elsa is 50% van haar slangenteam kwijtgeraakt in een week tijd..quote:Op maandag 17 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa gaat niet op de knop drukken. Ze wil de druk niet aan van de eventuele consequentie.
Ze kunnen dus ook al niet luisteren daar.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:14 schreef OmaJacky het volgende:
Nee BB heeft niet gezegd dat het een voordeel IS. Hij heeft gezegd doe er je voordeel mee.
“doe er je voordeel mee” kan ook betekenen; druk niet want jij bent dan genomineerd haha!quote:Op maandag 17 februari 2025 13:14 schreef OmaJacky het volgende:
Nee BB heeft niet gezegd dat het een voordeel IS. Hij heeft gezegd doe er je voordeel mee.
Jep zou ik ook doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als Elsa met Kiki en Axel op de bank komt, gaan mijn stemmen naar Kiki. Liever Elsa eruit. Axel staat overal bovenaan in de polls, dus die heeft mijn stemmen niet nodig.
Zou leuk zijn als bijv Axel op de knop drukt en zijn nominatie om mag wisselen met de vrijstelling van Mileentje, wishful thinking 😇quote:Op maandag 17 februari 2025 13:14 schreef OmaJacky het volgende:
Eens, ze doet ineens weer ‘zielig’ bij iedereen en zet een zielig stemmetje opquote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
elsa is 50% van haar slangenteam kwijtgeraakt in een week tijd..
denk dat zij meer in paniekmodus zit nu dan dat ze weloverwogen keuzes maakt op dit moment xD
Het kan alles zijn maar een voordeel is nooit dat je genomineerd bent. Ik denk eerder dat het iets is dat je kan gebruiken in het spelquote:Op maandag 17 februari 2025 13:17 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
“doe er je voordeel mee” kan ook betekenen; druk niet want jij bent dan genomineerd haha!
maar elsa blijft maar herhalen “gaat om persoonlijk voordeel”, is echt nergens gezegd xD
Dan zou dat spel van vanochtend niet nodig zijn geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als bijv Axel op de knop drukt en zijn nominatie om mag wisselen met de vrijstelling van Mileentje, wishful thinking 😇
Ht gaat hier over de streams en niet wat mensen op Facebook denken, dat kan wel in mediaquote:
Klopt, maar het is pas maandag en er kan nog een twist komen en het blijft wishful thinkingquote:Op maandag 17 februari 2025 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dan zou dat spel van vanochtend niet nodig zijn geweest.
Ja ze krijgt zeeds een ZCquote:
Ja eens kijken of ie durft wat ie zei dat ie zou gaan doenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geld verdelen
Jordy gewoon alles pakken
Dat zou een stunt zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geld verdelen
Ik ben voorquote:Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geld verdelen
Als dat zo is, gaan we het wel horenquote:Op maandag 17 februari 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou een stunt zijn.
Jammer dat we het niet mogen zien, er gebeurd zoveel wat wij niet zien maar ook niet op tv komt.
Dat wel, daar gaan er denk ik een hoop boos om worden mocht hij dat doen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als dat zo is, gaan we het wel horen
Dat zou in deze situatie niet verstandig zijn. Hij moet Jane nog aan zijn kant houden.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geld verdelen
Jordy wel. Die heeft het al een aantal keer gezegd.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen dus ook al niet luisteren daar.
quote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Ynti het volgende:
Ik kan het gesprek van Else en Mattheus (en Keanu) op stream 1 niet volgen.
Wie wel?
Ze hebben iemand door. Sharice?
Jepquote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Ynti het volgende:
Wie wel?
gaat over Sharice iddquote:Op maandag 17 februari 2025 13:31 schreef Ynti het volgende:
Wie wel?
10.000 pakken en 5.000 aan Jane geven danquote:Op maandag 17 februari 2025 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou in deze situatie niet verstandig zijn. Hij moet Jane nog aan zijn kant houden.
Maar dit in Jordy's ogen spel gericht. Hij heeft het helemaal uitgedacht. Eerst hij( want heeft al 3x niks kunnen kopen) dan Jane , dan Mattie en dan Jolien. Zodat ze weten wat er is en welke nog over kunnen zijn voor de anderen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
Als de kluis open gaat wil ie ook als eerste gaan, en maar mekkeren als anderen iets voor zichzelf willen/kiezen..
Als ik het mij goed herriner was Matt toch ook een keer aan de beurt.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Maar dit in Jordy's ogen spel gericht. Hij heeft het helemaal uitgedacht. Eerst hij( want heeft al 3x niks kunnen kopen) dan Jane , dan Mattie en dan Jolien. Zodat ze weten wat er is en welke nog over kunnen zijn voor de anderen.
Charice wil iedereen eruit hebben die 'vriendjes' is met Milena.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
Mattie
ze wil ons er heel graag uit hebben(keanu jordy jolien Mattie )
maar ze mag jou echt heel erg graag
Hij heeft het pas 10000 x herhaaldquote:Op maandag 17 februari 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
Mattie
ze wil ons er heel graag uit hebben(keanu jordy jolien Mattie )
maar ze mag jou echt heel erg graag
En wat dan nog ,is er iets te doen misschien ?🤔quote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef OmaJacky het volgende:
WTF. Die Milena ligt nog steeds te slapen op de bank.
Zou best kunnen. Dit is wat ze vanmorgen hebben uitgedacht ivm eventueel kluisbezoek. Mattie weet er ook van en Jane en Jolien ook.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herriner was Matt toch ook een keer aan de beurt.
Toch is dat knapquote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het pas 10000 x herhaaldHij weet het zeker en dat ze gezegd heeft dat Elsa er uit moet was uit emotie maar ze mag u heel graag x tig
KLopt en dat zegt hij ook, ik kan veel over haar zeggen, maar ze mag u graagquote:Op maandag 17 februari 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch is dat knap
dat hij dat gescheiden kan houden
want sharice heeft hem al best wat kunstjes geflikt
en toch ziet hij dat Sharice oprecht is met Elsa
Het roze teamquote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef greysbones het volgende:
Jordy
wij zitten met zn vijven(?) ver boven de rest he
Ja, precies. Maar dat strookt in mijn hoofd niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft het pas 10000 x herhaaldHij weet het zeker en dat ze gezegd heeft dat Elsa er uit moet was uit emotie maar ze mag u heel graag x tig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |