quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:07 schreef KinKiJan het volgende:
Is toch grappig, eerst dagen lekker knetteren tegen en over elkaar en er nu samen om lachen.
Dat hebben we vaker gezien in zulke showsHeeft Show maken uitgevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:06 schreef Verity het volgende:
Axel tegen Jane: Ik ga alleen naar de speeltuin en jij mag niet mee
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft Show maken uitgevonden
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof dat het hijsen ook niet echt zoveelquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooi weggewerkt dat microfoontje en kabel
[ afbeelding ]
Doei !quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:09 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Doei!!![]()
Dat was echt een grappig filmpje van een kindje die dat tegen haar vader zei
Je loopt heel erg achterquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef mazaru het volgende:
Zelfs de lepels zijn overgaar
[ afbeelding ]
Jup. en zeker niet te vergetenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nah, we hadden ook een fucking Jaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben spul om zelf pudding te makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien met haar pudding.![]()
Is dat pudding zoals ik pudding ken of is het iets belgisch en lijkt het niet op pudding.
Ben ik wel benieuwd naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |