Het is gekozen , klaar toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had dan eerder voor een makkelijke target zoals Keanu gekozen i.p.v. Axel als derde, met het oog op als het verliezende team helemaal genomineerd zou zijn
Denk het ook vooral omdat axel minder aangenaam is. Zie hem nooit eens een goed gesprek voeren en dat gekleed bij die meiden ipv jane te steunen van de week viel me zo tegen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
ze heeft hele oranje vegen op der wang en slaapquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooier
dat is altijd en ook op der voorhoofd vaak ook een streepquote:Op zondag 23 februari 2025 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jee wat zijn die wangen rood bij milena erg lelijk
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef rinardo het volgende:
lijkt nergens naar
[ link | afbeelding ]
In de suite hangt een goede spiegel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
kdjdbfuvinmf meodokdjf kepdkjsquote:Op zondag 23 februari 2025 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje weer het hoogste woord niet dat je er veel soeps van maken kan
Filmpjes kan je hier aanvragen, dan verdwijnt de vraag ook niet in het grote geheelquote:
Pas op, niet persoonlijk worden hequote:Op zondag 23 februari 2025 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lol
dan ben je echt arrogant als je dat denkt, zoals Jolien dat team samenstelde
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
de dames waren nog niet klaar met make uppen
ze zijn eerst gaan eten
wel zo sociaal
ik heb het geluid maar even zacht gezetquote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootjequote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja! dat hoorde ik hem net zeggen... aparte gedachte.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootje
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzienquote:Op zondag 23 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Oef Milena heeft de rouge doorgetrokken tot naast de ogen![]()
Dat denk ik niet hoor als je kijkt naar het verschil met sharicequote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzien
Voor mij hoort het niet zoquote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat hoort ook zo maar denk dat door het felle licht daar het er gewoon minder uitziet. Zie je haar in gewoon daglicht dan zouden alle meiden er allemaal beter uitzien
Sharice is puur natuurquote:Op zondag 23 februari 2025 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor als je kijkt naar het verschil met sharice
[ link | afbeelding ]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voor mij hoort het niet zo![]()
Vind het niet mooi.
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast je ogen
Sommige doen dat inderdaad, dat zien we hier dus, meteen een waarschuwing dat dat dus niet mooi is.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogen
het zit tot aan haar wenkiesquote:Op zondag 23 februari 2025 09:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan maar tegenwoordig breng je rouge aan en highlighter tot bijna naast he ogen
Ik denk dat het geen rouge is maar shaping.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:39 schreef Kissingbird het volgende:
Oef Milena heeft de rouge doorgetrokken tot naast de ogen![]()
Denk dat je gelijk hebt.:Dquote:Op zondag 23 februari 2025 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen rouge is maar shaping.
Er zijn drie lagen onder elkaar. Eerst wit of glitter, dan shaping met donker en daaronder rouge rood of roze of oranje..
![]()
En een tikje shaping op voorhoofd en tipje neus.
En blenden is ook erg belangrijk.
Deze dames slaan door.
Oh nee krijgen we toch niet die stomme straattaal de hele tijdquote:Op zondag 23 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu kent straattaal
Hij hoopt op een gimma en trekt dan andere brakka's aan
Keanu had nog gebeld of hij merksokken aan mocht doen.. mocht niet .. had net 15 paar gekocht ..ziet daar toch mensen met merksokken
Gohquote:Op zondag 23 februari 2025 09:49 schreef rinardo het volgende:
Ahhhh ze gaan weer verder
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |