Ik had liever gezien dat Jane met Sharice zou gaan bonden. Die Milena is zo gehaaid als de pest en nu krijgt Sharice helemaal overal de schuld van.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Jane en Milena zitten daar te bonden, wie had dat verwacht!
Kiki moet nog afwassenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:27 schreef KinKiJan het volgende:
Pootje lijkt te balen dat er niemand gaat afwassen.
Dit is hoe Italianen pasta eten. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat Jordy nog uit te lachen om zijn tafelmanieren. Maar ja, beter laat dan niet toch?![]()
[ afbeelding ]
Dat lijkt me heel sterk. De Italianen die ik pasta heb zien eten rollen het met de vork op. Ze slurpen het niet naar binnen vanaf hun bord.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:28 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dit is hoe Italianen pasta eten. Niets mis mee.
Is die in diggels??quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
jane schopt tegen de deur van de sauna
Neumann U87 is beterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ook echt gewoon 1 microfoon in dat zweet hok
Hoe dom kun je zijn
Daar hoort gewoon een Neumann matched pair te hangen
Klopt, de Chinezen slurpen noedels, en heel luidruchtigquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk. De Italianen die ik pasta heb zien eten rollen het met de vork op. Ze slurpen het niet naar binnen vanaf hun bord.
Ja klopt. Dat is een compliment voor de kok daar.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, de Chinezen slurpen noedels, en heel luidruchtig
Van mij mag dat ding in diggelsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, was een goedgemikt klein schopje
Die deur klemt enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |