Nou, ik ben het er niet mee eens, maar verder zwijg ik maarquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:18 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze hoorde het pas aan haar stem maar zei ook dat ze meteen gewend was daaraan en dat Lennie meer vrouw was dan de anderen bij elkaar, mega sierlijk en knap
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:19 schreef Verity het volgende:
Ze proberen de bewoners te pranken, maar de grootste grap is toch wel dat ze samen in de suite slapen.
Ooooooow die boeketjes die ze, nu je dat zegt, nooit gegeven heeft?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:23 schreef Kissingbird het volgende:
jane wil weten waar al haar spullen zijn die ze in haar bed had verstopt![]()
![]()
nee zit alles goedquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:22 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt wel een rolmops![]()
[ afbeelding ]
ze heeft gisteren, bij het vertrek van Elsa, wel een boeketje en een kartonnetje in de jaszak van Elsa gestoptquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ooooooow die boeketjes die ze, nu je dat zegt, nooit gegeven heeft?
ja raar toch! zitten we nu naar beslagen glas te kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Verity het volgende:
[..], helaas maken ze er geen gebruik van
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
uw gebeden gehoord @:mazaru
[ afbeelding ]
hahahahahaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is dan typisch een voorbeeld van 'be careful what you wish for'
Sharice bekeek haar amper net toen milena haar 'dikke' buik liet zienquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Sharice: "En Mil weer zat zeker he?"
Man3, en als dat zo was, dan wat?
Hopelijk zitten ze niet tussen de vieze lakens, anders gaat ze denk ik verdrietig zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane zoekt de briefjes die ze geschreven heeft maar Jordy heeft ze niet eens gezien
Kan je me een linkje sturen waar ik die kan vinden?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Net pas uitgewerkt, ga ze zometeen uploaden ......
ik heb penis gelezenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
Milena laat haar pens zien
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |