Kan ook selectief zijn en dat idd menselijk dat hebben wel allemaal wel eens .. maar dat wil niet dat het dan war isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.
Ik ben in ieder geval niet zo arrogant om te zeggen dat het absoluut zo is omdat ik dat vind. Misschien zit ik er naast, misschien ook niet.
Milena stookte haar juist op het wel te doen toen Sharice haar vroeg wat de kans zou zijn dat ze die ijskoffie op zou drinken.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ikquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
kinki zegtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ik
Same , niet alles is zwart wit en ik denk dat ze beter uit de verf komen op grote afstand van elkaarquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
eerder has Sharice al eens gezegd dat als iemand haar uitdaagde iets niet te durven dat ze het dan juist wel zou doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
lust beide niet kan dat ook?quote:
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milenaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Wat
[..]
kinki zegt
Milena stookte haar op
rijst, kip, paprika, bananen en spiegel gestemdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Er is weer eten ingekochtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklamptquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Sharice wil heel graag blijven mie mie mie beetje emotionele chantage , inspelen op emotie
Ze nam het zelf voor Jane op tijdens die tafelruzie. Sharice vroeg waarom ze daar nu mee aan kwam aan Jane en toen zei Milena 'Jane zal het net gehoord hebben, dan is het logisch dat ze dat nu aankaart.'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kipquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?
Ben ik zeker met je eensquote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milena
Na dat drama van afgelopen week zou je dat eigenlijk toch moeten verwachten... Helaas...quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklampt
Haar ogen zouden nu toch open moeten gaan
Inderdaad opvallend.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kip
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?
Begrijpelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurd
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ze heeft wel de meeste shit over zich heen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |