Vooral de laatste tijd....lijkt een beetje een pleaser te worden om maar goed in beeld te komen en erg druk met de twins.....hij gaat hem een beetje knijpen.quote:Op zondag 23 februari 2025 10:12 schreef Inka het volgende:
Axel vind ik zoooo saai. Altijd politiek correct om maar niemand tegen het hoofd te stoten en daarmee de kijkers te pleasen. Mag van mij als eerste vertrekken.
Grapjes..... heel veel grapjesquote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerder miss saaiheid, v.g.m. de queens van de humor Sharice en Milenaecht geweldig hoe hun al die andere bewoners zo makkelijk konden triggeren met een simpel grapje vorige week
grapje icekoffie van een ander opdrinkenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dames die niet weten wat leuk is voor de lol......
quote:Op zondag 23 februari 2025 10:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
grapje icekoffie van een ander opdrinken
grapje zout en suiker omruilen
grapje peren op de vijver leggen
grapje spullen uit andermans kasten halen en in de beker boven de papagaai verstoppen
ik zie er geen grap in
Nou geweldigquote:Op zondag 23 februari 2025 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
eerder miss saaiheid, v.g.m. de queens van de humor Sharice en Milenaecht geweldig hoe hun al die andere bewoners zo makkelijk konden triggeren met een simpel grapje vorige week
Dat weet je niet, als ze een target krijgen en er moet gestemd worden, gaan ze wel degelijk ergens heenquote:Op zondag 23 februari 2025 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Sharice en Milena gaan komende weken ook helemaal nergens heen dus deal with it
Nu heb je genoeg getrolt klaar maar weerquote:Op zondag 23 februari 2025 10:23 schreef TheVoice4ever het volgende:
en Sharice en Milena gaan komende weken ook helemaal nergens heen dus deal with it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |