abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2025 @ 15:23:51 #101
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216560079
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2025 15:23 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Was inderdaad vergeten een ander plaatje mee te posten |:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator donderdag 6 februari 2025 @ 18:33:50 #102
388664 crew  Dotteke
pi_216574643
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2025 18:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Hooligirls, ze gaan nextlevel

Bekijk deze YouTube-video
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_216581577
De podcast die gisteren is opgenomen met Jane, Elsa, Eva en Jeffrey staat online :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_216583921
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)temming-big-brother/

Twijfels bij eerlijk verloop stemming Big Brother, maar is dat zo?

Er zijn op de sociale media verschillende onruststokers actief, mensen die beweren dat Big Brother zelf beslist wie er elke week naar huis gaat. “Big Brother bepaalt alles. Scenario’s liggen vast”, schrijft ene zekere Marc op een fansite van Big Brother.

Elke week weer zetten fans hetzelfde liedje op: “het loopt niet eerlijk”. Dat is zo voor en na iedere exit, het is deze week dan ook niet anders. Maar hoe zit het nu eigenlijk?

Bepaalt Big Brother zelf de uitslag van stemming? Natuurlijk niet! Big Brother kan het niet maken om een totaal andere uitslag bekend te maken dan die van de echte stemming. Enerzijds zijn er de polls op sociale media en hoewel dat maar een peiling is, geven die polls vaak hetzelfde resultaat als die van de echte stemming. Big Brother kan die polls op sociale media echt niet beïnvloeden.

Stel dat de favoriet uit de polls plots het huis zou moeten verlaten, dan zouden er pas vragen gesteld worden bij de eerlijkheid van de stemming. En dan is er nog iets waar Big Brother rekening mee moet houden.

Stel dat er ooit een medewerker zou lekken dat de stemming niet eerlijk verloopt, dan zou dat zowel het productiehuis als de omroepen in diskrediet brengen en dat wil geen van de betrokken partijen.

Geloof ons maar, zo’n stemming verloopt echt wel eerlijk. De goede naam en faam én dus ook de reputatie van het productiehuis en de omroepen willen ze niet beschadigen.

Zoals elke week valt diegene met het minst aantal stemmen af bij Big Brother. Succes iedereen!
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
  Moderator zondag 9 februari 2025 @ 16:40:31 #105
388664 crew  Dotteke
pi_216609532
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2025 16:30 schreef Poesjuh het volgende:
https://lovereality.nl/de(...)esprek-met-mattheus/

Wat als mattie zometeen speelt voor contact met zn meissie?
pi_216653164
Aangezien het continu over Valentijn gaat en de 1e brief die voor peter de papegaai was vandaag, misschien leuk om te melden.

Ene Germaine Deckers ( op facebook ) ook lid van de Facebookpagina van Peter de papegaai
https://www.facebook.com/groups/918364013814474?locale=nl_NL
heeft een Valentijns brief aan peter gestuurd, vanmorgen kwam de brief in het huis bij de bewoners. De schrijfster Germain had geen idee, ze komt vandaag thuis van haar werk, en ziet dat ze onderwerp van gesprek is bij Bigbrother
De papegaai heeft een Valentijns brief ontvangen. Later op de middag proberen Axel en Jane of er een geheime boodschap verborgen is in de brief, en beginnen 'm allerlei vragen te stellen. Maar ook op de vraag wie de 'mysterieuze' schrijfster van de brief, ''Germaine'' is blijft een reactie uit.
Tot grote vreugde van de brievenschrijfster zelf

pi_216666477
Bron https://www.showbizzsite.(...)de-rechtbank-1711768

Straks twee Big Brother-bewoners oog in oog in de rechtbank?
Krijgen we dankzij 'Big Brother' een pijnlijke primeur? Volgens JuiceChannel heeft Ariana Tom gedagvaard. Dat die twee niet langer door één deur kunnen, dat is al een tijdje duidelijk. Net voor de start van het huidige seizoen van 'Big Brother' publiceerde Tom een video waarin hij vertelde dat hij na afloop van de finale van Big Brother 2024 tijdens een feestje meermaals door Ariana werd benaderd.

Volgens Tom was zij verliefd op hem. Tom negeerde Ariana echter en daarop zou zij boos geworden zijn. “Toen is zij naar mijn toenmalige vriendin gestapt en heeft Ariana haar bij de keel gegrepen waardoor ik de hand van Ariana gepakt heb en gezegd heb dat ze met mij mee moest komen. Op dat ogenblik heeft Ariana de beslissing genomen om mij dus volop in het gezicht te slaan. Alle andere aanwezig bewoners zijn er meteen tussen gekomen en hebben Ariana achteruit geduwd”, vertelde Tom tijdens de Instagram Live.

“Ik heb toen van één van de collega’s gehoord dat Ariana allemaal ballonnen met mijn naam erop in haar slaapkamer stonden en ik denk dat het de bedoeling was om mij in haar kamer te krijgen. Ik heb nooit gevoelens voor haar gehad en ik vind het jammer dat dit allemaal gebeurd is. In het huis, voor zij vertrok, heb ik daar nooit zo over nagedacht omdat ik iedereen gelijk wil hebben”, ging Tom verder.

Dit verhaal was zeker niet nieuw, het ging eerder ook al de ronde. Ariana zou Tom nu gedagvaard hebben omdat hij leugens over haar verspreid heeft. Zien de twee elkaar binnenkort in de rechtbank? JuiceChannel schrijft dat Ariana aangifte tegen Tom gedaan heeft. JuiceChannel heeft bedenkingen bij het hele voorval. "Het is wel vreemd dat het incident niet gefilmd is aangezien veel Big Brother-bewoners hierbij aanwezig waren en na de finale samen als groep zijn weggegaan."

Benieuwd of het effectief tot een rechtszaak komt, voor beide partijen toch wel een dure aangelegenheid. Wordt mogelijk vervolgd....
pi_216667383
quote:
88s.gif Op donderdag 13 februari 2025 16:17 schreef rinardo het volgende:
Bron https://www.showbizzsite.(...)de-rechtbank-1711768

Straks twee Big Brother-bewoners oog in oog in de rechtbank?
Krijgen we dankzij 'Big Brother' een pijnlijke primeur? Volgens JuiceChannel heeft Ariana Tom gedagvaard. Dat die twee niet langer door één deur kunnen, dat is al een tijdje duidelijk. Net voor de start van het huidige seizoen van 'Big Brother' publiceerde Tom een video waarin hij vertelde dat hij na afloop van de finale van Big Brother 2024 tijdens een feestje meermaals door Ariana werd benaderd.

Volgens Tom was zij verliefd op hem. Tom negeerde Ariana echter en daarop zou zij boos geworden zijn. “Toen is zij naar mijn toenmalige vriendin gestapt en heeft Ariana haar bij de keel gegrepen waardoor ik de hand van Ariana gepakt heb en gezegd heb dat ze met mij mee moest komen. Op dat ogenblik heeft Ariana de beslissing genomen om mij dus volop in het gezicht te slaan. Alle andere aanwezig bewoners zijn er meteen tussen gekomen en hebben Ariana achteruit geduwd”, vertelde Tom tijdens de Instagram Live.

“Ik heb toen van één van de collega’s gehoord dat Ariana allemaal ballonnen met mijn naam erop in haar slaapkamer stonden en ik denk dat het de bedoeling was om mij in haar kamer te krijgen. Ik heb nooit gevoelens voor haar gehad en ik vind het jammer dat dit allemaal gebeurd is. In het huis, voor zij vertrok, heb ik daar nooit zo over nagedacht omdat ik iedereen gelijk wil hebben”, ging Tom verder.

Dit verhaal was zeker niet nieuw, het ging eerder ook al de ronde. Ariana zou Tom nu gedagvaard hebben omdat hij leugens over haar verspreid heeft. Zien de twee elkaar binnenkort in de rechtbank? JuiceChannel schrijft dat Ariana aangifte tegen Tom gedaan heeft. JuiceChannel heeft bedenkingen bij het hele voorval. "Het is wel vreemd dat het incident niet gefilmd is aangezien veel Big Brother-bewoners hierbij aanwezig waren en na de finale samen als groep zijn weggegaan."

Benieuwd of het effectief tot een rechtszaak komt, voor beide partijen toch wel een dure aangelegenheid. Wordt mogelijk vervolgd....
Haha ik had ook zoiets in het oud bewoners topic geplaatst
pi_216676156
Bron https://nl.nieuws-247.be/(...)-vanavond-naar-huis/
En na dat exit heeft Big Brother mogelijk een verrassende aankondiging. Spannend!

Wie moet er vanavond het ‘Big Brother’-huis verlaten? Het is Valentijn, het feest van de liefde, maar voor drie bewoners hangt het zwaard van Damocles boven hun hoofd: één van hen moet vanavond naar huis.

En laat nu echt niemand van de drie genomineerden daar echt zin in hebben. Keanu Bruijnen wil nog een tijdje blijven, Jolien Pede wil dat ook en Mattheüs Jonckheere zou graag de finale meemaken in het huis. De kijkers mogen nog tot vanavond stemmen en iets na 21.30 uur zal Big Brother bekendmaken wie er naar huis moet en wie er mag blijven.

In de polls delft Keanu het onderspit. De jongeman uit Maastricht heeft echter een heel leger volgers op zijn sociale media. Stemmen die toch allemaal voor hem om te blijven en is het Jolien die naar huis gaat? Of heeft Mattheüs het minst aantal stemmen en zal hij naar de dagboekkamer moeten komen voor een allerlaatste gesprek?

De zenuwen zullen vrijdagavond serieus toenemen, daar zijn wij zeker van. En na dat exit heeft Big Brother mogelijk een verrassende aankondiging. Spannend!
pi_216677978
De podcast met de genomineerden van deze week staat online
pi_216679804

Gewoon een storing is kennelijk geen optie :')

Op RTL5 werd het gewoon live uitgezonden, ook stond de aflevering gewoon op Goplay.
pi_216682486
Bron https://vipnieuws.nl/big-(...)-wat-nu-met-de-exit/

Schokkend nieuws in het Big Brother-huis: Wicky heeft het huis verlaten. Vrijdagnamiddag was er plots een lange streamlock. Wat was de reden? Een streamlock op vrijdag net voor de live, dat voorspelde niet veel goeds en dat zou later ook blijken.

Wicky werd door Big Brother naar de dagboekkamer geroepen omdat er nieuws was uit familiale kring. Wicky was zodanig onder de indruk dat hij besloot om meteen het huis te verlaten en daar had Big Brother alle begrip voor.

“Bewoners, het leven in mijn huis kent zijn hoogtepunten en zijn dieptepunten. Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van Wicky, die door familieomstandigheden het huis heeft verlaten. Dat is een ingrijpende beslissing, dat is een moeilijke beslissing, maar soms brengt het leven keuzes op ons pad die groter zijn dan het spel. Wicky heeft nu de tijd en de ruimte nodig om er te zijn voor zijn dierbaren en dat is wat we allemaal kunnen begrijpen. Ik vind het bewonderingswaardig hoe jullie elkaar opvangen. Voor jullie gaat het avontuur door en daarmee ook het spel”, was de mededeling van Big Brother naar de bewoners én de kijkers toe.

Tussen de regels door kan je besluiten dat er mogelijk een overlijden is in de familie van Wicky. Hoe jammer is dat!

Heel veel mensen vragen zich af wat er nu met de exit van vrijdagavond gaat gebeuren. Wel, daar hebben wij nieuws over: het spel gaat gewoon door en dus moet er vanavond iemand het huis verlaten. .

Héél veel sterkte aan Wicky en zijn naasten.
  Moderator vrijdag 14 februari 2025 @ 20:04:09 #113
388664 crew  Dotteke
pi_216684005
even zijn kledinglijn en zijn Jolientje promoten *;

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 19:07 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Onderweg naar Amsterdam....
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef zodeju het volgende:

[..]
Leuk. hij kan dat ook beter buitenshuis doen dan daar.... staat hem mooi.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Een sweater laten bedrukken en het wordt een kledinglijn genoemd. Net zoals sharice doet. Die bedrukt ook kleding
  Moderator maandag 17 februari 2025 @ 13:23:22 #114
388664 crew  Dotteke
pi_216717547
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef czvt het volgende:
Op Facebook zijn blijkbaar vele mensen kwaad over de slappe BB 2025 editie. Over het beperkt verstandelijk inzicht, ontbreken van basiskennis van de bewoners (Jolien, Keanu, Mattie e.a.) en over de selectie procedure die blijkbaar heel verontrustend is en enkel dient om sensatie te veroorzaken. Meerdere bewoners, aldus Facebook, zien dit blijkbaar als een vakantie, zagen klagen over eten in horizontale toestand. Hoe dat bewoners zoals Lennie, Wicky en Keanu geselecteerd zijn is voor hen een raadsel. Persoonlijk kan ik de editie van 20 jaar geleden wel smaken. Als ik de Facebook gebruikers mag geloven kan dit de laatste editie zijn. Spijtig!
pi_216747760
Gelijke stand in nominaties? Milena wordt na het nomineren , naar de dbk geroepen

pi_216749401

Finale zal op vrijdag 4 april zijn, al was dat te raden, nu ook bevestigd.

edit: spuit11, zie nu dat er een eigen topic over is :@
  Moderator woensdag 19 februari 2025 @ 19:33:57 #117
388664 crew  Dotteke
pi_216751150
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 17:18 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Finale zal op vrijdag 4 april zijn, al was dat te raden, nu ook bevestigd.

edit: spuit11, zie nu dat er een eigen topic over is :@
En het staat ook in de OP van de COS. 🤣🤣🤣
pi_216751188
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
En het staat ook in de OP van de COS. 🤣🤣🤣
:@ Ai ook al niet gezien
  Moderator woensdag 19 februari 2025 @ 20:06:26 #119
388664 crew  Dotteke
pi_216751805
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2025 19:36 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
:@ Ai ook al niet gezien
Geeft ook niet toch.
pi_216764981
Let op: dit artikel bevat spoilers!

Bom is gebarsten in Big Brother-huis: 'Hou je bek'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Droopie op 20-02-2025 16:39:46 ]
Hell To The Liars
pi_216783415
BB Stuurde een melding via instagram, binnenkort Fanweek:

- Je kunt een oud meubelstuk door bewoners laten pimpen
- Speel een spel namens een bewoner
- Filmpje insturen
- Je gezicht in plaats van het oog op het grote scherm
- Fan art insturen

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 21-02-2025 17:23:59 ]
  Moderator vrijdag 21 februari 2025 @ 17:21:24 #122
388664 crew  Dotteke
pi_216783516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
ok

SPOILER
Ik zie mij al zitten, dit ga je toch niet doen _O-
pi_216784228
Ja, het is bijna zover! De leukste week van het jaar! Big Brother Fan week!
Zie hier hoe je nu al mee kan doen.
Opgeven voor het spel en/of het laten 'pimpen' van een meubel of voorwerp kan via: https://bit.ly/BigBrotherFanWeek

pi_216784707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Dat weet ik wel zeker
pi_216790929
Tekst bij de foto op Elsa haar insta

Wat een gezellige, lieve mensen!! Ouders van Jordy @jordydemaar en de zus en een GOEIE!! Vriendin van Axel @axelv.w (hij is nog steeds single 🤣🤣 dames) die Elsa heel graag wilden ontmoeten! Het voelde een beetje dubbel, maar wij zijn heel blij dat Elsa weer gezellig bij ons is! Wij zijn onwijs trots op jou, voor ons heb jij Big Brother gewonnen! 🥇 BEDANKT aan een ieder die Elsa tot het laatst gesupporterd heeft. #TEAMELSA! 🫶🏻🫰🏻 Soso lobi ♥️ alleen maar liefde!

[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 22-02-2025 08:56:36 ]
pi_216791149
quote:
88s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 08:51 schreef rinardo het volgende:
Tekst bij de foto op Elsa haar insta

Wat een gezellige, lieve mensen!! Ouders van Jordy @:jordydemaar en de zus en een GOEIE!! Vriendin van Axel @:axelv.w (hij is nog steeds single 🤣🤣 dames) die Elsa heel graag wilden ontmoeten! Het voelde een beetje dubbel, maar wij zijn heel blij dat Elsa weer gezellig bij ons is! Wij zijn onwijs trots op jou, voor ons heb jij Big Brother gewonnen! 🥇 BEDANKT aan een ieder die Elsa tot het laatst gesupporterd heeft. #TEAMELSA! 🫶🏻🫰🏻 Soso lobi ♥️ alleen maar liefde!

[ link | afbeelding ]
Wat heerlijk voor haar.

En ook hier weer, als ze eenmaal uit het huis zijn, zien ze er zo opgelucht en vrolijk en ontspannen uit, Een wereld van verschil met het gespannen koppie toen ze nog in het huis zat.
pi_216795960
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 09:26 schreef Verida het volgende:

[..]
Wat heerlijk voor haar.

En ook hier weer, als ze eenmaal uit het huis zijn, zien ze er zo opgelucht en vrolijk en ontspannen uit, Een wereld van verschil met het gespannen koppie toen ze nog in het huis zat.
Hierbij ook het insta-filmpje waar in de cos over gesproken werd :)

https://streamable.com/gusbzz
pi_216795977
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Hierbij ook het insta-filmpje waar in de cos over gesproken werd :)

https://streamable.com/gusbzz
Dankjewel.
pi_216798519
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe zou het met Eva zijn?
Dat kun je hier bekijken, ze is samen met Wicky bij die macdate gast in de auto geweest :Y

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 07:27:16 #130
388664 crew  Dotteke
pi_216802519
pi_216804156
quote:
ben er geen llid van, kan de foto niet zien
Smile, it's free therapy.
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 10:36:54 #132
388664 crew  Dotteke
pi_216804177
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:

[..]
ben er geen llid van, kan de foto niet zien
Hij heeft iets op zijn arm laten tatoeren
pi_216804184
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij heeft iets op zijn arm laten tatoeren
[ afbeelding ]
ja ik had op insta gekeken en zag daar dat filmpje! heftig!
Smile, it's free therapy.
pi_216804248
Zal wel een plak plaatje zijn
pi_216804254
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal wel een plak plaatje zijn
Lijkt mij ook, je hebt domme acties en dan dit.

Wel grappig en lief van hem.
Hell To The Liars
  Moderator zondag 23 februari 2025 @ 10:46:55 #136
388664 crew  Dotteke
pi_216804258
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:39 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]
Het zag er uit als een plakplaatje :D
In het filmpje kwam er wel inkt aan te pas

pi_216804276
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Best lullig als ze niet wint, zie de tattoos van voetbalsupporters die tatoeëren xxx landskampioen en het dan niet worden
Ach ja de jeugd van tegenwoordig laat het ook zo weer weg laseren
  zondag 23 februari 2025 @ 10:53:05 #138
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_216804318
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ach ja de jeugd van tegenwoordig laat het ook zo weer weg laseren
Dit valt op zich ook vrij makkelijk te coveren in geval van nood...
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_216804410
Wat een idioot!
  zondag 23 februari 2025 @ 11:00:58 #140
494302 Joyce-43
Big Brother gek
pi_216804424
ik las hier 10 k per persoon toch? hun begrepen het weer verkeerd met 10k per groep
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
pi_216820921
Klein uurtje geleden gepost.

pi_216823181
Jane van het huidige seizoen, en Jimmy & Dilano van vorig seizoen zitten in het nieuwe seizoen van De Alleskunner VIPS. Dit is al opgenomen voor BB.

Wanneer dat uitgezonden wordt is nog niet bekend, in maart/april zenden ze eerste De Alleskunner Duo's uit, met 'normale mensen'.
pi_216828341
Jeffrey straks Freeze ?

pi_216834810
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2025 10:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
In het filmpje kwam er wel inkt aan te pas

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En toch is Jeff zijn "tattoo" heel erg nep. Ze hebben dat filmpje leuk gemaakt, maar je ziet nooit de naald op de huid, wat normaliter wel altijd in beeld gebracht wordt tijdens een tattoo-sessie.

Vergelijk met het filmpje van dezelfde dag bij dezelfde tattoo-studio waar Fleur, Linda én Lennie wél echt een tattoo namen:
https://www.instagram.com/p/DGd2X-Iu55p/
  Moderator dinsdag 25 februari 2025 @ 21:57:00 #145
388664 crew  Dotteke
pi_216834828
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2025 21:54 schreef Jackiegekkie het volgende:

[..]
En toch is Jeff zijn "tattoo" heel erg nep. Ze hebben dat filmpje leuk gemaakt, maar je ziet nooit de naald op de huid, wat normaliter wel altijd in beeld gebracht wordt tijdens een tattoo-sessie.

Vergelijk met het filmpje van dezelfde dag bij dezelfde tattoo-studio waar Fleur, Linda én Lennie wél echt een tattoo namen:
https://www.instagram.com/p/DGd2X-Iu55p/
Ja ik heb ook het idee dat het nep is hoor. De tijd zal het leren.
pi_216841368
Bron https://bigbrothernederla(...)ominatie-target-pin/

Jordy zet de allersterkste Gamechangers ooit in
Jolien, Milena, Sharice en Jane hebben nu een nominatie target pin

pi_216862511
De gisteren opgenomen podcast met Jane, Milena en Sharice is te beluisteren op Spotify
pi_216862522
Wij zijn volgende week tijdens 'Fanweek' DM, en kunnen nu stemmen voor hun eten, aldus BB op Twitter.

SPOILER: de opties
pi_216868438
Dode in het Bigbrother huis

Bron https://www.showbizzsite.(...)brother-huis-1712424

De kans is groot dat we Peter niet meer gaan horen in het Big Brother-huis. Het ging er vrijdagavond gezellig aan toe in de gang van het huis. Jane en Axel waren wat aan het spelen en daarbij werd papegaai Peter geraakt.

Volgens de eerste vaststellingen zou Peter monddood gemaakt zijn. "De draden hangen uit de speakers", reageerde Axel.

Peter bewoog nog wel, maar geluid hebben wij hem nog niet horen maken. Niets of niemand is veilig in het Big Brother-huis. Krijgen de bewoners in plaats van een feestje waar ze zo hard naar trachten eerder een begrafenis geserveerd of slagen technici er tijdens de live erin om Peter te reanimeren?
pi_216878414
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')