Ik denk als het eten is dat hij het pakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:42 schreef lojanda het volgende:
Benieuwd of Keanu de verleiding kan verstaan.. ik vrees van niet.
Nee, wel vrij zeker dat er geen geld is aangeboden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Weten we al wat Axel daar gisteren moest doen?
Heeft al vrijstellingquote:Op zondag 23 februari 2025 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan gaat die naar Pootje waarschijnlijk.
Of zijn kaarten.. die pakt hij dan ook zei hij eerder vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk als het eten is dat hij het pakt.
In denk dat in zijn redenatie sowieso Jordy noemtquote:Op zondag 23 februari 2025 20:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk als het eten is dat hij het pakt.
Klopt, was ik even vergetenquote:
Zal nog wel eens voorbij komenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Ik mag het niet delen, maar ik heb het niet gedaan. Ik had gelijk zoiets van 'nope'
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy wil een roze koek pakket en die deelt hij dan met de andere bewoners.. gezellig een spelletje spelen en dan met een lekkere roze koek erbijWetende dat hij een pak koeken achterover heeft gedrukt. Nu wil hij het laten lijken dat hij het zo goed voor heeft met de andere bewoners en ze alles gunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |