quote:
Op woensdag 9 april 2025 22:07 schreef Puzzie het volgende:[..]
Dat mensen hier nog met Jane bezig zijn zegt meer over die mensen. Je hoeft het allemaal niet te lezen, eigen keuze.
euh ja, of we doen X open om andere dingen te lezen maar gezien we de # vaak bezocht hebben afgelopen weken krijgen we janes rants ook nog te zien? je weet hoe die algoritmes werken? leg eens uit wat het over ons zegt dan? dat we fans zijn van een programma en de socials volgen en er dan een griet kinderachtig blijft tweeten zegt veel over ons?
k wist niet dat je niet meer over tv shows dient te praten als ze afgelopen zijn. forum en topic is nog gewoon open dus waarom zouden we hier niet verder mogen posten zoals we tijdens het seizoen deden? zolang zij kinderachtige posts blijft maken zullen mensen daar wat van vinden.
ik zag een prima post van Jordy passeren op insta ook, die jongen reflecteerde op een volwassen en respectvolle manier. Kan ze beter een voorbeeld aan nemen. Maarja verdiende winnaar en zure verliezer ligt ver uit mekaar.
ivm het terug aan de slag gaan van sharice zo snel, ik denk eigelijk dat ik dat juist ook zou doen. hoe sneller ik de draad terug zou kunnen opnemen hoe liever denk ik. lekker hoofdstuk afsluiten en weer door. voor al die instagram live shizzles en macdates en wat is het allemaal zouden ze me ook niet moeten bellen.