Ik ook natuurlijk. 👍🏻quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tenzij hij een vrijstelling wint. Daar hoop ik echt op
Op deze foto kan je het microfoontje duidelijk zien, in diezelfde hoek zit ook de camera, als er alleen mannen in zitten is hij wel eens aanquote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef odie22 het volgende:
zag ik nou gisteren een camera in de sauna of was dat mijn verbeelding ?
ooh verkeerd begrepenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:55 schreef KinKiJan het volgende:
Er wordt in de sauna over rijstkartel gesproken. Mattheus en Keanu maken niet duidelijk wie ze met 'rijst' bedoelen dus Milena gokt: "Rijst, Azië, Jane?". Mattheus noemt het een goeie gok, maar nee, niet juist.
Milena stelt wat vragen en de stream wisselt naar de keuken.
Team sausquote:Op zondag 23 februari 2025 17:56 schreef Kissingbird het volgende:
Ze kunnen iedere dag pannenkoeken maken
Geen idee.. raar.quote:
ik vind het raar kijken door een deur heen, of dat ik die half blote mannen wil zienquote:Op zondag 23 februari 2025 17:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja ik weet niet, heb er zelf niet zo problemen mee
maar je bent niet de enige, meer mensen kijken graag naar bezwete mensjes
Doen ze toch om en om. De ene dag saus en de andere dag pannekoeken...ze krijgen elke dag een potje meelquote:
Droge rijst....pannekoekjes is ontbijt.....quote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
doordat er nu kaneel is, had ze zich denk ik verheugd op het eindelijk maken van echte wentelteefjes, en daar heb je brood voor nodigquote:Op zondag 23 februari 2025 17:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ze doet net alsof ze zonder meel niks kan koken.
maak gewoon pannenkoek snekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |