erop komt te staan en alleen voor dingen wordt aangekeken. En niet milena.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hare majesteit Milena voelt zich natuurlijk veel te hoog om Sharice even mee te helpen met de afwas.
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja maar mevr jane wil het meel voor de pannenkoekjes enkel gebruiken voor het avond eten. terwijl het ipv brood zou zijn.
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar heb ik heb liever geen droog eten of ze moeten weer meer olie gebruiken maar om en om is een idee . En desnood heerlijk appeltaart als ontbijt.....
Nee inderdaad daarom snap ik de moeilijkheid niet ...een pannekoekje minder....quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat je geen hele pot meel nodig hebt om een sausje te binden, maar ik kan het mis hebben.
anyhow, ze hebben elke dag een pot meel dus zal wel los lopen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |