ik kan er meer maken als het 3 uur kost per broodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:20 schreef marky het volgende:
[..]
Kost 3 uur ze kunnen er ongeveer drie op een dag bakken.
Dat vroeg ik mij dus af, brood was toch never ending.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet gewoon een extra broodje bakken?![]()
ze hebben toch geen zak te doen hele dag
Jordy zegt net dat er gezien de tijd die het duurt maximaal 3 broden per dag gebakken kunnen worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:19 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen ze niet gewoon een extra broodje bakken?![]()
ze hebben toch geen zak te doen hele dag
moeten ze is wat efficienter werken misschienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jordy zegt net dat er gezien de tijd die het duurt maximaal 3 broden per dag gebakken kunnen worden.
Je zult zien dat ze het nu niet meer benoemen, zit ik hier met dat glaasje in de aanslagquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze het nu niet meer benoemen, zit ik hier met dat glaasje in de aanslag
Ze hadden het er daarnet over dat ze eigenlijk zelf niet zeker zijn of de never-ending (waar ook de benodigdheden voor brood-maken onder vielen) enkel voor de afgelopen week was, of echt never-ending. Ze concludeerden dat ze het morgen wel zullen te weten komen bij het moeten kiezen van weekly basics.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij dus af, brood was toch never ending.
Maar ze begonnen vanmorgen ook al laat met brood maken.
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best meequote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:22 schreef Limbus het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Keanu is wel degene die altijd het meest klaagt over honger, termen zoals ik ga dood van de honger end . Denk dat menigeen daar niet eens weet wat hongerlijden is
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best mee
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zijn moeder is trots op hem
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje wil iets weten over sex, ik denk dat ik even aftaai ....
Het is best raar dat hij geen prei en champignons kende. Eigenlijk bij alles zei hij ken ik niet. Misschien eten ze bij hem thuis alleen slob.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Keanu is ook nog eens een lastige eter,, althans : in het begin zei dat hij thuis een moeilijke eter is ,maar dat valt best mee
Las eerder dat hij een paprika voor tomaat aan zag, die jongen kent vlgs mij geen ander eten dan de Mac of kfcquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lesbisch of Bi ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23Les:32 schreef engine het volgende:
Moet voor Sharice als lesbische vrouw toch een ongemakkelijk gesprek zijn.
Heeft Jordy al een klodder mayonaise gegeten, hij is toch door?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lesbischquote:
dat is ook raar ,en toen hij nog met Lennie was vertelde hij een keer dat hij gek is op food van Toko en Turk , ik was verbaasdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het is best raar dat hij geen prei en champignons kende. Eigenlijk bij alles zei hij ken ik niet. Misschien eten ze bij hem thuis alleen slob.
He bahquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heeft Jordy al een klodder mayonaise gegeten, hij is toch door?
Jaaaaaaaaa!!!!! Dat zou hij doen!!!!!!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met zijn fobie.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:36 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!! Dat zou hij doen!!!!!!
Jordy is gek op mayo Keanu lust geen mayoquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Scherpquote:Op zaterdag 22 februari 2025 23:39 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy is gek op mayo Keanu lust geen mayo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |