Haha inderdaad!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:49 schreef engine het volgende:
Loempia uit het klauwtje is meer iets voor pootje
maar van wanneer is die zalm, ze hebben toch geen week menu gehad met zalm?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, als de bedorven zalm weggegooid moet worden, heb ik geen medelijden meer met die "arme stakkers"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ojee pootje bij die 2 in die suite en die snurkt en ruft als een bezetene
Ja, precies, maar Jordy staat ermee in zijn hand en klaagt, rara waar komt de zalm vandaanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar van wanneer is die zalm, ze hebben toch geen week menu gehad met zalm?
Kan alles terug naar de Regiekamerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Milena: "Kom we doen shotjes"
Jane ruikt eraan: "Milly, ik lust dit niet"
Milena: "Ik ook niet"
[ afbeelding ]
Heuj!
Zo zal de sushi ook vreemd kijken als ze Pootje voor de eerste keer zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef freaky40 het volgende:
Pootje weet niet wat hem overkomt...wereldvreemd zit hij naar die Sushi te kijken.
Vast wel, maar Jane heeft bijvoorbeeld al eens een etentje gemistquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
BB geeft voortdurend bepaalde personen op allerlei gebieden voordelen, ik zie ze dat nooit doen bij Jordy, Mattheus en Jolien, ....ik snap niet wat ze daar eerlijk aan vinden, denken ze nou dat kijkers dat niet zien of zo?
Ze doen een "Floortje"quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
BB geeft voortdurend bepaalde personen op allerlei gebieden voordelen, ik zie ze dat nooit doen bij Jordy, Mattheus en Jolien, ....ik snap niet wat ze daar eerlijk aan vinden, denken ze nou dat kijkers dat niet zien of zo?
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit voor de rijke die na de shushi daar gaat slapen met een mooi op gemaakt bed en drank en dergelijke??
dat zal dan waarschijnlijk van een feestje zijn geweest. dat is dus zeker al 3 weken geledenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, precies, maar Jordy staat ermee in zijn hand en klaagt, rara waar komt de zalm vandaan
BB probeert ons ook tevreden te houdenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:59 schreef chufi het volgende:
Ik zit versteld te kijken dat we dit op stream 2 mogen aanschouwen ?!??!!
Dat kan natuurlijk ook los staan hiervanquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef Ireth het volgende:
Maar dan vraag ik me nog steeds af wat Axel vanmiddag in de PR heeft moeten doen [ afbeelding ]
Ik zit nog steeds te wachten op kiendjes op dat schermquote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:59 schreef chufi het volgende:
Ik zit versteld te kijken dat we dit op stream 2 mogen aanschouwen ?!??!!
Dan hebben we wel een SL natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op kiendjes op dat scherm
Kan, kan, kan....quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook los staan hiervan
Keanu en Axel Jolien zijn ook nog geen DM geweest. En als Axel de telefoon of op een knop drukt is het altijd voor een ander of moet hij het delen met 4. Keanu heeft echt nog niets gehad. Maar die is zo sloom en zit liever te zeveren.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 18:54 schreef riri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |