Wat deed hij dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef Verity het volgende:
BB: David stop waar je mee bezig bent
BB: David nee
Maar hij rookt nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:53 schreef greysbones het volgende:
Axel drinkt 3 redbull per dag
Heel gezond
Klopt, die acteerweek was vorige week, ze zijn nu weer gewoon afwachten wie er aan de beurt zijn voor een relletje.. een beetje De Bondgenoten.. ken je die show?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Dat er een fittie is geweest
Is 0,0 meer van te merken .. of ?
Is dat niet die showquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, die acteerweek was vorige week, ze zijn nu weer gewoon afwachten wie er aan de beurt zijn voor een relletje.. een beetje De Bondgenoten.. ken je die show?
Jah dat wordt al het "Floris-Effect" genoemdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat niet die show
Waar kijkers roepen dat het niet eerlijk is dat die krullenbol wordt voorgetrokken. ?
BB stuurt zich een ongelukquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:56 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb vanmiddag gemist maar zijn Milena en Jane nu close met elkaar?
Das volgens mij geen correct Portugees .. maar in het Spaans is het Callate la boca en dat is hou je bek.. dus komt wel overeen dat dan wel weer ..quote:
Jane vertelde aan Axel dat Milena toen Elsa net weg was haar excuses heeft aangeboden, dit etentje vanavond met wat alcohol erbij heeft ze blijkbaar ook goed gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Dat er een fittie is geweest
Is 0,0 meer van te merken .. of ?
Matti zei letterlijk vertaaldquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Das volgens mij heen correct Portugees .. maar in het Spaans is het Callate la boca en dat is hou je bek
Ja datquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jane vertelde aan Axel dat Milena toen Elsa net weg was haar excuses heeft aangeboden, dit etentje vanavond met wat alcohol erbij heeft ze blijkbaar ook goed gedaan.
Of Milena het echt meent? Geen idee, maar ze hadden wel lol vanavond
Is het de bedoeling dat ze daar blijven.....Zullen die damesgezellig vinden met een stinkerden snurker te slapen....ben benieuwd hoe lang dit duurt.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Het touwtje, waar de kaarten aanhangen, meenemen naar de suite.
OK en mogelijk anders geschreven en in straattaal.. pohaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matti zei letterlijk vertaald
En hij is Braziliaans .. er zal een klein beetje verschil zitten in Portugees en Braziliaans
Het is maar wat je luxe noemtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat ze daar blijven.....Zullen die damesgezellig vinden met een stinkerden snurker te slapen....ben benieuwd hoe lang dit duurt.
Het is wel heel overduidelijk hčquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef kater1 het volgende:
Actie 'Milena en Sharice losweken van elkaar' gelukt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Is Sharice die rat al aan het slachten uit frustratie?
Jup, De Show wordt per week opgevoerd, ze zijn veel te goed op elkaar ingespeeld om te weten dat er "bepaalde groepjes" aan de beurt zijn... de "fitties" onstaan als er een per vergissing tegen de stroom in gaat ratten ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch grappig, eerst dagen lekker knetteren tegen en over elkaar en er nu samen om lachen.
Dat hebben we vaker gezien in zulke showsDie waren wel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch grappig, eerst dagen lekker knetteren tegen en over elkaar en er nu samen om lachen.
Dat hebben we vaker gezien in zulke showsHeeft Show maken uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef Verity het volgende:
Axel tegen Jane: Ik ga alleen naar de speeltuin en jij mag niet mee
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Show maken uitgevonden
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat het hijsen ook niet echt zoveelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi weggewerkt dat microfoontje en kabel
[ afbeelding ]
Doei !quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Doei!!![]()
Dat was echt een grappig filmpje van een kindje die dat tegen haar vader zei
Je loopt heel erg achterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de lepels zijn overgaar
[ afbeelding ]
Jup. en zeker niet te vergetenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben spul om zelf pudding te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien met haar pudding.![]()
Is dat pudding zoals ik pudding ken of is het iets belgisch en lijkt het niet op pudding.
Ben ik wel benieuwd naar.
Ze hebben het eten sl lang opquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi weggewerkt dat microfoontje en kabel
[ afbeelding ]
Maar is het pudding pudding of is het iets anders. Want er gaan geen eieren in pudding en Jolien heeft het ook over een tas soep en een deftig gesprek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben spul om zelf pudding te maken
Maar eerst waren de eieren op
En nu de suiker
Nou je heel spannend zal het nu niet zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar ook echt gewoon 1 microfoon in dat zweet hok
Hoe dom kun je zijn
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wil Milena ondanks dat ze een van de rijkste is wat bijverdienen
Verkering vragen? dat doen alleen kleuters toch?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik wacht nog steeds op verkering.. hij heeft me nooit gevraagd. It just sorta kinda happened.
Ik zat Jordy nog uit te lachen om zijn tafelmanieren. Maar ja, beter laat dan niet toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |