Haha inderdaad!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
Loempia uit het klauwtje is meer iets voor pootje
maar van wanneer is die zalm, ze hebben toch geen week menu gehad met zalm?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, als de bedorven zalm weggegooid moet worden, heb ik geen medelijden meer met die "arme stakkers"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ojee pootje bij die 2 in die suite en die snurkt en ruft als een bezetene
Ja, precies, maar Jordy staat ermee in zijn hand en klaagt, rara waar komt de zalm vandaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar van wanneer is die zalm, ze hebben toch geen week menu gehad met zalm?
Kan alles terug naar de Regiekamerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Kom we doen shotjes"
Jane ruikt eraan: "Milly, ik lust dit niet"
Milena: "Ik ook niet"
[ afbeelding ]
Heuj!
Zo zal de sushi ook vreemd kijken als ze Pootje voor de eerste keer zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Pootje weet niet wat hem overkomt...wereldvreemd zit hij naar die Sushi te kijken.
Vast wel, maar Jane heeft bijvoorbeeld al eens een etentje gemistquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
BB geeft voortdurend bepaalde personen op allerlei gebieden voordelen, ik zie ze dat nooit doen bij Jordy, Mattheus en Jolien, ....ik snap niet wat ze daar eerlijk aan vinden, denken ze nou dat kijkers dat niet zien of zo?
Ze doen een "Floortje"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
BB geeft voortdurend bepaalde personen op allerlei gebieden voordelen, ik zie ze dat nooit doen bij Jordy, Mattheus en Jolien, ....ik snap niet wat ze daar eerlijk aan vinden, denken ze nou dat kijkers dat niet zien of zo?
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??
dat zal dan waarschijnlijk van een feestje zijn geweest. dat is dus zeker al 3 weken geledenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, precies, maar Jordy staat ermee in zijn hand en klaagt, rara waar komt de zalm vandaan
BB probeert ons ook tevreden te houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:59 schreef chufi het volgende:
Ik zit versteld te kijken dat we dit op stream 2 mogen aanschouwen ?!??!!
Dat kan natuurlijk ook los staan hiervanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
Maar dan vraag ik me nog steeds af wat Axel vanmiddag in de PR heeft moeten doen [ afbeelding ]
Ik zit nog steeds te wachten op kiendjes op dat schermquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:59 schreef chufi het volgende:
Ik zit versteld te kijken dat we dit op stream 2 mogen aanschouwen ?!??!!
Dan hebben we wel een SL natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op kiendjes op dat scherm
Kan, kan, kan....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook los staan hiervan
Keanu en Axel Jolien zijn ook nog geen DM geweest. En als Axel de telefoon of op een knop drukt is het altijd voor een ander of moet hij het delen met 4. Keanu heeft echt nog niets gehad. Maar die is zo sloom en zit liever te zeveren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
Volgooien met verschillende soorten alcohol en dan straks bezopen een verleiding onder de neus geschoven krijgen...
Bring it on
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey nu thuis: "Zie je wel! Ik zei toch dat het sushi was!!"
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:11 schreef Ireth het volgende:
Soetsie!!
Uit de tijd van de qutkipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Wie slaat het achterover ? @Hoempah ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:02 schreef kater1 het volgende:
Milena wil dat ze weer shotje nemen. Jane zegt nee dan ga ik over mijn nek en hoepla slaat het achterover.
daar is ie (S1)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:15 schreef kater1 het volgende:
Volgens mij is Keanu echt ziek. En Mattie is ook nog nergens.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:12 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey nu thuis: "Zie je wel! Ik zei toch dat het sushi was!!"
Milena en Janequote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie slaat het achterover ? @:Hoempah ?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus: oh pootje snurk alsjeblieft alles bij een
Jane en Milena gaan daar niet blij mee zijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus: oh pootje snurk alsjeblieft alles bij een
Het Japanse spul in zwarte kruikje. Milena en Jane. Ik lette niet op Pootje. Jane had eerder gezegd dat ze het smerig spul vind. Milena zei toen ik ook en ze sloegen het allebei achterover. Dit was nr. 2.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie slaat het achterover ? @:Hoempah ?
Sake, japanse rijstwijnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:20 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het Japanse spul in zwarte kruikje. Milena en Jane. Ik lette niet op Pootje. Jane had eerder gezegd dat ze het smerig spul vind. Milena zei toen ik ook en ze sloegen het allebei achterover. Dit was nr. 2.
hij is nu populair he, gister was het nog. laat je niet gek maken vanavond is jordy weg dus hops laat je kop er niet door gek maken sharicequote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:24 schreef Verity het volgende:
Milena: Eigenlijk is Jordy een hele lieve jongen
Nooit verwacht dat van Milena te horen.
Ik was ook verbaasd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:24 schreef Verity het volgende:
Milena: Eigenlijk is Jordy een hele lieve jongen
Nooit verwacht dat van Milena te horen.
damnquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jordy had zich 200 euro misrekend
Axel deed ze veelste losquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:10 schreef kater1 het volgende:
Axel heeft het vaker gedaan. Jordy leest de instructies nog door en Axel heeft het al klaar.
geeft niet, hij houd niet van sushi x100quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geeft niet, hij houd niet van sushi x100
enkel het japanse biertje had hij graag gehad
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geeft niet, hij houd niet van sushi x100
enkel het japanse biertje had hij graag gehad
Wat de boer niet kent eet hij niet.quote:
Hopelijk gaat er bij Sharice nou een lichtje brandenquote:
Tel al 3 lege flesjesquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena gelooft niet dat er zomaar zoveel alcohol wordt gegeven
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:34 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Dat dacht Jordy zelf ook! Die stond al te juichen
Hahaha ik zat ze ook te tellen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tel al 3 lege flesjes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:37 schreef Ireth het volgende:
Arie heeft Tom geslagen op een afscheidsfeest.
Dit is net of ik de story zit te lezen bij de kapper!!
Gelijk heeft hij , want meenemen gaat niet mogenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tel al 3 lege flesjes
[ afbeelding ]
En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige pollsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
milena en david zien axel wel winnen dit jaar
sinds hij met david hangt begin ik mij steeds meer aan hem te storenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:49 schreef Verity het volgende:
[..]
En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige polls
Maar polls veranderen steeds met minder bewoners.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:49 schreef Verity het volgende:
[..]
En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige polls
Nee hoor, dit is damagecontrol van Milena. Ze haat Jane nog steedsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even en milena en jane worden nog beste besties
Milena deed net de zender van Jane goed en gaf haar daarna een lieflijke tik op haar kont. En daarvoor zei Jane schat tegen Milena.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even en milena en jane worden nog beste besties
Ik kan S2 niet zien, dus meer algemene opmerking over de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wilde nog een oester![]()
Jane vond het gezellig.
ah jammer dat je s2 niet kunt zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik kan S2 niet zien, dus meer algemene opmerking over de laatste 2 dagen.
Maar ik vind het verbazingwekkend hoe goed Jane het gezelschap van Milena kan verdragen, na wat die laatste allemaal over haar gezegd heeft, zowel achter de rug als recht in haar gezicht... oef! Maar 'k betwijfel of ze blij zal zijn dat ze een hele week de suite met haar zal moeten delen?
ze verstaat de helft niet ,,quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah jammer dat je s2 niet kunt zien.
Vind ik ook knap, snap ook niet goed dat ze dit kan..
zitten nu gezellig te kletsen en lachen aan tafel met z'n drietjes.
Gek hé met al dat bier, die moet zeiken als een olifant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:58 schreef Verity het volgende:
Pootje moet naar de wc
BB: David kom naar de tuin
best wel snel na 50 dagenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
goh het kwartje valt bij de dames dat dit de bepaalde kamers waren van vorig jaar
OMG er zijn er die dit niet leuk gaan vindenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:04 schreef Rhosyn het volgende:
Milena, Jane en Pootje in de suite slapen.
![]()
Die gaan niet blij zijn.
Hopelijk mogen de sloebers daar niet komen dan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
milena en david zien axel wel winnen dit jaar
Let op de achtergrondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
goh het kwartje valt bij de dames dat dit de bepaalde kamers waren van vorig jaar
Pizzaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let op de achtergrond
[ afbeelding ]
ja en het keukenblokje, en de deur en het tuintjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Let op de achtergrond
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze hoopt dat ze niet lastig gevallen worden door kijkers.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:02 schreef Kissingbird het volgende:
Milena heeft vorig jaar iets van social media verwijderd, account van insta? of Fb, nu blij want wil niet dat mensen in haar omgeving/ fam met dingen van haar geconfronteerd worden.
Denkt ze nu dat haar vrienden/ fam niks lezen her en der.
Allemaal show.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:53 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Milena deed net de zender van Jane goed en gaf haar daarna een lieflijke tik op haar kont. En daarvoor zei Jane schat tegen Milena.
Dan mankeer je toch wat aan je ogenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:14 schreef Kodiak100 het volgende:
de blinddoeken gingen af en we mochten niet praten
Milena dacht direct over Lennie dat is een kei knappe vrouw
Ze had eerst niet door dat Lennie trans was
ik hoef ze niet te zien zitten zweten hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:14 schreef mazaru het volgende:
Wie verzonnen heeft dat er een sauna in de tuin moet komen en vooral geen camera erin maar buiten gericht op de beslagen ramen moet gewoon ontslagen worden. Die is niet geschikt om tv te maken.
[ afbeelding ]
Die hele sauna is een complete misser. Had dan een hottub neer gezetquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik hoef ze niet te zien zitten zweten hoor
beter hadden ze het geluid wat beter gefixt
En dan ook nog zo'n vervelende geluid erbijquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:14 schreef mazaru het volgende:
Wie verzonnen heeft dat er een sauna in de tuin moet komen en vooral geen camera erin maar buiten gericht op de beslagen ramen moet gewoon ontslagen worden. Die is niet geschikt om tv te maken.
[ afbeelding ]
Ze hoorde het pas aan haar stem maar zei ook dat ze meteen gewend was daaraan en dat Lennie meer vrouw was dan de anderen bij elkaar, mega sierlijk en knapquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mankeer je toch wat aan je ogen
Nou, ik ben het er niet mee eens, maar verder zwijg ik maarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze hoorde het pas aan haar stem maar zei ook dat ze meteen gewend was daaraan en dat Lennie meer vrouw was dan de anderen bij elkaar, mega sierlijk en knap
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Verity het volgende:
Ze proberen de bewoners te pranken, maar de grootste grap is toch wel dat ze samen in de suite slapen.
Ooooooow die boeketjes die ze, nu je dat zegt, nooit gegeven heeft?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane wil weten waar al haar spullen zijn die ze in haar bed had verstopt![]()
![]()
nee zit alles goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt wel een rolmops![]()
[ afbeelding ]
ze heeft gisteren, bij het vertrek van Elsa, wel een boeketje en een kartonnetje in de jaszak van Elsa gestoptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ooooooow die boeketjes die ze, nu je dat zegt, nooit gegeven heeft?
ja raar toch! zitten we nu naar beslagen glas te kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
[..], helaas maken ze er geen gebruik van
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
uw gebeden gehoord @:mazaru
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'
Sharice bekeek haar amper net toen milena haar 'dikke' buik liet zienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "En Mil weer zat zeker he?"
Man3, en als dat zo was, dan wat?
Hopelijk zitten ze niet tussen de vieze lakens, anders gaat ze denk ik verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zoekt de briefjes die ze geschreven heeft maar Jordy heeft ze niet eens gezien
Kan je me een linkje sturen waar ik die kan vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ga ze zometeen uploaden ......
ik heb penis gelezenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Milena laat haar pens zien
[ afbeelding ]
O ja, hij had ze toch wijsgemaakt dat het 'smakelijk eten'was?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef Kissingbird het volgende:
Mathhie heeft de groep kallabokka geleerd ,dat betekent houd je bek
aan tafel zeiden er weer: kallabokka
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
O ja, hij had ze toch wijsgemaakt dat het 'smakelijk eten'was?
Kan dm niet openen moet eerst 7 dagen wachten oh... Kan je die wel hier plaatsen?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ga ze zometeen uploaden ......
Ziet er ook rood uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft zich net vies hard verbrand
Je bedoelt Pootje en Milena met Jane....dacht het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien de start van het 1ste Geile Weekend na 2 maanden? Zal wel niet.. brave Prinsesjes doen dat niet
Is het ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet er ook rood uit.
En eerlijk.. is toch ook niet oke dat ze met een pan met heet water naar buiten moeten lopen steeds om iets af te gieten.
Huh, ik dacht dat ze al gegeten hadden? Staan Keanu en Jolien ook al zeker een uur een eenvoudige pasta te koken...quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de minder bedeelden.. Pasta met Oranje Prut.. een beetje laat op de avond
[ afbeelding ]
Denk ik ook niet, deze versie heeft totaal geen Setjesgevoel, allemaal dooie eenlingenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je bedoelt Pootje en Milena met Jane....dacht het niet.
Vroeg ie aan hem ook of ie er eerst een rukje aan wilde geven?quote:
Zuigjequote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vroeg ie aan hem ook of ie er eerst een rukje aan wilde geven?
Je bent toch niet nieuwquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:37 schreef T0wler het volgende:
[..]
Kan dm niet openen moet eerst 7 dagen wachten oh... Kan je die wel hier plaatsen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: wat zeggen we in het Portugees
Rest: kallabokka!!!!
Zeg maar gerust mondquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Ik denk , Axel dat je eerst je mondje moet leegeten voor je gaat praten
Wie ?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:48 schreef Rhosyn het volgende:
Kwart voor negen zitten ze aan tafel.
En maar zeiken op Elsa dat ze te lang over het eten deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |