Begrijp ik Keanu nu goed dat ze op meerdere momenten verleid kunnen worden?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Kaartjes zij een nobrainer voor Keanu
Eten twijfelt hij
Nou BB gooi de volgende verleiding er maar in
Dat denkt hij in ieder geval.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:57 schreef kater1 het volgende:
[..]
Begrijp ik Keanu nu goed dat ze op meerdere momenten verleid kunnen worden?
Hij voelt zich echt superieur hoor.. maar ja hoogmoed komt voor de valquote:Op zondag 23 februari 2025 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
het wordt gewoon een beetje zielig ...
Dat is toch juist leuk, hiervoor kijk ik BB, alle verhoudingen kunnen van dag tot dag veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij voelt zich echt superieur hoor.. maar ja hoogmoed komt voor de val
Waarom zo'n gezeik over die koekjes? Als je daar binnen bent mag je toch met je geld doen wat je wilt? Is toch je eigen speelgeld? Als hij nou iedereen er van mee had laten betalen of het van andermans geld had gekocht. Beetje raar de reacties hier.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef lojanda het volgende:
Jordy wil een roze koek pakket en die deelt hij dan met de andere bewoners.. gezellig een spelletje spelen en dan met een lekkere roze koek erbijWetende dat hij een pak koeken achterover heeft gedrukt. Nu wil hij het laten lijken dat hij het zo goed voor heeft met de andere bewoners en ze alles gunt
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef Luna68 het volgende:
Sharice vind haar perengrapje stiekem nog steeds leuk
Dat alle sneren al veel langer sudderden is ook niet echt binnen gekomen.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef Linnied het volgende:
Wauw. Sharice snapt nog steeds niet dat zo'n grapje niet gepast is bij iemand die je niet kunt uitstaan....
Ze blijft het ijskoffie "grapje" maar goedpraten.
Nietsquote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggen
Perenijsjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zal wel weer dom zijn ofzo, maar wat is er leuk aan om peren op ijs te leggen
Dat klopt ook wel en van mij mogen ze ook rellen maar ik heb helemaal niets met Jordy.. ik vind hem totaal niet grappig en alleen maar irritant.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk, hiervoor kijk ik BB, alle verhoudingen kunnen van dag tot dag veranderen.
Daarom mopper ik ook niet op Jordy. Ik vind het interessant om te zien wat er gaat volgen.
Als niemand ooit iets zou uitvreten daar, zou het echt mokersaai zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |