Wat deed hij dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef Verity het volgende:
BB: David stop waar je mee bezig bent
BB: David nee
Maar hij rookt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Axel drinkt 3 redbull per dag
Heel gezond
Klopt, die acteerweek was vorige week, ze zijn nu weer gewoon afwachten wie er aan de beurt zijn voor een relletje.. een beetje De Bondgenoten.. ken je die show?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Dat er een fittie is geweest
Is 0,0 meer van te merken .. of ?
Is dat niet die showquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, die acteerweek was vorige week, ze zijn nu weer gewoon afwachten wie er aan de beurt zijn voor een relletje.. een beetje De Bondgenoten.. ken je die show?
Jah dat wordt al het "Floris-Effect" genoemdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat niet die show
Waar kijkers roepen dat het niet eerlijk is dat die krullenbol wordt voorgetrokken. ?
BB stuurt zich een ongelukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb vanmiddag gemist maar zijn Milena en Jane nu close met elkaar?
Das volgens mij geen correct Portugees .. maar in het Spaans is het Callate la boca en dat is hou je bek.. dus komt wel overeen dat dan wel weer ..quote:
Jane vertelde aan Axel dat Milena toen Elsa net weg was haar excuses heeft aangeboden, dit etentje vanavond met wat alcohol erbij heeft ze blijkbaar ook goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Dat er een fittie is geweest
Is 0,0 meer van te merken .. of ?
Matti zei letterlijk vertaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij heen correct Portugees .. maar in het Spaans is het Callate la boca en dat is hou je bek
Ja datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane vertelde aan Axel dat Milena toen Elsa net weg was haar excuses heeft aangeboden, dit etentje vanavond met wat alcohol erbij heeft ze blijkbaar ook goed gedaan.
Of Milena het echt meent? Geen idee, maar ze hadden wel lol vanavond
Is het de bedoeling dat ze daar blijven.....Zullen die damesgezellig vinden met een stinkerden snurker te slapen....ben benieuwd hoe lang dit duurt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Het touwtje, waar de kaarten aanhangen, meenemen naar de suite.
OK en mogelijk anders geschreven en in straattaal.. pohaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti zei letterlijk vertaald
En hij is Braziliaans .. er zal een klein beetje verschil zitten in Portugees en Braziliaans
Het is maar wat je luxe noemtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze daar blijven.....Zullen die damesgezellig vinden met een stinkerden snurker te slapen....ben benieuwd hoe lang dit duurt.
Het is wel heel overduidelijk hèquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef kater1 het volgende:
Actie 'Milena en Sharice losweken van elkaar' gelukt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Is Sharice die rat al aan het slachten uit frustratie?
Jup, De Show wordt per week opgevoerd, ze zijn veel te goed op elkaar ingespeeld om te weten dat er "bepaalde groepjes" aan de beurt zijn... de "fitties" onstaan als er een per vergissing tegen de stroom in gaat ratten ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch grappig, eerst dagen lekker knetteren tegen en over elkaar en er nu samen om lachen.
Dat hebben we vaker gezien in zulke showsDie waren wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch grappig, eerst dagen lekker knetteren tegen en over elkaar en er nu samen om lachen.
Dat hebben we vaker gezien in zulke showsHeeft Show maken uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef Verity het volgende:
Axel tegen Jane: Ik ga alleen naar de speeltuin en jij mag niet mee
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Show maken uitgevonden
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat het hijsen ook niet echt zoveelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi weggewerkt dat microfoontje en kabel
[ afbeelding ]
Doei !quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Doei!!![]()
Dat was echt een grappig filmpje van een kindje die dat tegen haar vader zei
Je loopt heel erg achterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de lepels zijn overgaar
[ afbeelding ]
Jup. en zeker niet te vergetenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben spul om zelf pudding te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien met haar pudding.![]()
Is dat pudding zoals ik pudding ken of is het iets belgisch en lijkt het niet op pudding.
Ben ik wel benieuwd naar.
Ze hebben het eten sl lang opquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi weggewerkt dat microfoontje en kabel
[ afbeelding ]
Maar is het pudding pudding of is het iets anders. Want er gaan geen eieren in pudding en Jolien heeft het ook over een tas soep en een deftig gesprek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben spul om zelf pudding te maken
Maar eerst waren de eieren op
En nu de suiker
Nou je heel spannend zal het nu niet zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ook echt gewoon 1 microfoon in dat zweet hok
Hoe dom kun je zijn
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wil Milena ondanks dat ze een van de rijkste is wat bijverdienen
Verkering vragen? dat doen alleen kleuters toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik wacht nog steeds op verkering.. hij heeft me nooit gevraagd. It just sorta kinda happened.
Ik zat Jordy nog uit te lachen om zijn tafelmanieren. Maar ja, beter laat dan niet toch?quote:
Ik had liever gezien dat Jane met Sharice zou gaan bonden. Die Milena is zo gehaaid als de pest en nu krijgt Sharice helemaal overal de schuld van.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Jane en Milena zitten daar te bonden, wie had dat verwacht!
Kiki moet nog afwassenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje lijkt te balen dat er niemand gaat afwassen.
Dit is hoe Italianen pasta eten. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat Jordy nog uit te lachen om zijn tafelmanieren. Maar ja, beter laat dan niet toch?![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me heel sterk. De Italianen die ik pasta heb zien eten rollen het met de vork op. Ze slurpen het niet naar binnen vanaf hun bord.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dit is hoe Italianen pasta eten. Niets mis mee.
Is die in diggels??quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jane schopt tegen de deur van de sauna
Neumann U87 is beterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ook echt gewoon 1 microfoon in dat zweet hok
Hoe dom kun je zijn
Daar hoort gewoon een Neumann matched pair te hangen
Klopt, de Chinezen slurpen noedels, en heel luidruchtigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. De Italianen die ik pasta heb zien eten rollen het met de vork op. Ze slurpen het niet naar binnen vanaf hun bord.
Ja klopt. Dat is een compliment voor de kok daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de Chinezen slurpen noedels, en heel luidruchtig
Van mij mag dat ding in diggelsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, was een goedgemikt klein schopje
Die deur klemt enorm
Ach waarom, hij kan elke dag gewoon weg, maar die gluiperd ehh slimpie kijkt elke week aan oftie het nog zou redden.. ik denk dat 'ie tot aan donderdag wel weer over Exit zal gaan mekkeren.. tot 'ie weer veilig isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Pootje lijkt zich te realiseren dat hij minimaal nog een week zit opgesloten...
Of heel iets anders
Ja staat er sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zegt dat er een koffiezetmachine in de suite staat... weet niet of het klopt, maar zal wel.
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach waarom, hij kan elke dag gewoon weg, maar die gluiperd ehh slimpie kijkt elke week aan oftie het nog zou redden.. ik denk dat 'ie tot aan donderdag wel weer over Exit zal gaan mekkeren.. tot 'ie weer veilig is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgen
Het is mij opgevallen dat dat zijn standaardblik is...Hij kijkt altijd zo en komt dan vanuit het niets met een opmerking waaruit nergens blijkt dat ie chagrijnig is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Wat ligt Jordy er weer bij als een stuk chagrijn.
Heeft hij hem voor zichzelf gehouden? Ik wist dat hij er 1 had, maar heb verder niet gevolgd wat hij ermee heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgen
Zo ligt hij er altijd bij wanneer hij niet de hoofdrol mag spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
snap jordy wel, zou ook geen zin hebben in dat gedoe
Ja, hij heeft hem zelf gehoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft hij hem voor zichzelf gehouden? Ik wist dat hij er 1 had, maar heb verder niet gevolgd wat hij ermee heeft gedaan.
Hij heeft een vrijstellingquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
tja als ze hem niet op de bank gooien
Die Pootje denkt ook ik zit hier lekker, de weken lopen door.. geen rottig nieuws van thuis, die snappen het vast wel, af en toe ff snotteren en dóórrjjjjquote:
Als de pasta in je mond zit slurp je het verder op met de vork eronder. Mijn ex is Napolitaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. De Italianen die ik pasta heb zien eten rollen het met de vork op. Ze slurpen het niet naar binnen vanaf hun bord.
hij zat ook nog te blaten dat ze op hem mochten stemmen aan het eind van de week, maar als hij de kans kreeg om een vrijstelling te pakken, dat hij dat dan zou doenquote:
Amai mijne frak dat kost nogal wat, zit waarschijnlijk niet in BB budgetquote:
Je hoeft je bord niet elke keer leeg te etenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen twijfelt of ze kan slapen.. of dat ze de vinger in de keel moet steken![]()
Hartelijk Dank BB voor al dat eten.. de WC in
Het EénVingerDieet is heel populair.. en Mileen zal het een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft je bord niet elke keer leeg te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane mist Elsa - 22 februari 2025.mp4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze heeft zwaar veel gezopen dus dat is het gewoon. Ze zei eerder op de avond dat er veel drank was tochquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen twijfelt of ze kan slapen.. of dat ze de vinger in de keel moet steken![]()
Hartelijk Dank BB voor al dat eten.. de WC in
Jah SakeSucksquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze heeft zwaar veel gezopen dus dat is het gewoon
Valt allemaal wel mee, hooguit een beetje aangeschotenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:18 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze heeft zwaar veel gezopen dus dat is het gewoon. Ze zei eerder op de avond dat er veel drank was toch
vis moet zwemmenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:31 schreef mario390 het volgende:
ik zei toch vis en schnaps is niet goed
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:38 schreef Cupfighter het volgende:
Heeft die naar huis willende Pootje nu vrijstelling?
Pff hoop dat hij hem nog kwijt raaktquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]maar hij ook niet nar huis, Hij wil weten hoe hij er buiten op staat
Eerst miles please en dan pootje of Ikkiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff hoop dat hij hem nog kwijt raakt
Vind hem steeds irritanter worden
Nee milena ,jane en pootje slapen in de suitequote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien slaapt bij baby jane vanavond?
Laatste dagen sowieso aan het brallenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat is Axel druk ik vind hem vervelend....waarom valt hij nu pas op....ligt hij anders op een andere slaapkamer...
Ja ik weet het, maar dit was wat Jolien net zeiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee milena ,jane en pootje slapen in de suite
Die heeft er 36 in continu dienstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Keanu alweer eten .. Hoe groot is die lintworm van hem ...????
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die heeft er 36 in continu dienst
En hij stemt Jordy iedere keer weg omdat hij Jordy zo druk vindtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat is Axel druk ik vind hem vervelend....waarom valt hij nu pas op....ligt hij anders op een andere slaapkamer...
O ok niet gehoord streams staan uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dit was wat Jolien net zei
around the clock of zoietsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die heeft er 36 in continu dienst
Dat mag toch , je kan maar visite krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Milena en Jane en Jolien in de 2 persoonsbedden in de suite
Zou Milena in de gaten hebben dat Sharice veel meer in haar ziet dan andersom?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Milena liggen weer in elkaars armen
Jammer....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Sharice de suite is verboden terrein voor jou 2x
haha daar gaat het plan van Pootje en Axel om de suite op stelten te zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Sharice de suite is verboden terrein voor jou 2x
Op de een of andere manier zal ze wel niet anders gewent zijn dat mensen voor haar vliegen of het nu mannen zijn of vrouwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou Milena in de gaten hebben dat Sharice veel meer in haar ziet dan andersom?
Die zijn ineens heel druk bezig met TV maken. Het heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ze minder populair leken dan ze dachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
haha daar gaat het plan van Pootje en Axel om de suite op stelten te zetten
Als je gedronken hebt en je wil je nuchter voelen is een bakkie koffie wel altijd lekker...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:05 schreef marky het volgende:
Last van haar maag... lekker bakkie koffie erin.
Hij is overmoedig geworden omdat hij de bank heeft overleefd...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:
Boys meeting buiten. Helaas gaat Pootje het uitleggen. Iets van anderhalf broodje niet nu opeten maar wel de pasta die over is. Want opeens voedsel tekort?
Die had allang thuis moeten zijn en heeft idd een lintwormquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.
Dus werd hen gevraagd om 's avonds geen brood meer te weten. Keanu spartelde tegen en leek niet zo blij om zo op de vingers getikt te worden.
Niet over de andere mannen.... Enkel Keanu. Maar Matti heeft ook een beetje schuld, want die had ook nog net 2 plakken brood met pindakaas op. Weliswaar, pas nadat Keanu dat vroeg of hij voor hem ook moest maken EN Matti zei: hey Keanu, wel heel dun plakje aub!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:10 schreef kater1 het volgende:
Broodgate. Mattie en Jordy over de andere mannen. Ze vreten maar brood brood brood. Echt dikke plakken.
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.
Dus werd hen gevraagd om 's avonds geen brood meer te weten. Keanu spartelde tegen en leek niet zo blij om zo op de vingers getikt te worden.
Zie mijn berichtje net boven je postquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.
Ja, ik zie het nu! Raar dat het zo'n kwestie is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zie mijn berichtje net boven je post
Dat hebben ze gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy Ventura - Bread Detective .....
Ga ermee naar Keanu toe dan.
Ik doe met je mee maar wel stiekemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar ik begin alvast met haten.
Nee het mag maar niet een half brood wegsnijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.
Mooi! Dan ga ik aan de shotjes voor elke dikke plak brood die nog genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan.
Keanu was not amused!
Kost 3 uur ze kunnen er ongeveer drie op een dag bakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet gewoon een extra broodje bakken?![]()
ze hebben toch geen zak te doen hele dag
Ja gaat zooooo dronken worden!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik aan de shotjes voor elke dikke plak brood die nog genoemd wordt
ik kan er meer maken als het 3 uur kost per broodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Kost 3 uur ze kunnen er ongeveer drie op een dag bakken.
Dat vroeg ik mij dus af, brood was toch never ending.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
Jordy zegt net dat er gezien de tijd die het duurt maximaal 3 broden per dag gebakken kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
moeten ze is wat efficienter werken misschienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat er gezien de tijd die het duurt maximaal 3 broden per dag gebakken kunnen worden.
Je zult zien dat ze het nu niet meer benoemen, zit ik hier met dat glaasje in de aanslagquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze het nu niet meer benoemen, zit ik hier met dat glaasje in de aanslag
Ze hadden het er daarnet over dat ze eigenlijk zelf niet zeker zijn of de never-ending (waar ook de benodigdheden voor brood-maken onder vielen) enkel voor de afgelopen week was, of echt never-ending. Ze concludeerden dat ze het morgen wel zullen te weten komen bij het moeten kiezen van weekly basics.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af, brood was toch never ending.
Maar ze begonnen vanmorgen ook al laat met brood maken.
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best meequote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef Limbus het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Keanu is wel degene die altijd het meest klaagt over honger, termen zoals ik ga dood van de honger end . Denk dat menigeen daar niet eens weet wat hongerlijden is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best mee
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zijn moeder is trots op hem
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje wil iets weten over sex, ik denk dat ik even aftaai ....
Het is best raar dat hij geen prei en champignons kende. Eigenlijk bij alles zei hij ken ik niet. Misschien eten ze bij hem thuis alleen slob.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best mee
Las eerder dat hij een paprika voor tomaat aan zag, die jongen kent vlgs mij geen ander eten dan de Mac of kfcquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lesbisch of Bi ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23Les:32 schreef engine het volgende:
Moet voor Sharice als lesbische vrouw toch een ongemakkelijk gesprek zijn.
Heeft Jordy al een klodder mayonaise gegeten, hij is toch door?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lesbischquote:
dat is ook raar ,en toen hij nog met Lennie was vertelde hij een keer dat hij gek is op food van Toko en Turk , ik was verbaasdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het is best raar dat hij geen prei en champignons kende. Eigenlijk bij alles zei hij ken ik niet. Misschien eten ze bij hem thuis alleen slob.
He bahquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jordy al een klodder mayonaise gegeten, hij is toch door?
Jaaaaaaaaa!!!!! Dat zou hij doen!!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met zijn fobie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!! Dat zou hij doen!!!!!!
Jordy is gek op mayo Keanu lust geen mayoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is gek op mayo Keanu lust geen mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |