tis een echte spijkerbroekquote:Op zondag 23 februari 2025 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien heeft een glitterspijkerbroek aan...
Ben ik benieuwd of dat afgeeft of dat dat glitterdraden zijn in de broek zelf. Dan is het geen echte jeans maar gewoon een blauwe broek.
ik zie meestal 1 van de mannen dat doenquote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Ook zonder Elsa wordt de ontbijttafel klaar gemaakt, vandaag deed Jordy het op zijn manier.
[ link | afbeelding ]
Dat wordt weer miepen, vooral Keanuquote:Op zondag 23 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor Charice zeggen dat het vandaag weer basic is.
Dat zal slaan op het eten.
Basic was alleen fruit en slob.
Ze kunnen nu brood maken. Ik zie melk en yoghurt en pindakaas.
Hij smijt alles neer van 1 kant van de tafel zodat bestek onderste boven ligt aan de andere kant.quote:Op zondag 23 februari 2025 08:44 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen,
Ook zonder Elsa wordt de ontbijttafel klaar gemaakt, vandaag deed Jordy het op zijn manier.
[ link | afbeelding ]
Ja hahahaha dat bedoelde ik met ''op zijn manier'' hij heeft er echt schijt aan, ik ben ook zo, waarom moet elke vork, lepel exact gelijk liggen..quote:Op zondag 23 februari 2025 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij smijt alles neer van 1 kant van de tafel zodat bestek onderste boven ligt aan de andere kant.
Alles schots en scheef.
Boeiuh zal hij denken.
quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft wel een enorme beautycase vol gepropt met heel veel makeup.
lag er nou een spel kaarten tussen ook?quote:Op zondag 23 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Jane heeft wel een enorme beautycase vol gepropt met heel veel makeup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |