Is echt niet te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Gametalk buiten met Pootje en Sharice... zo moeilijk te verstaan.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:15 schreef Ireth het volgende:
Charice en pootje in gesprek...
Kan best in het Mandarijns zijn ofzo...
Dat je überhaupt een kaart stuurt.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
andere jaren hadden ze 3 of 4 postzakken de man, komt jordy aan met 70 kaarten
Nee zou ik ook nooit doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een kaart stuurt.
Mag graag kijken, maar meeleven met ze doe ik niet.
Wie?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef odie22 het volgende:
over niels gesproken, die heb ik ook geen 1 seconde gemist
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef mazaru het volgende:
Ahh hoor nou! Mieke de Vries schrijft dat ze van me houdt en met me wil daten.
Tante Stien uit Heerhugowaard zegt dat het zonder mij niets zou zijn in BB en ze zoekt nog een toyboy.....
Wilma Kruisgraag uit Tiel heeft haar string erbij gedaan en hoopt dat ik hem krijg.
De familie Blindganger uit Apeldoorn zegt dat hun dagen voor deze BB zinloos waren en weten niet wat ze moeten doen als ik niet op de streams zou zijn.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tante Stien uit Heerhugowaard zegt dat het zonder mij niets zou zijn in BB en ze zoekt nog een toyboy.....
Wilma Kruisgraag uit Tiel heeft haar string erbij gedaan en hoopt dat ik hem krijg.
De familie Blindganger uit Apeldoorn zegt dat hun dagen voor deze BB zinloos waren en weten niet wat ze moeten doen als ik niet op de streams zou zijn.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel perenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:22 schreef Joyce-43 het volgende:
ze hebben volgens mijn als die vijver peren weer in de koelkast gezet he?
Leuke grap geweest dusquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel peren
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh ok ja deze stonden buiten en die hadden ze nu in de la gegooidquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden het er bij het eten over dat ze die hadden weggegooid want er zijn nog veel peren
dus je stuurt mijn geen kaartje als ik erin gaquote:Op zondag 23 februari 2025 21:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat je überhaupt een kaart stuurt.
Mag graag kijken, maar meeleven met ze doe ik niet.
Vroeger op kam was men 10 11hooguit 15quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vroeger op kamp nooit streken uitgehaald?
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
Zeker op kamp gezeten en ook lol getrapt maar nooit van mijn kampgenoten gestolen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
hebben jullie vroeger op kamp nooit streken uitgehaald?
ik vergelijk het een beetje daarmee, allemaal zo braaf doen en niets geen grappen en grollen uithalen is ook saai om te kijken.
ik kan er wel om lachen die koekjes in die doos,en dan stiekem steeds een koekje eten. Zulke dingen geven je tijd daar wel herinneringen waarom je later ook nog kan lachen.
Die meiden hadden niet na gedacht over hun grap die kon gewoon niet maar dit ze doen er niemand kwaad mee n hebben gewoon lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |