Dus ook geen bloem meer? Geen pindakaas? Geen yoghurt?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:50 schreef rinardo het volgende:
Jordy, stream 2, het is helemaal klaar met never ending vandaag, ons laatste broodje
Hij is aangesproken over zijn manier van eten. Veel overdag en 'savonds eten weg gooien.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:51 schreef greysbones het volgende:
Is Keanu beus?
die zegt geen boe of bah
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveerquote:Op zondag 23 februari 2025 08:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij is aangesproken over zijn manier van eten. Veel overdag en 'savonds eten weg gooien.
gisterenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveer
zou toch wel bespottelijk wezen als ze weer niets meer krijgenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dus ook geen bloem meer? Geen pindakaas? Geen yoghurt?
ze is dan ook vlaamsquote:Op zondag 23 februari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jullie kleiding ligt opgeplooid ........zegt Milena![]()
Opgeplooid nog nooit van gehoord
aha ok even kijken danquote:Op zondag 23 februari 2025 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gisteren
Op FB zijn er wel filmpjes van
Ik heb het niet gezien maar gelezen in de cos.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stream 1 of 2 wil even terug kijken en wanneer ongeveer
ik kijk even op FB voor filmpje, dank je welquote:Op zondag 23 februari 2025 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar gelezen in de cos.
Eerst schreef iemand dat er geroddeld werd over Keanu zijn manier van eten en toen reageerde iemand dat ze dat tegen hem moesten zeggen en een ander schreef dat ze dat gedaan hebben en dat Kenau not amused was.
Ik lees de cos supersnel dus ik weet niet waar ik dat precies gelezen heb. iig geval de cos van gisteravond.
Pootje stond als 1e eronder.quote:
dan alleen jane nietquote:Op zondag 23 februari 2025 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje stond als 1e eronder.
( hij rent altijd als een bezetene als het douche alarm gaat om als 1e eronder te staan)
Pfff dat is weer een nieuw belgisch woord wat nergens op slaat.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Jullie kleiding ligt opgeplooid ........zegt Milena![]()
Opgeplooid nog nooit van gehoord
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje stond als 1e eronder.
( hij rent altijd als een bezetene als het douche alarm gaat om als 1e eronder te staan)
Ik kan het niet vinden.. maar kan aan mijn zoekskills liggen..quote:Op zondag 23 februari 2025 08:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kijk even op FB voor filmpje, dank je wel
Ik vermoed opgevouwenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pfff dat is weer een nieuw belgisch woord wat nergens op slaat.
Bedoelt ze dat er een berg kleren ligt of juist dat het is opgevouwen?
Is opplooien kleding dat zelf in een plooi valt?
mea culpaquote:Op zondag 23 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja jane ook , die stond naast Pootje.
Milena zei Opplooien. Of Opgeplooid. dat op maakt dat het verwarrend is.quote:
heb geen filmpje gevonden alleen tekst eroverquote:Op zondag 23 februari 2025 09:05 schreef Linnied het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden.. maar kan aan mijn zoekskills liggen..
waar gaat dit over?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:11 schreef rinardo het volgende:
Mattheus zegt moeten we wachten op die dames? die zitten nog maar in fase 3 van het plamuren![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
over Keanu zijn eetmanierenquote:
Ja ik ookquote:Op zondag 23 februari 2025 09:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb geen filmpje gevonden alleen tekst erover
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkenquote:Op zondag 23 februari 2025 09:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo jammer van die roze troep (rouge?) op haar gezicht. Zo onnatuurlijk. Veel mooier zonder.
Nee, denk van nietquote:Op zondag 23 februari 2025 09:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoeven we toch niet lang meer naar te kijkentot en met komende vrijdag
Team roze zwakste team? dat hangt af van wat voor spellen er komen , als er iets van puzzeltjes komt , kunnen Jolien en Jane wel veel slimmer zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 09:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
tis weer geen spannende week dan
Axel, Jane, Jolien op de nominatiebank voorspel ik, en Jolien exit
want dat team roze is by far het zwakste team LOL LOL LOL
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lolquote:
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoorquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
Daar geloof ik nog niet zo inquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooierquote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef Koos1958 het volgende:
Milena heeft een dikker hoofd gekregen.
Nee, allang niet meer dat is Jordy momenteel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |