Het is gekozen , klaar toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik had dan eerder voor een makkelijke target zoals Keanu gekozen i.p.v. Axel als derde, met het oog op als het verliezende team helemaal genomineerd zou zijn
Denk het ook vooral omdat axel minder aangenaam is. Zie hem nooit eens een goed gesprek voeren en dat gekleed bij die meiden ipv jane te steunen van de week viel me zo tegen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:21 schreef -river- het volgende:
Jolien staat er heel goed voor en die wint met gemak van Axel, mochten ze samen genomineerd zijn.
ze heeft hele oranje vegen op der wang en slaapquote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze haar make up verkeerd opbrengt, je kan dat zo opbrengen dat iets smaller of dikker lijkt, zonder make up is ze echt veel mooier
dat is altijd en ook op der voorhoofd vaak ook een streepquote:Op zondag 23 februari 2025 09:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jee wat zijn die wangen rood bij milena erg lelijk
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef rinardo het volgende:
lijkt nergens naar
[ link | afbeelding ]
In de suite hangt een goede spiegel.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat ze alleen een klein spiegeltje hebben?
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:22 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Axel is de gedoodverfde favoriet voor de winst hoor
kdjdbfuvinmf meodokdjf kepdkjsquote:Op zondag 23 februari 2025 09:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje weer het hoogste woord niet dat je er veel soeps van maken kan
Filmpjes kan je hier aanvragen, dan verdwijnt de vraag ook niet in het grote geheelquote:
Pas op, niet persoonlijk worden hequote:Op zondag 23 februari 2025 09:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
die gaat echt niet winnen van Jane en Axel, lol
dan ben je echt arrogant als je dat denkt, zoals Jolien dat team samenstelde
quote:Op zondag 23 februari 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
de dames waren nog niet klaar met make uppen
ze zijn eerst gaan eten
wel zo sociaal
ik heb het geluid maar even zacht gezetquote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootjequote:Op zondag 23 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
![]()
Aan tafel gesprek over transgenders.
Ja! dat hoorde ik hem net zeggen... aparte gedachte.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die zijn er niet in de dorpen in België volgens pootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |