Wel een piemel in de poep voor millie?quote:
Ik denk dat hij heel goed weet wat er wordt gezegdquote:
Nee ik heb een l voor de TT staanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een piemel in de poep voor millie?
Ja, dit zijn de momenten dat je naar een SL verlangt, maar misschien is de stagiare in slaap gevallen .....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:42 schreef Kodiak100 het volgende:
BB laat ze weer lang doorgaan over seks
Kan me wat bij voorstellen hij schijnt te stinken niet normaal . Geen vinger wil daar graag in roeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:41 schreef engine het volgende:
In geen honderd jaar komt er een vingertje van een vrouw in pootje zijn poep
ZOT
met rooie oortjes aan het luisteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de momenten dat je naar een SL verlangt, maar misschien is de stagiare in slaap gevallen .....
Dat is nochtans wel het plan. Er was vorige week een volgorde afgesproken, met Jordy als 1e, maar toen was de kluis dicht gebleven. Dus hoopt Jordy dat hij de groep kan overtuigen dat ze de volgorde behoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop alleen dat Jordy niet als eerste die kluis in mag gaan komende week ....
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?quote:
Het gaat allang over wat anders , niet belangrijkquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo komen de op zowat perverses?? zijn ze scatlovers?
Dat moet dan welquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?
Laatste keer dat ik hem zag ging hij naar buiten.quote:
Maar waar.....hij zal toch niet alleen in de make up kamer zitten....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ergens aan het miepen omdat hij op de vingers werd getikt dat hij 's avonds geen brood meer mag eten?
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal wat gestoord.quote:
Vlgs mij is Jolijn bij hemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waar.....hij zal toch niet alleen in de make up kamer zitten....
Aha klinkt logischquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem zag ging hij naar buiten.
Welnee , ze zijn allebei sociaal onhandig maar precies op de tegenovergestelde manier.. misschien dat ze daarom ook klikkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal eat gestoord.
ok maar dat moet me weer zeggenquote:Op zondag 23 februari 2025 00:02 schreef chufi het volgende:
poepen in belgie is toch neuken ... ik raak elk jaar weer in de war met deze discussies
Ik zie dat totaal niet.....heb eerder het idee dat Matti ook niet ziet dat andere tegen hem niet zo sociaal zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:58 schreef marky het volgende:
[..]
Denkt zo moeilijk over vriendschappen. Jordy is sociaal onhandig maar Matti is sociaal wat gestoord.
Dat laatste klopt denk ik heel erg.quote:Op zondag 23 februari 2025 00:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie dat totaal niet.....heb eerder het idee dat Matti ook niet ziet dat andere tegen hem niet zo sociaal zijn.
Heeft een hekel aan ruzie en probeert dat te vermijden....
En hem ook regelmatig voor het blok zetten en hij daar niet van weg kanquote:Op zondag 23 februari 2025 00:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat laatste klopt denk ik heel erg.
Des te knapper dat Sharice en Milena hem zo op de kast hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |