mijn lieffies moeten geen ruzie makenquote:
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veelquote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Z heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
Die twee zijn allesbehalve liefquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
mijn lieffies moeten geen ruzie maken
Ergens snap Ik Sharice wel ,quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Droopie het volgende:
Milena: moet ik helpen
Sharice: ja graag
Milena: geen zin
Lekker sfeertje daar, daar broeit iets.
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jolien doet meer dan Milena , en dat zegt veel
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, het is dan ook niet moeilijk om meer dan Milena te doen
Ik heb haar een paar weken nu gezien,zou mijn hond er nog van aftrappen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Enige wat Milena in overvloed heeft gedaan is hangen stoken , treiteren en ruzie zoekenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
niet waar, Millie heeft de belangrijkste taak daar, de queen van BB zijn
Er is meer dan afwassenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:25 schreef spapaars het volgende:
Ze komen allemaal aan de beurt.
Niemand verzaakt met b.v afwassen.
echt heel jammer dat dat kartel clique Sharice zo pest dat ze nu zo onzeker isquote:
Maar alles wordt wel bij Sharice neergelegd terwijl Milena erger isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice vergeet dat ze rls meedoet want wil iets niet op camera zeggen
Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef Luna68 het volgende:
Jolien zou ook even kunnen helpen, maar die wilde ook al niet helpen met paprika snijden. Heb het gevoel dat die het ook een beetje hoog in d’r bolletje krijgt, ze is natuurlijk one of the guys.
Ze heeft het wel slim gespeeld, eerst een ‘relatie’ aangaan met jeffje. Toen hij weg moest het zielige meisje uithangen waardoor ze one of the guys werd. Net herinnerde ze Mattie er nog even aan dat Jane hem de giftige appel had gegeven, terwijl zij er uiteindelijk voor zorgde dat Milena de vrijstelling kreeg. Dat is ook een slangetje
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)quote:Op zondag 23 februari 2025 18:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ze lijkt zo onschuldig en onderhand speelt ze iedereen weg en gooit ze onder de bus.. hmm. 🤨
Wat bedoeld u hier mee ?quote:
Iquote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
k hoop het ook voor Jordy die gaat mijn irriteren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoogmoed komt voor de val zeggen ze wel eens (en die val ja dat is komende vrijdag dan LOL)
Dat ik haar zo vervelend dat miin hond niet met haar mag spelen of een snoepje van mag pakken. En rap ookquote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef rinardo het volgende:
[..]
Wat bedoeld u hier mee ?
zou mijn hond er nog van aftrappen.
Ach wat heeft hij het weer zwaarquote:
dat meen je niet! wtfquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij heeft alweer spijt van zijn vrijstelling zei hij vanmorgen
Echt zo! Bij alles moet en zal ze op de voorgrond zijn. En als dat niet het geval is, dan ligt ze op bed, bank of eldersquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
En lang, heel erg lang.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef greysbones het volgende:
Waarom is alles wat milena doet luid
Zelfs in het kopje roeren.
Dom mannetje, anderen moeten naar huis en hij blijft zeuren.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dan gaat hij maar lekker naar huisquote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
is er bij tochquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Foto van een "ondergesnoven" Sharice. Jordy gaat toch wel ver in het afzeiken van iemand.
Ik kan de foto niet zienquote:
Dat vind ik beetje groot gemaakt , dat is hij niet namelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
Vandaar ook dat hij zoveel stemmen had om te blijven......of was dat ook niet echt....bij al die poll'squote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme ******. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
oh echt? zei hij dat?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:38 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij denkt nu dat hij overal mee weg komt omdat hij als eerste vrij was van de nominatie. Die gaat nu zo hard zijn eigen glazen ingooien. De arrogantie spuit er vanaf sinds vrijdag.quote:
Dit was duidelijk gekkigheid. Wat sharice allemaal over hem heeft gezegd in boosheid was veel en veel erger.quote:
Jij vindt van niet. Ik vind van wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vind ik beetje groot gemaakt , dat is hij niet namelijk
Narcist? Welnee, hij is al die aandacht niet gewend. Dit doet hem goedquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme Narcist. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb elsa nog geen moment gemist eigenlijk
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij vindt van niet. Ik vind van wel.
Volgens mij is die vooral erg onzekerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:40 schreef mazaru het volgende:
jordy is echt een enorme Narcist. Helemaal vol van die kaarten met veren voor in zijn reet. Maar niet snappen dat voor iedere liefdesverklaring wel tien kaarten met haatverklaringen zijn gekomen. Die kaarten zijn zorgvuldig geselecteerd door de redactie. Of misschien zelfs wel geschreven door de redactie omdat die ene kaart van zijn moeder wel heel triest was om in die doos te doen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'
Normaal zijn er kookstreamsquote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Luna68 het volgende:
Normaal zijn er de hele tijd kookstreams rond deze tijd. Nu was het vooral de twins. En nu gaat Jolien eindelijk helpen en krijgen we wel kookstreams?!
Ik vind ook van niet, en volgens mij moet je daarvoor gediagnostiseerd wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.
Ik heb er helemaal niks aan gemistquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hebben sinds haar vertrek wel ~183x kousenband 'gemist'
Nu weer wel idd, net nietquote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal zijn er kookstreams
Nu ook
Ik snap het probleem niet
Het is een wisselwerkingquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee jij vindt dat maar hij is het niet.
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zitquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb wel een beetje medelijden met Sharice, al is ze zeker niet mijn favoriet. Ze is volledig ondergesneeuwd door [ afbeelding ]Milena. Dat mislukte grapje van de ijskoffie, en nog wel meer onder de invloed van die ene, is in feite niet erger dan de koekjesroof van Jordy c.s.. En als Sharice steun zoek voor een foutje geeft [ afbeelding ] Milena niet thuis.
Die grap met die ijskoffie vind ik helemaal niet erg maar meer hoe ze daarna reageerdequote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat zou kunnen hoor. Maar de beelden die ik zie zijn niet in zijn voordeel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:45 schreef Visual het volgende:
[..]
Volgens mij is die vooral erg onzeker
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking
Sharice neemt ook geen afstand van milena
Ze blijft er aan plakken om vervolgens te zeuren dat mensen haar enkel zijn als evil tien duo
En jij kent hem persoonlijk?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.
Ik ben in ieder geval niet zo arrogant om te zeggen dat het absoluut zo is omdat ik dat vind. Misschien zit ik er naast, misschien ook niet.
Dat gebeurt heel somsquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar heb je dan ok wel weer gelijk in.
Kan ook selectief zijn en dat idd menselijk dat hebben wel allemaal wel eens .. maar dat wil niet dat het dan war isquote:Op zondag 23 februari 2025 18:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat jouw mening er meer toe doet? Of omdat jij hem persoonlijk kent? Ik vind het namelijk wel en dat komt door wat ik zie. Maar dat is gebaseerd op de beelden die ik te zien krijg net zoals jouw mening gebaseerd is op wat er getoond wordt.
Ik ben in ieder geval niet zo arrogant om te zeggen dat het absoluut zo is omdat ik dat vind. Misschien zit ik er naast, misschien ook niet.
Milena stookte haar juist op het wel te doen toen Sharice haar vroeg wat de kans zou zijn dat ze die ijskoffie op zou drinken.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ikquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die ijskoffie was Sharice haar eigen idee, en Milena zei telkens nee nee, en zelfs ik ben onbedoeld mee in het complot omdat ik er bij zit
kinki zegtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja Rinardo, er zijn meerder zienswijzen, en die die van jou is in de regel wel een juiste. Je ziet in ieder geval meer dan ik
Same , niet alles is zwart wit en ik denk dat ze beter uit de verf komen op grote afstand van elkaarquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
eerder has Sharice al eens gezegd dat als iemand haar uitdaagde iets niet te durven dat ze het dan juist wel zou doenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
lust beide niet kan dat ook?quote:
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milenaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef greysbones het volgende:
Wat
[..]
kinki zegt
Milena stookte haar op
rijst, kip, paprika, bananen en spiegel gestemdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Er is weer eten ingekochtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:54 schreef greysbones het volgende:
Wat zijn de weekly basics?
En hebben we allemaal al gestemd ?
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklamptquote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Puzzie het volgende:
Sharice wil heel graag blijven mie mie mie beetje emotionele chantage , inspelen op emotie
Ze nam het zelf voor Jane op tijdens die tafelruzie. Sharice vroeg waarom ze daar nu mee aan kwam aan Jane en toen zei Milena 'Jane zal het net gehoord hebben, dan is het logisch dat ze dat nu aankaart.'quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kipquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zelf indelen in groepjes Vlees/Kip/Vis/Pasta/Groente was nog niet bij hun opgekomen?
Ben ik zeker met je eensquote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar het was Sharice die daar gehoor aangaf.. Ze is m.i erg afhankelijk/aanhankelijk tov Milena
Na dat drama van afgelopen week zou je dat eigenlijk toch moeten verwachten... Helaas...quote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze blijft zo bij Milena hangen, het lijkt wel of ze zich helemaal aan haar vastklampt
Haar ogen zouden nu toch open moeten gaan
Inderdaad opvallend.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoveel keus hebben ze niet hoor kip kip en kip
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurdquote:Op zondag 23 februari 2025 18:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jees nu al zaniken, ze is toch nog niet genomineerd?
Begrijpelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is bang dat ze naar huis wordt gestuurd
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ze heeft wel de meeste shit over zich heen gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |