mijn lieffies moeten geen ruzie makenquote:
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veelquote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Z heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
Die twee zijn allesbehalve liefquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
mijn lieffies moeten geen ruzie maken
Ergens snap Ik Sharice wel ,quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Droopie het volgende:
Milena: moet ik helpen
Sharice: ja graag
Milena: geen zin
Lekker sfeertje daar, daar broeit iets.
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doen
Ik heb haar een paar weken nu gezien,zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Enige wat Milena in overvloed heeft gedaan is hangen stoken , treiteren en ruzie zoekenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Er is meer dan afwassenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
Ze komen allemaal aan de beurt.
Niemand verzaakt met b.v afwassen.
echt heel jammer dat dat kartel clique Sharice zo pest dat ze nu zo onzeker isquote:
Maar alles wordt wel bij Sharice neergelegd terwijl Milena erger isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vergeet dat ze rls meedoet want wil iets niet op camera zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |