En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige pollsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:47 schreef Schakeltopia het volgende:
milena en david zien axel wel winnen dit jaar
sinds hij met david hangt begin ik mij steeds meer aan hem te storenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:49 schreef Verity het volgende:
[..]
En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige polls
Maar polls veranderen steeds met minder bewoners.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:49 schreef Verity het volgende:
[..]
En alweer hebben ze het mis, althans voor in de huidige polls
Nee hoor, dit is damagecontrol van Milena. Ze haat Jane nog steedsquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even en milena en jane worden nog beste besties
Milena deed net de zender van Jane goed en gaf haar daarna een lieflijke tik op haar kont. En daarvoor zei Jane schat tegen Milena.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Schakeltopia het volgende:
nog even en milena en jane worden nog beste besties
Ik kan S2 niet zien, dus meer algemene opmerking over de laatste 2 dagen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Milena wilde nog een oester![]()
Jane vond het gezellig.
ah jammer dat je s2 niet kunt zien.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:55 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik kan S2 niet zien, dus meer algemene opmerking over de laatste 2 dagen.
Maar ik vind het verbazingwekkend hoe goed Jane het gezelschap van Milena kan verdragen, na wat die laatste allemaal over haar gezegd heeft, zowel achter de rug als recht in haar gezicht... oef! Maar 'k betwijfel of ze blij zal zijn dat ze een hele week de suite met haar zal moeten delen?
ze verstaat de helft niet ,,quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ah jammer dat je s2 niet kunt zien.
Vind ik ook knap, snap ook niet goed dat ze dit kan..
zitten nu gezellig te kletsen en lachen aan tafel met z'n drietjes.
Gek hé met al dat bier, die moet zeiken als een olifant.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:58 schreef Verity het volgende:
Pootje moet naar de wc
BB: David kom naar de tuin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |