Milena zei Opplooien. Of Opgeplooid. dat op maakt dat het verwarrend is.quote:
heb geen filmpje gevonden alleen tekst eroverquote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden.. maar kan aan mijn zoekskills liggen..
waar gaat dit over?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:11 schreef rinardo het volgende:
Mattheus zegt moeten we wachten op die dames? die zitten nog maar in fase 3 van het plamuren![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
over Keanu zijn eetmanierenquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.
Nee, denk van nietquote:Op zondag 23 februari 2025 09:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkentot en met komende vrijdag
Team roze zwakste team? dat hangt af van wat voor spellen er komen , als er iets van puzzeltjes komt , kunnen Jolien en Jane wel veel slimmer zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 09:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis weer geen spannende week dan
Axel, Jane, Jolien op de nominatiebank voorspel ik, en Jolien exit
want dat team roze is by far het zwakste team LOL LOL LOL
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lolquote:
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
Daar geloof ik nog niet zo inquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooierquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Milena heeft een dikker hoofd gekregen.
Nee, allang niet meer dat is Jordy momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |