En dan willen ze nog uit respect haar laten blijven.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
Axel
moet ik even trommelen dan
neeejjjj neejjjj
Elsa ik bedenk een game
en dan gaan jullie meedoen
Its all about Elsa
Daar komt ze niet uit......quote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Elsa zit nog helemaal in de beroepsdeformatie, haar Defensie achtergrond en het gevangeniswezen waarin ze nu werkzaam is, en komt daar moeilijk uit.
Halverwege veranderen vast de regels als ze niet kan winnen. Doet m'n nichtje van 3 ookquote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef greysbones het volgende:
Axel
moet ik even trommelen dan
neeejjjj neejjjj
Elsa ik bedenk een game
en dan gaan jullie meedoen
Its all about Elsa
quote:Op maandag 17 februari 2025 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice denkt dat het 50/50 gaat zijn tussen Kiki en Axel.
Ik log speciaal in om te vragen of jet brood al klaar isquote:Op maandag 17 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
Ow Jordy komt al vertellen dat het brood klaar is. Hij mocht het er niet uithalen van Elsa, die vond dat degene die 'm gemaakt heeft dat moest doen. Jane -die 'm gemaakt heeft- zei dat het niks zou uitmaken.
Ja en mattie heeft haar batterij wissel.gedaanquote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef OmaJacky het volgende:
WTF. Die Milena ligt nog steeds te slapen op de bank.
Oh Mattie ontzettend lief dat je het doet, maar niet bij haaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef OmaJacky het volgende:
Als BB écht streng is moet hij bij mmilena al haar geld afpakken en een target gevenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:35 schreef OmaJacky het volgende:
BB is wat Milena betreft een watje helaasquote:Op maandag 17 februari 2025 12:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Als BB écht streng is moet hij bij mmilena al haar geld afpakken en een target geven
En komt er nu achter dat de target pin al uitgedeeld zijn.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:36 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag Mattheus de batterijen van Milena goed doen en haar daarna nog ff toedekken.
dat merk ik ook heb ik het idee..quote:Op maandag 17 februari 2025 12:31 schreef freaky40 het volgende:
Elsa zit nog helemaal in de beroepsdeformatie, haar Defensie achtergrond en het gevangeniswezen waarin ze nu werkzaam is, en komt daar moeilijk uit.
belachelijkquote:
Ik hoorde het maar dat riep BB omdat Pootje ook ging liggen dacht ik.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:40 schreef OmaJacky het volgende:
En nu roept BB nadat Milena al anderhalf uur heeft geslapen: Milena het verboden om overdag te slapen.
a snap ook niet waarom ze het giftig noemdequote:Op maandag 17 februari 2025 12:46 schreef RelDaThief het volgende:
Het giftige appel spel was ook maar flauw, tenzij... De appel zijn gif nog moet laten werken en Milena een automatische nominering voor volgende week aan haar been krijgt.
Op die manier is hij pas echt giftig geweest.
Wishful thinking, maar goed... Het zou nog een leuke twist zijn.
Nee want de laatste die hem kreeg kreeg vrijstelling toch? Jolienquote:Op maandag 17 februari 2025 12:48 schreef Adat231 het volgende:
[..]
a snap ook niet waarom ze het giftig noemde
van mij mag ze gaanquote:Op maandag 17 februari 2025 12:29 schreef Puzzie het volgende:
Elsa is toch ook wel een triest figuur
Welkom welkom bij de 3 biggetjesquote:Op maandag 17 februari 2025 12:50 schreef ledn81 het volgende:
![]()
De boze stiefzusters zingen gezellige liedjes met als gastact kabouter Pootje
[ afbeelding ]
Pootje vat hem niet he. Die gaat roepen in die zender en vraagt zo goed. BB vindt het goed.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:57 schreef ledn81 het volgende:
Pootje : "mgfhyr hjdurou Pokemon hsdgdsyydjsdt hgsys shssts"
Big Brother : "David controleer je zender"
Dan zou zelfs Kiki een stem van mij krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 12:46 schreef RelDaThief het volgende:
Het giftige appel spel was ook maar flauw, tenzij... De appel zijn gif nog moet laten werken en Milena een automatische nominering voor volgende week aan haar been krijgt.
Op die manier is hij pas echt giftig geweest.
Wishful thinking, maar goed... Het zou nog een leuke twist zijn.
Elsa is helemaal geen speler ze wil niets alles maar op zich af laten komen.quote:Op maandag 17 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa gaat niet op de knop drukken. Ze wil de druk niet aan van de eventuele consequentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |