3e x vandaagquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef lojanda het volgende:
Voelt Mattheus zich wel goed? Hij staat zo actief de vaat te doen
Alsof 'wij' dat verwachtenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kwam echt niet door jullie
[ afbeelding ]
Ik heb voor brood gestemdquote:Op zondag 23 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Je kan nog stemmen voor de luxe in het huis
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veelquote:Op zondag 23 februari 2025 20:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel slaapt onrustig door die koffie
Ja zou er hartkloppingen van krijgen..quote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veel
Hij pleurt de afwas op het aanrechtquote:
Ik schrok er van stond zelf in de keukenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij pleurt de afwas op het aanrecht
Ik moet ineens weer denken aan dat vogelhuisjes project waar Ax als enige van de koffie genoot, ook lekker zat te genieten van bakje en tegelijkertijd ook nog de meeste huisjes in elkaar timmerdequote:Op zondag 23 februari 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien zijn 10 bakken ook wel heel veel
Ja en er is echt slecht geverfd kijk ook maar eens naar het aanrecht naast de kookplaatquote:Op zondag 23 februari 2025 20:30 schreef lojanda het volgende:
Er komt groene verf door de oranje laag van de bar/ keuken.
Dat kan wel kloppen want die was vorig seizoen ook groen.
Dat zal ook wel eens tijd worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Ze denken dat ze het keuken gedeelte kunnen vrij spelen?
Hij is ook in de eerste twee weken tien jaar ouder gewordenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:33 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is wel een stuk volwassener geworden. niet meer dat jochie wat binnenkwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |