Wel een piemel in de poep voor millie?quote:
Ik denk dat hij heel goed weet wat er wordt gezegdquote:
Nee ik heb een l voor de TT staanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een piemel in de poep voor millie?
Ja, dit zijn de momenten dat je naar een SL verlangt, maar misschien is de stagiare in slaap gevallen .....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
BB laat ze weer lang doorgaan over seks
Kan me wat bij voorstellen hij schijnt te stinken niet normaal . Geen vinger wil daar graag in roeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
In geen honderd jaar komt er een vingertje van een vrouw in pootje zijn poep
ZOT
met rooie oortjes aan het luisteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de momenten dat je naar een SL verlangt, maar misschien is de stagiare in slaap gevallen .....
Dat is nochtans wel het plan. Er was vorige week een volgorde afgesproken, met Jordy als 1e, maar toen was de kluis dicht gebleven. Dus hoopt Jordy dat hij de groep kan overtuigen dat ze de volgorde behoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop alleen dat Jordy niet als eerste die kluis in mag gaan komende week ....
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?quote:
Het gaat allang over wat anders , niet belangrijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo komen de op zowat perverses?? zijn ze scatlovers?
Dat moet dan welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?
Laatste keer dat ik hem zag ging hij naar buiten.quote:
Maar waar.....hij zal toch niet alleen in de make up kamer zitten....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal wat gestoord.quote:
Vlgs mij is Jolijn bij hemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar.....hij zal toch niet alleen in de make up kamer zitten....
Aha klinkt logischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag ging hij naar buiten.
Welnee , ze zijn allebei sociaal onhandig maar precies op de tegenovergestelde manier.. misschien dat ze daarom ook klikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal eat gestoord.
ok maar dat moet me weer zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef chufi het volgende:
poepen in belgie is toch neuken ... ik raak elk jaar weer in de war met deze discussies
Ik zie dat totaal niet.....heb eerder het idee dat Matti ook niet ziet dat andere tegen hem niet zo sociaal zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal wat gestoord.
Dat laatste klopt denk ik heel erg.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal niet.....heb eerder het idee dat Matti ook niet ziet dat andere tegen hem niet zo sociaal zijn.
Heeft een hekel aan ruzie en probeert dat te vermijden....
En hem ook regelmatig voor het blok zetten en hij daar niet van weg kanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat laatste klopt denk ik heel erg.
Des te knapper dat Sharice en Milena hem zo op de kast hebben gekregen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 00:10 schreef marky het volgende:
Kiki is met Jolien denk ik weer een ik sessie aan het doen.
Ja. Maar gewoon poep = kontquote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef chufi het volgende:
poepen in belgie is toch neuken ... ik raak elk jaar weer in de war met deze discussies
Yep alleen Jolien en Kiki niet, maar die zien we nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
paarse schampoo is al heeeeel lang niet meer alleen voor grijs haarquote:Op zondag 23 februari 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien wast heur haar met paarse shampoo. Dat is toch voor mensen met grijs haar..dat het niet geel is.
tis een echte spijkerbroekquote:Op zondag 23 februari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft een glitterspijkerbroek aan...
Ben ik benieuwd of dat afgeeft of dat dat glitterdraden zijn in de broek zelf. Dan is het geen echte jeans maar gewoon een blauwe broek.
ik zie meestal 1 van de mannen dat doenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Ook zonder Elsa wordt de ontbijttafel klaar gemaakt, vandaag deed Jordy het op zijn manier.
[ link | afbeelding ]
Dat wordt weer miepen, vooral Keanuquote:Op zondag 23 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het vandaag weer basic is.
Dat zal slaan op het eten.
Basic was alleen fruit en slob.
Ze kunnen nu brood maken. Ik zie melk en yoghurt en pindakaas.
Hij smijt alles neer van 1 kant van de tafel zodat bestek onderste boven ligt aan de andere kant.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Ook zonder Elsa wordt de ontbijttafel klaar gemaakt, vandaag deed Jordy het op zijn manier.
[ link | afbeelding ]
Ja hahahaha dat bedoelde ik met ''op zijn manier'' hij heeft er echt schijt aan, ik ben ook zo, waarom moet elke vork, lepel exact gelijk liggen..quote:Op zondag 23 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij smijt alles neer van 1 kant van de tafel zodat bestek onderste boven ligt aan de andere kant.
Alles schots en scheef.
Boeiuh zal hij denken.
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft wel een enorme beautycase vol gepropt met heel veel makeup.
lag er nou een spel kaarten tussen ook?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft wel een enorme beautycase vol gepropt met heel veel makeup.
Dus ook geen bloem meer? Geen pindakaas? Geen yoghurt?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:50 schreef rinardo het volgende:
Jordy, stream 2, het is helemaal klaar met never ending vandaag, ons laatste broodje
Hij is aangesproken over zijn manier van eten. Veel overdag en 'savonds eten weg gooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
Is Keanu beus?
die zegt geen boe of bah
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveerquote:Op zondag 23 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is aangesproken over zijn manier van eten. Veel overdag en 'savonds eten weg gooien.
gisterenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveer
zou toch wel bespottelijk wezen als ze weer niets meer krijgenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ook geen bloem meer? Geen pindakaas? Geen yoghurt?
ze is dan ook vlaamsquote:Op zondag 23 februari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jullie kleiding ligt opgeplooid ........zegt Milena![]()
Opgeplooid nog nooit van gehoord
aha ok even kijken danquote:Op zondag 23 februari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteren
Op FB zijn er wel filmpjes van
Ik heb het niet gezien maar gelezen in de cos.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveer
ik kijk even op FB voor filmpje, dank je welquote:Op zondag 23 februari 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar gelezen in de cos.
Eerst schreef iemand dat er geroddeld werd over Keanu zijn manier van eten en toen reageerde iemand dat ze dat tegen hem moesten zeggen en een ander schreef dat ze dat gedaan hebben en dat Kenau not amused was.
Ik lees de cos supersnel dus ik weet niet waar ik dat precies gelezen heb. iig geval de cos van gisteravond.
Pootje stond als 1e eronder.quote:
dan alleen jane nietquote:Op zondag 23 februari 2025 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje stond als 1e eronder.
( hij rent altijd als een bezetene als het douche alarm gaat om als 1e eronder te staan)
Pfff dat is weer een nieuw belgisch woord wat nergens op slaat.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jullie kleiding ligt opgeplooid ........zegt Milena![]()
Opgeplooid nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje stond als 1e eronder.
( hij rent altijd als een bezetene als het douche alarm gaat om als 1e eronder te staan)
Ik kan het niet vinden.. maar kan aan mijn zoekskills liggen..quote:Op zondag 23 februari 2025 08:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kijk even op FB voor filmpje, dank je wel
Ik vermoed opgevouwenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pfff dat is weer een nieuw belgisch woord wat nergens op slaat.
Bedoelt ze dat er een berg kleren ligt of juist dat het is opgevouwen?
Is opplooien kleding dat zelf in een plooi valt?
mea culpaquote:Op zondag 23 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja jane ook , die stond naast Pootje.
Milena zei Opplooien. Of Opgeplooid. dat op maakt dat het verwarrend is.quote:
heb geen filmpje gevonden alleen tekst eroverquote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden.. maar kan aan mijn zoekskills liggen..
waar gaat dit over?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:11 schreef rinardo het volgende:
Mattheus zegt moeten we wachten op die dames? die zitten nog maar in fase 3 van het plamuren![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
over Keanu zijn eetmanierenquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.
Nee, denk van nietquote:Op zondag 23 februari 2025 09:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkentot en met komende vrijdag
Team roze zwakste team? dat hangt af van wat voor spellen er komen , als er iets van puzzeltjes komt , kunnen Jolien en Jane wel veel slimmer zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 09:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis weer geen spannende week dan
Axel, Jane, Jolien op de nominatiebank voorspel ik, en Jolien exit
want dat team roze is by far het zwakste team LOL LOL LOL
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lolquote:
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
Daar geloof ik nog niet zo inquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooierquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Milena heeft een dikker hoofd gekregen.
Nee, allang niet meer dat is Jordy momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Het is gekozen , klaar toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had dan eerder voor een makkelijke target zoals Keanu gekozen i.p.v. Axel als derde, met het oog op als het verliezende team helemaal genomineerd zou zijn
Denk het ook vooral omdat axel minder aangenaam is. Zie hem nooit eens een goed gesprek voeren en dat gekleed bij die meiden ipv jane te steunen van de week viel me zo tegen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
ze heeft hele oranje vegen op der wang en slaapquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooier
dat is altijd en ook op der voorhoofd vaak ook een streepquote:Op zondag 23 februari 2025 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jee wat zijn die wangen rood bij milena erg lelijk
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef rinardo het volgende:
lijkt nergens naar
[ link | afbeelding ]
In de suite hangt een goede spiegel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kdjdbfuvinmf meodokdjf kepdkjsquote:Op zondag 23 februari 2025 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje weer het hoogste woord niet dat je er veel soeps van maken kan
Filmpjes kan je hier aanvragen, dan verdwijnt de vraag ook niet in het grote geheelquote:
Pas op, niet persoonlijk worden hequote:Op zondag 23 februari 2025 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lol
dan ben je echt arrogant als je dat denkt, zoals Jolien dat team samenstelde
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
de dames waren nog niet klaar met make uppen
ze zijn eerst gaan eten
wel zo sociaal
ik heb het geluid maar even zacht gezetquote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootjequote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja! dat hoorde ik hem net zeggen... aparte gedachte.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootje
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzienquote:Op zondag 23 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Oef Milena heeft de rouge doorgetrokken tot naast de ogen![]()
Dat denk ik niet hoor als je kijkt naar het verschil met sharicequote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzien
Voor mij hoort het niet zoquote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzien
Sharice is puur natuurquote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor als je kijkt naar het verschil met sharice
[ link | afbeelding ]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voor mij hoort het niet zo![]()
Vind het niet mooi.
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast je ogen
Sommige doen dat inderdaad, dat zien we hier dus, meteen een waarschuwing dat dat dus niet mooi is.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogen
het zit tot aan haar wenkiesquote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogen
Ik denk dat het geen rouge is maar shaping.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Oef Milena heeft de rouge doorgetrokken tot naast de ogen![]()
Denk dat je gelijk hebt.:Dquote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen rouge is maar shaping.
Er zijn drie lagen onder elkaar. Eerst wit of glitter, dan shaping met donker en daaronder rouge rood of roze of oranje..
![]()
En een tikje shaping op voorhoofd en tipje neus.
En blenden is ook erg belangrijk.
Deze dames slaan door.
Oh nee krijgen we toch niet die stomme straattaal de hele tijdquote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kent straattaal
Hij hoopt op een gimma en trekt dan andere brakka's aan
Keanu had nog gebeld of hij merksokken aan mocht doen.. mocht niet .. had net 15 paar gekocht ..ziet daar toch mensen met merksokken
Gohquote:Op zondag 23 februari 2025 09:49 schreef rinardo het volgende:
Ahhhh ze gaan weer verder
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En spruitjesquote:Op zondag 23 februari 2025 09:54 schreef Droopie het volgende:
Goedemorgen,
Bewoners aangesterkt, bewoners krijgen minder eten, bewoners hebben geld, bewoners krijgen honger, bewoners krijgen ruzie
Droopie zou als DM alleen vis kopen. Dat lust Keanu niet
Keanu doet noncha, maar vindt dit niet spang.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kent straattaal
Hij hoopt op een gimma en trekt dan andere brakka's aan
Keanu had nog gebeld of hij merksokken aan mocht doen.. mocht niet .. had net 15 paar gekocht ..ziet daar toch mensen met merksokken
Ik hoor liever west-vlaamsquote:Op zondag 23 februari 2025 09:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu doet noncha, maar vindt dit niet spang.
Hey Niffo, hoop dat je snel naar osso gaat.
Dan kan je nog een beetje raden wat het zou kunnen betekenen.quote:
ja Jane, niet meer met Jolien, Jordy, Keanu, Mattheus omgaanquote:Op zondag 23 februari 2025 10:01 schreef rinardo het volgende:
Jane denkt dat ze bij de kijkers niet meer geloofwaardig overkomt, nu ze bij ''het kartel'' hoort
[ link | afbeelding ]
En Matti geeft Jordy heel veel complimenten.......wat een heerlijk jong is het....Dit zijn gemeende complimenten...niks aan gelogen en niet in zijn voordeel .quote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
En maar denken, denken en nadenken, die Jordy zit 24/7 tactisch te denken.
Dat moet je maar willen.....gezellig bij Axel en Potje.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:03 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja Jane, niet meer met Jolien, Jordy, Keanu, Mattheus omgaan
gewoon alleen maar Jaxel, en dan wordt je maar iedere week genomineerd, boeien
beter dan bij die cringe zeur van een Jolienquote:Op zondag 23 februari 2025 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet je maar willen.....gezellig bij Axel en Potje.
Er zijn ook mensen die zo zijn hequote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef Inka het volgende:
Axel vind ik zoooo saai. Altijd politiek correct om maar niemand tegen het hoofd te stoten en daarmee de kijkers te pleasen. Mag van mij als eerste vertrekken.
Ze weet tenminste wanneer ze voor zichzelf moet opkomen.....quote:Op zondag 23 februari 2025 10:06 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
beter dan bij die cringe zeur van een Jolien
eerder miss saaiheid, v.g.m. de queens van de humor Sharice en Milenaquote:Op zondag 23 februari 2025 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weet tenminste wanneer ze voor zichzelf moet opkomen.....
Vooral de laatste tijd....lijkt een beetje een pleaser te worden om maar goed in beeld te komen en erg druk met de twins.....hij gaat hem een beetje knijpen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef Inka het volgende:
Axel vind ik zoooo saai. Altijd politiek correct om maar niemand tegen het hoofd te stoten en daarmee de kijkers te pleasen. Mag van mij als eerste vertrekken.
Grapjes..... heel veel grapjesquote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerder miss saaiheid, v.g.m. de queens van de humor Sharice en Milenaecht geweldig hoe hun al die andere bewoners zo makkelijk konden triggeren met een simpel grapje vorige week
grapje icekoffie van een ander opdrinkenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dames die niet weten wat leuk is voor de lol......
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
grapje icekoffie van een ander opdrinken
grapje zout en suiker omruilen
grapje peren op de vijver leggen
grapje spullen uit andermans kasten halen en in de beker boven de papagaai verstoppen
ik zie er geen grap in
Nou geweldigquote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerder miss saaiheid, v.g.m. de queens van de humor Sharice en Milenaecht geweldig hoe hun al die andere bewoners zo makkelijk konden triggeren met een simpel grapje vorige week
Dat weet je niet, als ze een target krijgen en er moet gestemd worden, gaan ze wel degelijk ergens heenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Sharice en Milena gaan komende weken ook helemaal nergens heen dus deal with it
Nu heb je genoeg getrolt klaar maar weerquote:Op zondag 23 februari 2025 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Sharice en Milena gaan komende weken ook helemaal nergens heen dus deal with it
O jee ...quote:Op zondag 23 februari 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien had vannacht een nachtmerrie, gedroomd dat Jeff haar bedrogen had
Vandaag is het thema "Zondagsrust"quote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef rinardo het volgende:
Afwas gedaan, stof gezogen, alles aan kant, tijd voor bankhangen
[ link | afbeelding ]
Hij zat toevallig buiten dan ben je wel dichtbijquote:Op zondag 23 februari 2025 10:31 schreef spapaars het volgende:
Neem aan dat die telefoon ging de meesten er nooit op tijd bij hadden gekund.
Precies, zo kan je het sturen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zat toevallig buiten dan ben je wel dichtbij
En niet alleen de bewoners, de bashing posts die er op de sociale media volgde was ook niet min.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
wowww mag hopen dat dat niet echt is!!quote:Op zondag 23 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ...
Zag elders dat hij een tattoo heeft laten zetten Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Hou toch eens op met dat zoeken naar dingen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh? ik krijg op mn donder als ik hier linken deel van media?
Het zag er uit als een plakplaatjequote:Op zondag 23 februari 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ...
Zag elders dat hij een tattoo heeft laten zetten Dotteke in BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
We zappen ons de tandjesquote:
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:38 schreef engine het volgende:
Blijkt wel dat ze toneelstukje speelt. Ze is het verre van vergeten.
Nee denk niet dat het echt is.....geen naaldje zag je in zijn arm.....quote:Op zondag 23 februari 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wowww mag hopen dat dat niet echt is!!
Jolien for the win op zijn arm
Je bedoeld , dat de zin van Kissing Jolien had vannacht een nachtmerrie, gedroomd dat Jeff haar bedrogen hadquote:Op zondag 23 februari 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat zoeken naar dingen.
Ik verwijs juist naar een topic hier op FOK wat daar voor bedoeld is.
Waarschijnlijk dat Jolien zich geen zorgen hoeft te maken want Jeff heeft een tattoo met haar naam.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je bedoeld , dat de zin van Kissing Jolien had vannacht een nachtmerrie, gedroomd dat Jeff haar bedrogen had
daar had gemoeten? ik leg de link met de tattoo niet aan de zin over een nachtmerrie
Best lullig als ze niet wint, zie de tattoos van voetbalsupporters die tatoeëren xxx landskampioen en het dan niet wordenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
In het filmpje kwam er wel inkt aan te pas
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laat haar daar nog maar een poos blijven, is ze vrijer dan ze met hem ooit zal zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wowww mag hopen dat dat niet echt is!!
Jolien for the win op zijn arm
ja tattoo is iets waar je goed over na moet denken, misschien heeft hij over een jaar een ander meisjequote:Op zondag 23 februari 2025 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Best lullig als ze niet wint, zie de tattoos van voetbalsupporters die tatoeëren xxx landskampioen en het dan niet worden
iedereen heeft zijn/haar kleding alquote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef spapaars het volgende:
Stel voor dat die telefoon met een bericht meer dan een te openen kledingkast afgaat wanneer ze allemaal zitten te eten.
Zal Jordy zo weer helemaal overprikkeld terug komen, nadenkend over het leed wat BB hem aandoet en welk lijden hij zijn medebewoners aan moet doen met de keuze die hij moet maken.quote:
als het goed gaat is het weer een TOP SPELquote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal Jordy zo weer helemaal overprikkeld terug komen, nadenkend over het leed wat BB hem aandoet en welk lijden hij zijn medebewoners aan moet doen met de keuze die hij moet maken.
Spannond
Zijn gezicht op drie weken onweer of helemaal in de wolken als het in zijn voordeel isquote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal Jordy zo weer helemaal overprikkeld terug komen, nadenkend over het leed wat BB hem aandoet en welk lijden hij zijn medebewoners aan moet doen met de keuze die hij moet maken.
Spannond
Bedoel dat er voor iedereen een gelijke kans moet zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:53 schreef Verida het volgende:
[..]
iedereen heeft zijn/haar kleding al
hahaha en anders een KUT spelquote:Op zondag 23 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als het goed gaat is het weer een TOP SPEL![]()
![]()
Of een zak fanmail voor 5k en dat ie emotioneel ziet hoeveel het er zijn.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als het goed gaat is het weer een TOP SPEL![]()
![]()
O jeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |