Eerst miles please en dan pootje of Ikkiequote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:43 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pff hoop dat hij hem nog kwijt raakt
Vind hem steeds irritanter worden
Nee milena ,jane en pootje slapen in de suitequote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien slaapt bij baby jane vanavond?
Laatste dagen sowieso aan het brallenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat is Axel druk ik vind hem vervelend....waarom valt hij nu pas op....ligt hij anders op een andere slaapkamer...
Ja ik weet het, maar dit was wat Jolien net zeiquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee milena ,jane en pootje slapen in de suite
Die heeft er 36 in continu dienstquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:56 schreef chufi het volgende:
Keanu alweer eten .. Hoe groot is die lintworm van hem ...????
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die heeft er 36 in continu dienst
En hij stemt Jordy iedere keer weg omdat hij Jordy zo druk vindtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Jemig wat is Axel druk ik vind hem vervelend....waarom valt hij nu pas op....ligt hij anders op een andere slaapkamer...
O ok niet gehoord streams staan uitquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar dit was wat Jolien net zei
around the clock of zoietsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Die heeft er 36 in continu dienst
Dat mag toch , je kan maar visite krijgen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Milena en Jane en Jolien in de 2 persoonsbedden in de suite
Zou Milena in de gaten hebben dat Sharice veel meer in haar ziet dan andersom?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice en Milena liggen weer in elkaars armen
Jammer....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Sharice de suite is verboden terrein voor jou 2x
haha daar gaat het plan van Pootje en Axel om de suite op stelten te zettenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien en Sharice de suite is verboden terrein voor jou 2x
Op de een of andere manier zal ze wel niet anders gewent zijn dat mensen voor haar vliegen of het nu mannen zijn of vrouwenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou Milena in de gaten hebben dat Sharice veel meer in haar ziet dan andersom?
Die zijn ineens heel druk bezig met TV maken. Het heeft er natuurlijk niets mee te maken dat ze minder populair leken dan ze dachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
haha daar gaat het plan van Pootje en Axel om de suite op stelten te zetten
Als je gedronken hebt en je wil je nuchter voelen is een bakkie koffie wel altijd lekker...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:05 schreef marky het volgende:
Last van haar maag... lekker bakkie koffie erin.
Hij is overmoedig geworden omdat hij de bank heeft overleefd...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:54 schreef zodeju het volgende:
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:
Boys meeting buiten. Helaas gaat Pootje het uitleggen. Iets van anderhalf broodje niet nu opeten maar wel de pasta die over is. Want opeens voedsel tekort?
Die had allang thuis moeten zijn en heeft idd een lintwormquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.
Dus werd hen gevraagd om 's avonds geen brood meer te weten. Keanu spartelde tegen en leek niet zo blij om zo op de vingers getikt te worden.
Niet over de andere mannen.... Enkel Keanu. Maar Matti heeft ook een beetje schuld, want die had ook nog net 2 plakken brood met pindakaas op. Weliswaar, pas nadat Keanu dat vroeg of hij voor hem ook moest maken EN Matti zei: hey Keanu, wel heel dun plakje aub!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:10 schreef kater1 het volgende:
Broodgate. Mattie en Jordy over de andere mannen. Ze vreten maar brood brood brood. Echt dikke plakken.
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:09 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Situatie was dat Matti en Keanu een deel van hun avondeten spaarden voor lunch morgen, en dan 2u na het avondeten alweer brood met pindakaas aten. Maar als die dat blijven doen, dan is er niet genoeg brood voor iedereen bij het ontbijt.
Dus werd hen gevraagd om 's avonds geen brood meer te weten. Keanu spartelde tegen en leek niet zo blij om zo op de vingers getikt te worden.
Zie mijn berichtje net boven je postquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.
Ja, ik zie het nu! Raar dat het zo'n kwestie is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zie mijn berichtje net boven je post
Dat hebben ze gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:15 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy Ventura - Bread Detective .....
Ga ermee naar Keanu toe dan.
Ik doe met je mee maar wel stiekemquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Niet gekeken, maar ik begin alvast met haten.
Nee het mag maar niet een half brood wegsnijden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat is raar omdat nu Jordy en Mattie het over de broodjatters hebben.
Mooi! Dan ga ik aan de shotjes voor elke dikke plak brood die nog genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan.
Keanu was not amused!
Kost 3 uur ze kunnen er ongeveer drie op een dag bakken.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet gewoon een extra broodje bakken?![]()
ze hebben toch geen zak te doen hele dag
Ja gaat zooooo dronken worden!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mooi! Dan ga ik aan de shotjes voor elke dikke plak brood die nog genoemd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |