Ach waarom, hij kan elke dag gewoon weg, maar die gluiperd ehh slimpie kijkt elke week aan oftie het nog zou redden.. ik denk dat 'ie tot aan donderdag wel weer over Exit zal gaan mekkeren.. tot 'ie weer veilig isquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Pootje lijkt zich te realiseren dat hij minimaal nog een week zit opgesloten...
Of heel iets anders
Ja staat er sinds vanmiddagquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel zegt dat er een koffiezetmachine in de suite staat... weet niet of het klopt, maar zal wel.
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ach waarom, hij kan elke dag gewoon weg, maar die gluiperd ehh slimpie kijkt elke week aan oftie het nog zou redden.. ik denk dat 'ie tot aan donderdag wel weer over Exit zal gaan mekkeren.. tot 'ie weer veilig is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgen
Het is mij opgevallen dat dat zijn standaardblik is...Hij kijkt altijd zo en komt dan vanuit het niets met een opmerking waaruit nergens blijkt dat ie chagrijnig is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:44 schreef spapaars het volgende:
Wat ligt Jordy er weer bij als een stuk chagrijn.
Heeft hij hem voor zichzelf gehouden? Ik wist dat hij er 1 had, maar heb verder niet gevolgd wat hij ermee heeft gedaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft al een vrijstelling gepakt vanmorgen
Zo ligt hij er altijd bij wanneer hij niet de hoofdrol mag spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:45 schreef Schakeltopia het volgende:
snap jordy wel, zou ook geen zin hebben in dat gedoe
Ja, hij heeft hem zelf gehoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft hij hem voor zichzelf gehouden? Ik wist dat hij er 1 had, maar heb verder niet gevolgd wat hij ermee heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |