ze heeft gisteren, bij het vertrek van Elsa, wel een boeketje en een kartonnetje in de jaszak van Elsa gestoptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ooooooow die boeketjes die ze, nu je dat zegt, nooit gegeven heeft?
ja raar toch! zitten we nu naar beslagen glas te kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
[..], helaas maken ze er geen gebruik van
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
uw gebeden gehoord @:mazaru
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'
Sharice bekeek haar amper net toen milena haar 'dikke' buik liet zienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "En Mil weer zat zeker he?"
Man3, en als dat zo was, dan wat?
Hopelijk zitten ze niet tussen de vieze lakens, anders gaat ze denk ik verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zoekt de briefjes die ze geschreven heeft maar Jordy heeft ze niet eens gezien
Kan je me een linkje sturen waar ik die kan vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ga ze zometeen uploaden ......
ik heb penis gelezenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Milena laat haar pens zien
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |