Gaan jullie niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Wij zouden eigenlijk maandag naar Disneyland Parijs gaan...
Wat is er loos?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Maar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Nee.. maar het is niet zo dramatisch hoor. Omdat we in de zomer naar DisneyWorld gaan hebben we Parijs geannuleerd 🤣quote:
In de klas van mijn leraar Duits hing vroeger een bordje:quote:Op zondag 23 februari 2025 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt als een leuk avondje uit!
Ik moet mijn ziggo kastje omwisselen en en heb geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Haha snap ik helemaal. We doen het hier altijd s avonds omdat één van ons s ochtends altijd alleen is met de kinderen en de ochtenden onvoorspelbaar (en vaak niet) goed verlopen. Dus we bereiden alles wat we kunnen de avond ervoor al voorquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef vencodark het volgende:
Broodtrommels de avond van tevoren maken doe ik nou nooit. Mijn collega doet dat ook.
We hebben al ontbijt, lunch (weekenden en vakanties) en avondeten.
Ik weiger daarna nóg eens met eten ‘klaarmaken’ bezig te zijn.
Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef Schanu het volgende:
[..]
Haha snap ik helemaal. We doen het hier altijd s avonds omdat één van ons s ochtends altijd alleen is met de kinderen en de ochtenden onvoorspelbaar (en vaak niet) goed verlopen. Dus we bereiden alles wat we kunnen de avond ervoor al voor
Mijn moeder is afgelopen maandag overleden. Gisteren was de uitvaart.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je moeder?
@:Ynske goed gelukt! Heel herkenbaar!
Ochquote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
Mi
[..]
Mijn moeder is afgelopen maandag overleden. Gisteren was de uitvaart.
Ach neequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Veel sterkte 😘quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
6 en 8quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
Wat een verdriet, gecondoleerd en ontzettend veel sterktequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gecondoleerd 😚quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.quote:
Jij ook gecondoleerdquote:Op maandag 24 februari 2025 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.
En ik wilde even zeggen dat ik nu nog meer jouw werk waardeer. Wat is het waardevol als er dan iemand is die je bij de hand neemt en je helpt om een uitvaart in elkaar te zetten die recht doet aan degene waarvan je afscheid neemt en degenen die afscheid nemen.
Mijn vader had een pakketverzekering, dus we hadden gewoon iemand van Monuta en zaten best wel aan wat vaste dingen vast als we niet te veel extra kosten wilden maken, maar hij deed het echt heel fijn en goed. Wat moet je dan toch ook ontzettend klaarstaan voor de mensen die je dan begeleidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne vakantie voor iedereen die lekker de hort op gaat
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
https://www.google.com/ur(...)ccOErzwpzkT6QhWqP0Wzquote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef Nijna het volgende:
As we speak wordt de vloer geëgaliseerd, er gaat nogal wat van dat spul in...
In het klein gebeurde er iets soortgelijksquote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)ccOErzwpzkT6QhWqP0Wz
Mijn dochter was zaterdag geweest en toen was het ook heel rustig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef exode het volgende:
Van half 2 tot kwart voor 5 in de Efteling gelopen:
2x Symbolica (schatten en muziek)
3x Carnavalsfestival (ja, achter elkaar, tutututututuuuuu)
4x Max en Moritz, 3 x groen en 1 x blauw. Ook weer blijven zitten. 4 is echt mijn max.
1x Joris en de Draak (Juul haar eerste en meteen laatste keer denk ik, ze vond hem veel te snel)
3x Droomvlucht (helaas mochten we niet blijven zitten, maar goed voor de stappen)
Kortom, hartstikke rustig.
Morgen wil ik in Dans Macabre, als de rij meevalt. Vandaag was ie niet langer dan 20 minuten.
Wat zij zegtquote:Op maandag 24 februari 2025 17:03 schreef amaranta het volgende:
Dank iedereen voor de condoleances 🫶
Fijne groep hier ❤
Sterktequote:
Gecondoleerd Amarantaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week dinsdag ook nergens wachttijden. Heerlijk!quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef exode het volgende:
Van half 2 tot kwart voor 5 in de Efteling gelopen:
2x Symbolica (schatten en muziek)
3x Carnavalsfestival (ja, achter elkaar, tutututututuuuuu)
4x Max en Moritz, 3 x groen en 1 x blauw. Ook weer blijven zitten. 4 is echt mijn max.
1x Joris en de Draak (Juul haar eerste en meteen laatste keer denk ik, ze vond hem veel te snel)
3x Droomvlucht (helaas mochten we niet blijven zitten, maar goed voor de stappen)
Kortom, hartstikke rustig.
Morgen wil ik in Dans Macabre, als de rij meevalt. Vandaag was ie niet langer dan 20 minuten.
Alsnog gecondoleerd en veel sterktequote:Op maandag 24 februari 2025 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.
En ik wilde even zeggen dat ik nu nog meer jouw werk waardeer. Wat is het waardevol als er dan iemand is die je bij de hand neemt en je helpt om een uitvaart in elkaar te zetten die recht doet aan degene waarvan je afscheid neemt en degenen die afscheid nemen.
Mijn vader had een pakketverzekering, dus we hadden gewoon iemand van Monuta en zaten best wel aan wat vaste dingen vast als we niet te veel extra kosten wilden maken, maar hij deed het echt heel fijn en goed. Wat moet je dan toch ook ontzettend klaarstaan voor de mensen die je dan begeleidt.
En het had het gewenste effectquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar ze moesten even spectaculair verdwijnen. sorry
En dingen in de glasbak en pmd bak gooien was zijn grote hobby toen![]()
Nou ja precies, dus soms moet je even.quote:
Die kunnen ook wel in de kliko (niet pmdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja precies, dus soms moet je even.
De luiers liggen nog in mijn nachtkastje
Ik zou ze bewaren voor als Sjon de hond niet meer zindelijk was, maar het is nu jaren later en de hond is 15 en nog zindelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die kunnen ook wel in de kliko (niet pmd)
@:Mushanga71 niks ze!
Mooi dat het gelukt is bij de ortho.
Ik hoor dit argument ook heel vaak, maar ik wil even benadrukken dat dit absoluut niet het geval is in veel gevallen. Als ik kijk naar mijn oude groep zaten daar zoveel kinderen met lichte labeltjes dat kinderen met zware labels daar eigenlijk niet meer bijpasten en er meerdere keren kinderen na de kijkopkomsten zijn geweigerd omdat ze wegliepen, weigerden een activiteit mee te doen etc. Er staat vaak jonge leiding bij de jongste groepen met niet veel meer ervaring dan ‘toen ik er zelf op zat was het leuk, dat wil ik kinderen ook bieden’. Geen enkele didactische of pedagogische achtergrond (en een groot gebrek aan planvaardigheden tegenwoordig). Omgaan met lichte labels is vaak al een flinke opgave. Uiteraard is dit erg afhankelijk van het leidingteam op dat moment, we hebben ook wel eens twee orthopedagogen in een leidingteam gehad wat veel soepeler verliep, maar verwacht niet teveel qua aanpassing vanuit de groep, en ga zeker bij meerdere groepen kijken en let dan vooral op het leidingteam, en kies voor oudere/ervarenere leiding.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:32 schreef Phaidra het volgende:
@:schanu Wat ik terughoor vanuit mijn omgeving, is dat ze bij scouting wel gewend zijn aan wat neurodiversiteit (en alles wat daarbij komt kijken). Wellicht kan er een afspraak gemaakt worden dat ze de eerste paar keer met regenlaarzen komt, zodat ze daarna kan kiezen wat ze wil? Als ze het echt heel leuk vindt, maakt ze misschien een andere keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom niet eens in de buurt van de python, exode![]()
Okeee...kreeg net de offerte voor zoons beugelsDure grap, een beugel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
Ik ben blij dat je dit zegt, want dát er veel neurodiverse kinderen bij scouting terecht komen betekent absoluut niet dat de leiding daar voor getraind is. Vaak zelfs helemaal niet. En het maakt het voor de, vaak jonge, leiding extra lastig om toch gewoon een leuk programma te draaien, als er veel kinderen in de groep zitten die net even wat anders nodig hebben. Het zijn geen pedagogen/ hulpverleners/ social workers etc, dus verwacht dit ook alsjeblieft niet. Ben vooral realistisch in het aangeven wat werkt voor je kind, en luister ook echt naar wat de leiding wel (en vooral ook niet) kan bieden.quote:Ik hoor dit argument ook heel vaak, maar ik wil even benadrukken dat dit absoluut niet het geval is in veel gevallen. Als ik kijk naar mijn oude groep zaten daar zoveel kinderen met lichte labeltjes dat kinderen met zware labels daar eigenlijk niet meer bijpasten en er meerdere keren kinderen na de kijkopkomsten zijn geweigerd omdat ze wegliepen, weigerden een activiteit mee te doen etc. Er staat vaak jonge leiding bij de jongste groepen met niet veel meer ervaring dan ‘toen ik er zelf op zat was het leuk, dat wil ik kinderen ook bieden’. Geen enkele didactische of pedagogische achtergrond (en een groot gebrek aan planvaardigheden tegenwoordig). Omgaan met lichte labels is vaak al een flinke opgave. Uiteraard is dit erg afhankelijk van het leidingteam op dat moment, we hebben ook wel eens twee orthopedagogen in een leidingteam gehad wat veel soepeler verliep, maar verwacht niet teveel qua aanpassing vanuit de groep, en ga zeker bij meerdere groepen kijken en let dan vooral op het leidingteam, en kies voor oudere/ervarenere leiding.
De voornaamste reden dat neurodiverse kinderen bij scouting terecht komen is vanwege de activiteiten: leerzaam, uitdagend, buiten zijn, samenwerking en weinig competitie. Niet vanwege de betere begeleiding.
Boh, je valt dus dubbel in de prijzenquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:38 schreef F_r het volgende:
Mijn dochters hebben ook een beugel. Ik kreeg net al een factuur ze is al door de verzekering heen en we zijn nog niet halverwege
Jouw oudstequote:Op woensdag 26 februari 2025 10:22 schreef Nijna het volgende:
Hier hadden ze ook beiden een beugel, we waren vrij snel door het budget heen... maar goed vooral bij de jongste is het echt wel een wereld van verschil. Ze is er zelf ook heel blij mee dat het nu zo mooi staat.
Draagt de nachtbeugel ook netjes.
De oudste interesseert het geen hol, die had haar nachtbeugel al na een paar weken niet meer passend helaas.
Maar goed, gelukkig ook een spalkje dus hopelijk blijft het redelijk staan.
Hahaha, mijn kinderen hebben helaas niet mijn gebit wat dit betreft, Had ons een hoop beugelgedoe gescheeld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:35 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Jouw oudsteIk was ook zo maar achteraf toch heel blij dat ik een beugel heb gehad. Die nachtbeugel viel toen achter mn hoogslaper en daarna was het voor mij klaar. Tis goedgekomen hoor, komt bij jouwe ook wel goed
![]()
Zoons kaak staat helaas net als de mijne vroeger. Bovenkant moet naar achter en onderkant naar voren. En zn tanden staan niet recht. Hoop ik dat hij niet mijn beugelskills heeft geërfd
Dus de jongste is 2x geslagen door degene waarmee hij samenwerkt?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Troel het volgende:
Ik heb weer eens input nodig
Hoe ga je ermee om als je kind op school tot twee keer toe geslagen is door een klasgenoot (waarvan 1 keer in het zicht van een staflid van de school). Ik had verwacht dat ik wel een belletje zou krijgen van school, maar heb er vandaag maar zelf achteraan gebeld.
Het is ook nog eens de leerling waarmee jongste samen bezig is met zijn zeepbedrijfje (lees: jongste heeft tot nu toe ongeveer alles alleen gedaan, want andere leerling wil niet en antwoord telkens wanneer de vraag komt wanneer dan wel: 'idk'.
Een schoolopdracht. MAVO 3. 50 euro bij elkaar sprokkelen en dan binnen 7 weken product bedenken, maken, verkopen en dan minimaal zoveel producten verkopen. Jongste snapte dat ie aan de bak moest en heeft inmiddels al 12 bestellingen binnen, ander nog niets noppes nada.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:05 schreef Elleska het volgende:
Is dat zeepbedrijfje een eigen ding of een schoolopdracht?
Jaa, dat heeft zoon dus ook nog, bovenkaak is aan de voorkant te smal. Geen idee of dit allemaal in 6 maanden te fixen is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:18 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hahaha, mijn kinderen hebben helaas niet mijn gebit wat dit betreft, Had ons een hoop beugelgedoe gescheeld.
Ik heb nooit een beugel gehad en het staat behoorlijk recht. Ondanks veel duimen enzo.
Mijn meiden hadden allebei een te smalle bovenkaak en hebben een hyrax gehad om dat te verbreden. Moest ik elke dag een slagje uitdraaien voor 2 weken ofzo.
Mijn man heeft ook een te smalle bovenkaak, maar bij hem hebben ze een heel stel kiezen getrokken. Bij de meiden hebben ze de kaak verbreed en geen kiezen getrokken.
Ik had eigenlijk verwacht dat school contact met mij zou zoeken nav wat er gebeurde, in plaats van dat ik contact moest zoeken. Maar misschien verwacht ik wel te veelquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Had je dan nog meer verwacht of is het nu prima?
Nee hoor, school had contact met jou moeten opnemen, daar zijn ze echt wel tekort in geschoten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat school contact met mij zou zoeken nav wat er gebeurde, in plaats van dat ik contact moest zoeken. Maar misschien verwacht ik wel te veel
Jongste is content met wat er nu is afgesproken, dus dan is het wat mij betreft goed.
Dat zou ik ook denken ja. Als je kind geslagen wordt, hoort school contact op te nemen. Vind ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat school contact met mij zou zoeken nav wat er gebeurde, in plaats van dat ik contact moest zoeken. Maar misschien verwacht ik wel te veel
Jongste is content met wat er nu is afgesproken, dus dan is het wat mij betreft goed.
Oh zo bedoelde ik het helemaal niet hoor. Mijn punt was meer: misschien heeft de leiding er begrip voor om 1-2x te komen met laarzen, zodat ze een beter beeld heeft bij scouting. Dan is het misschien makkelijker om een afweging te maken of ze het leuk genoeg vindt om andere schoenen aan te willen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:20 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik hoor dit argument ook heel vaak, maar ik wil even benadrukken dat dit absoluut niet het geval is in veel gevallen. Als ik kijk naar mijn oude groep zaten daar zoveel kinderen met lichte labeltjes dat kinderen met zware labels daar eigenlijk niet meer bijpasten en er meerdere keren kinderen na de kijkopkomsten zijn geweigerd omdat ze wegliepen, weigerden een activiteit mee te doen etc. Er staat vaak jonge leiding bij de jongste groepen met niet veel meer ervaring dan ‘toen ik er zelf op zat was het leuk, dat wil ik kinderen ook bieden’. Geen enkele didactische of pedagogische achtergrond (en een groot gebrek aan planvaardigheden tegenwoordig). Omgaan met lichte labels is vaak al een flinke opgave. Uiteraard is dit erg afhankelijk van het leidingteam op dat moment, we hebben ook wel eens twee orthopedagogen in een leidingteam gehad wat veel soepeler verliep, maar verwacht niet teveel qua aanpassing vanuit de groep, en ga zeker bij meerdere groepen kijken en let dan vooral op het leidingteam, en kies voor oudere/ervarenere leiding.
De voornaamste reden dat neurodiverse kinderen bij scouting terecht komen is vanwege de activiteiten: leerzaam, uitdagend, buiten zijn, samenwerking en weinig competitie. Niet vanwege de betere begeleiding.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik kom niet eens in de buurt van de python, exode![]()
Okeee...kreeg net de offerte voor zoons beugelsBij mijn verzekering is de vergoeding 2k per kalenderjaar. Mocht dat bij jullie zo zijn, is het dan bespreekbaar om in ieder geval in 2 delen te factureren, waarbij deel 2 in 2026 wordt gefactureerd? Al is dat nu natuurlijk nog best ver weg. Was in november misschien handiger geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
Oeh, das fijn bij jouw verzekering. Heb net ff gekeken maar bij mijne is het max 2k voor de gehele behandeling. En dat bedrag is dus echt nog nóóit verhoogd. Best weird.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mijn verzekering is de vergoeding 2k per kalenderjaar. Mocht dat bij jullie zo zijn, is het dan bespreekbaar om in ieder geval in 2 delen te factureren, waarbij deel 2 in 2026 wordt gefactureerd? Al is dat nu natuurlijk nog best ver weg. Was in november misschien handiger geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer. En helaas worden de vergoedingen steeds minder inderdaad. Stom is dat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, das fijn bij jouw verzekering. Heb net ff gekeken maar bij mijne is het max 2k voor de gehele behandeling. En dat bedrag is dus echt nog nóóit verhoogd. Best weird.
Bij ons was het 2500 euro (dacht ik) voor de hele looptijd van de verzekering, niet per jaar. Helaas...quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij mijn verzekering is de vergoeding 2k per kalenderjaar. Mocht dat bij jullie zo zijn, is het dan bespreekbaar om in ieder geval in 2 delen te factureren, waarbij deel 2 in 2026 wordt gefactureerd? Al is dat nu natuurlijk nog best ver weg. Was in november misschien handiger geweest.
Ik vind dit in theorie ook. Maar in de praktijk weet ik ook dat docenten op middelbare scholen zich helemaal de pleuris werken en dat ze soms niet alles bij kunnen houden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken ja. Als je kind geslagen wordt, hoort school contact op te nemen. Vind ik.
Daar is bij ons o.a. de leco voor en die neemt dus gewoon contact met de ouders op. Als je kind gemept wordt, is het niet meer dan normaal om de ouders in te lichtenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:42 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vind dit in theorie ook. Maar in de praktijk weet ik ook dat docenten op middelbare scholen zich helemaal de pleuris werken en dat ze soms niet alles bij kunnen houden.
Ik denk dat op veel middelbare scholen een kind dat een ander kind mept niet het ergste is wat er op een dag gebeurd.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Daar is bij ons o.a. de leco voor en die neemt dus gewoon contact met de ouders op. Als je kind gemept wordt, is het niet meer dan normaal om de ouders in te lichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ook dat snap ik, maar mijn moeder kon niet anders dan heel hard zuchtenquote:Op donderdag 27 februari 2025 14:20 schreef Tink89 het volgende:
LeSage, ik begrijp echt dat dat frustrerend is, maar onderschat de rol van de inspectie daar ook niet. Die hijgen schoolleidingen/besturen echt enorm in hun nek. Als je die 5 minuten wil laten tellen voor onderwijstijd, moet je ze kunnen verantwoorden.
En verder ben ik aan vakantie toe. Nog een uurtje.... tik tak
Woei!!quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik werd net door een call heen gebeld door mijn manager, bleef maar bellen, ik dacht echt wtf heb ik nou weer gedaan. Begon ie heel serieus, maar hij belde om te vertellen dat het contract verlengd werd zoals ie al beloofd had
In dit geval gaat het om twee leerlingen die bekend zijn bij de zorgcoördinator en waar bij het tweede incident van de dag een docent met zijn neus bovenop stond. Een seintje van school 'we gaan er mee bezig' zou, imho, logisch geweest zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat op een middelbare school wel anders liggen dan op een basisschool. Gevoelsmatig ook weer anders bij een brugklasser dan bij een wat doorgewinterdere puber, maar toch.
Wat lief!! Sneu ook voor zo’n oud beestje. Fijn dat er een plekje is gevonden!quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:27 schreef oh-oh het volgende:
En zojuist heeft een wildvreemde een buggy voor mijn honden gekocht via mp omdat ik haar wilde helpen met het herplaatsen van een hondje van 19.
Hondje gaat als het goed is dit weekend naar een andere plek maar ze wilde toch die kar voor me kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 09:55 schreef Phaidra het volgende:
@:Mushanga71 een like voor een goede nacht, de rest is kak.
Nou zeker. Gister matig kunnen werken doordat er 2 kinderen ziekig thuis zaten en nu ben ik zelf gaar. Sterkte voor jou ook!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik lag ook wakker deze nacht, ben kapot, moet 9-18 werken, echt ruk is dat he!
Ik ken het al te goed met cpap.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier ook een kaknacht gehad... na 4 maanden nog steeds aan t worstelen met t apneu apparaat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte vandaag voor de genen die slecht hebben geslapen!
Wat leuk! Hoe lang gaan jullie?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Als mijn vader gezond blijft vertrek ik op 6 april naar Zuid Afrika met mijn familie.
Ik wil ook gewoon doorzetten maar vannacht weer benauwd, water in de slang ondanks verwarmd en mn neus is kapot en en en.. maar ooit komt t vast goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ken het al te goed met cpap.
Komt goed joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hillie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Pinnenmutske, hopen maar dat alles goed blijft gaan met je vader en jullie naar Z-A kunnen![]()
@gewoonmezelf87 sterkte met het apneu-apparaat. Op deze manier heb je er niet veel aanStaat het wel goed ingesteld?
@Phaidra, sterkte met de zieke kindjes
If they say
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:00 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon een deadline stellen is heel normaal in deze situatie maar ja.
Mijn man had dat eerst ook, maar nu hij de slang ophangt is dat over. Dus het hoogste punt moet boven jouw hoofd zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:37 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon doorzetten maar vannacht weer benauwd, water in de slang ondanks verwarmd en mn neus is kapot en en en.. maar ooit komt t vast goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt wel als veel. Hoop dat je nu een weekje kan bijkomen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef Tink89 het volgende:
Vakantiena een onwijs heftige week. Met een spugende zoon, een diagnose voor mezelf en afscheid op het kdv en de psz. Kleine ventjes worden groot. Na de vakantie begint hij op school. Zo de oudste halen en dan effe helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ja maar ik bedoel dan meer een mediator die kan helpen om afspraken te maken zodat ze weet waar ze aan toe is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Mediation is bedoeld voor als beide partijen prima door een deur kunnen, dit is meer een vechtscheiding.
Succes met campingkoken! Ik vind het helemaal niks, dat kookplaatje wordt niet zo lekker heet, dus iets bakken duurt eindeloos en ik krijg mn kipschnitzels niet krokantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:30 schreef exode het volgende:
Ik ben de tel kwijtgeraakt hoe vaak we in Max en Moritz en Droomvlucht zijn geweest. Wat ik wel weet, dat ik helemaal kapot ben na 5 dagen Efteling. Zelfs wij hebben een max aan pretpark dagen blijkbaar![]()
Gisteren waren we 20 jaar samenVerloofde had allemaal cadeaus gekocht, lievlingsdingen van mij zoals worstenbroodjes van de bakker uit mijn geboortedorp (samengespannen met mijn moeder). En ik had een fotoshoot in de Efteling geregeld. Zo leuk! Lekker in de zon en heel rustig overal.
Het was de hele week heerlijk rustig, vandaag was het wel echt een stukje drukker. Maar wij hadden alleen nog Land van Laaf op de 'planning' staan. Dat werd ook nog Droomvlucht (want zo doorlopen om 10 uur), de stoomtrein (konden meteen instappen vanuit Droomvlucht) en Max en Moritz. Toen was het lunchtijd en daarna wilden we allemaal gewoon naar huis![]()
Maar Bosrijk doen we de volgende keer niet meer. We hadden muizen in huis en de bedden lagen nogal matig. Als je ziet wat je betaalt, is dat wel echt heel jammer. Het heeft de pret absoluut niet verpest, maar next time in het nieuwe hotel denk ik. (ik verkoop eerst een nier)
Maar voor nu, thuis. Meteen weer de verbouwdingen in, vandaag de offerte van de keukenplaatsmijnheer gehad en die zit vrij hoog en hij heeft wat opmerkingen waar ik het niet mee eens ben. We moeten bijvoorbeeld hele andere poten voor onder de kasten kopen dan die van de Ikea want onze plinten zijn te hoog. Nou heb ik niet veel verstand van keukens, maar de poten zijn voor 11 tot 13 cm en onze plinten worden 11 cm en wellicht komt er 1 cm ventilatie boven. 12 cm is zover ik weet tussen de 11 en 13 in....en ook over de vaatwasser had hij opmerkingen terwijl we die nog niet eens gekocht hebben. Dus dat is apart.
De aannemer heeft de defintieve planning gestuurd, op 4 april is alles stuc droog....maar de keuken wordt pas 22 april geplaatst en kan ook echt niet eerder ivm levertijd. Dus we gaan lang campingkoken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een heel fijne week exodeen gefeliciteerd met jullie 20 jaar samenzijn
![]()
Stapelkorting op de egalineWel heel fijn dat ze nog op schema zijn @Nijna!
Heb je geen slowcooker waar je alles ingooit en het vanzelf gaart?
En ach, tb en afhaal moet toch kunnen
If they say
Wat ik hier juist hoor (van schoonzus) is dat een mediator er juist is als je wel alles nog samen kan regelen en die zorgt dan dat aan alles gedacht is en alles op papier staat (onder andere het ouderschapsplan)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:57 schreef exode het volgende:
Een goede vriendin is mediator, dat je samen nog door 1 deur moet kunnen, is niet wat zij dagelijks meemaakt. Natuurlijk zijn er gelukkig genoeg die het echt samen willen regelen, maar ze maakt vrij vaak anders mee (niet in 1 ruimte kunnen zijn, elkaar helemaal verrot schelden etc etc)
Een goede mediator is er juist als de scheiding niet lekker loopt. Anders zet je het zelf op papier lijkt mij.
Dus Mush, mocht het zover komen, zou ik juist wel een mediator zoeken. Die is onpartijdig en kijkt naar jullie beider belangen.
Nooit over nagedacht, maar dat lijkt me best heftig werkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:57 schreef exode het volgende:
Een goede vriendin is mediator, dat je samen nog door 1 deur moet kunnen, is niet wat zij dagelijks meemaakt. Natuurlijk zijn er gelukkig genoeg die het echt samen willen regelen, maar ze maakt vrij vaak anders mee (niet in 1 ruimte kunnen zijn, elkaar helemaal verrot schelden etc etc)
Misschien krijgt vriendin alleen rare mensenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:11 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat ik hier juist hoor (van schoonzus) is dat een mediator er juist is als je wel alles nog samen kan regelen en die zorgt dan dat aan alles gedacht is en alles op papier staat (onder andere het ouderschapsplan)
Ook van een vriend van me gehoord die was met zijn soon to be ex ook naar een mediator geweest. Maar omdat zij allemaal van alles (onredelijks) wilde en er allerlei rare verhalen rondom heen bedacht/beschreef, had die mediator ook gezegd dat er niets te mediaten viel. Dat ze beter beiden een eigen advocaat in de hand konden nemen.
Nu hebben ze in de tussentijd wel nog wat gesproken en lijken ze wel iets meer op één lijn te zitten en zal er waarschijnlijk toch een mediator in de hand genomen worden.
Maar dit zijn de verhalen die ik hier uit mijn directe omgeving hoor. Maar wellicht zijn ze er in meerdere vormen.
Klinkt erg goed trouwens jullie Efteling week! Ook met jullie 20 jarig huwelijk en de fotoshoot. Heerlijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:55 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Kyara en @:oh-ohAfhaal is hier vooral pizza, patat, chinees en heel veel meer smaken zijn er niet. Maar goed, het is wat het is voor nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt als een heel fijne week exodeen gefeliciteerd met jullie 20 jaar samenzijn
![]()
Stapelkorting op de egalineWel heel fijn dat ze nog op schema zijn @:Nijna!
Heb je geen slowcooker waar je alles ingooit en het vanzelf gaart?
En ach, tb en afhaal moet toch kunnen
Ze zijn op schema, maar de vloerenman staat nu dus nog te egaliseren en ik wil daarna nog stofzuigen en dweilen want het is een grote stofzooi. En ik wil rust en ik wil naar bed.
Maar goed, het is wat het is voor nu.Fake it till you make it...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet van je vakantie @Hupje
If they say
Tip: een simpel meubelpaneel van de bouwmarkt kan misschien al wel voldoen als tijdelijk werkblad. Ik heb dat op mijn zelf aangeschafte extra keukenkast in huurhuis zo gedaan, daar staat de magnetron op. Waarschijnlijk goedkoper dan een echt werkblad. Hoewel ik daar misschien niet de inductieplaat in zou zetten, daarvan weet ik niet of dat brandveilig is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef exode het volgende:
Afhaal gaan wij hier niet te vaak doen. Wij reageren allebei niet zo goed op dat vette, zoute eten. Prima voor een keer, maar niet wekenlang. En die verbouwing kost al genoeg geld.
Komende 2 weken iig de vriezer vol koken en van die 5 weken wachten op het werkblad zijn wij hopelijk minstens 1 week op vakantie. (die is nu geboekt op 23 april, maar de keuken wordt 22 en 23 geplaatst met uitloop op de 24e april)
Schminken is zooo leuk! Ik doe het ook al een aantal jaar en word vaker gevraagd nu om op feestjes te schminken, hoe fijn is het als mensen zien wat je gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Voor de verbouwingen: inductieplaatje van ikea of lidl kost minder dan één keer Chinees en wordt goed heet. Kan zo op een tafel en in het stopcontact. Scheelt een hoop frustratie. Wij koken er in de vakantie op. En dan de airfryer ernaast. Kun je echt prima uit de voeten.
Mush, ik vind dit wel een vechtscheiding. Niet praten is soms ook vechten.
Ik moest lachen om de staffelkorting op de egaline, maar weet ook wat dat spul kost. Sterkte met afrekenen...
Gisteren fijn geschminkt. M'n oudste was ninja en de jongste kon niet kiezen en heeft de hele dag rondgerend in een ninjapak met een helft van z'n gezicht giraf en de andere helft dino. Gelukkig kan ik aardig schminken inmiddels, het was iedereen die we tegenkwamen duidelijk wat hij was. Tof dat ik dat een jaar of twee (of al drie?) geleden gewoon ben gaan doen en doorgezet heb. Eén workshop gedaan en blijven oefenen. Ik zet vaak dingen niet door, dus dit is een dingetje voor me![]()
Welja joh, lekker verstandig!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte Tink![]()
Hier een baggernacht gehad. Zoon zat met buikpijn op de plee en riep me. Maarja, ik sliep. Werd pas wakker nadat hij het ganglicht aandeedDat was om 2.30, om 6.00 maar naar benee gegaan, om 7.00 weer naar boven en toch nog even een uurtje kunnen tukken.
Straks mag zoon zuigstoffen want dat lukt me nog steeds niet![]()
Gister een stuk gefietst en daarna was ik draaierig. Moet morgen naar de mondhygiënist dus maar eerder vertrekken om nog trager te fietsen. Tis een kutstuk om te parkeren en dan ga ik toch liever met een draaiend hoofdop de fiets
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou toch echt even aangeven dat je ziek bent hoor, maar ja, dom advies wss
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Mushanga71 ben je al eens terug geweest bij de huisarts? Zou het met prednison en antibiotica na 1.5 week niet al een stuk beter moeten gaan dan het nu gaat? En/of moet je niet eens een stuk rustiger aan doen om je lijf écht wat hersteltijd te geven?
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:11 schreef BE het volgende:
[..]
Welja joh, lekker verstandig!
Waarom doe je dit soort dingen? Wat wil je bereiken? Dat we je allemaal heel stoer en moedig en dapper vinden?
Ik vind het vooral echt heel dom!
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik hoest amper nog en als ik zou afbellen heb ik over tig pas weer een afspraak. Daarom zeg ik niet af.
[..]
Het gaat al een stuk beter dan twee weken geleden. Heb net de vloer probleemloos kunnen dweilen én ik kan de trap weer op.
Daarbij hang ik dagelijks aan de bloeddrukmeter en de oximeter en die geven prima resultaten. Ik kan wel opnieuw naar de ha maar die meet precies hetzelfde.
Het is echt puur mijn energielevel wat aan gort is.
[..]
Absoluut niet maar ben het na drie weken ziekig zijn wél helemaal zat en word er knettergek van. Ik wil wat kunnen doen, dan maar op standje traag.
En ik doe rustig aan verder, ben in 3 dagen al bij seizoen 2 van Downton Abbey dus wdb hou ik me echt wel aan mn rust.
En tis maar 4 kilometer op een stille weg dus een gevaar ben ik niet
Ik weet het, verstandig is het niet altijd wat ik doequote:Op zondag 2 maart 2025 13:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ahh, dus draaierig vooral door vermoeidheid, niet door zuurstof problemen? Dan snap ik inderdaad wel dat je niet terug gaat. Het las alsof je nog steeds benauwd was bij inspanning/dan te weinig zuurstof krijgt, maar dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dat is fijn. Kan inderdaad best even duren voor energie weer helemaal terug is, kan me voorstellen dat op een gegeven moment de muren op je af komen dan met dat rustig aan doen. Ondanks dat rustig aan doen voor je lijf wel verstandig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Nijna, er zijn van die dagen...
If they say
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.quote:Op zondag 2 maart 2025 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Lekker posten wat je wil.
Maar als je zo ziek bent als je zegt en je lunchafspraken en tandarts afspraken niet af zegt, dan kun je idd ook gewoon de wel belangrijke dingen doen zoals werken.
Het is fijn dat je zuurstof goed is maar dat wil niet zeggen dat er niks aan de hand is toch?
Ik doe al mijn hele leven alles alleen, dat is echt geen excuus.
Ja maar ik was eerst weken niet online, heb een maand niet gewerkt en daarna een maand opgebouwd, kun je nagaan!quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik moet een beetje lachen. Volgens mij is het nog niet zo heel lang geleden dat we ook met zijn allen tegen jou zeiden dat je rustig aan moest doen toch. Jij maakte ook zelf de inschatting dat je kon doen wat je deed.
Hoe durft ze eigenlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze postte niet bepaald een liveblog over haar dagelijkse bekommeringen toen ze haar 1e strubbelingen had.![]()
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maaktequote:Op maandag 3 maart 2025 09:35 schreef Tink89 het volgende:
Dit weer jongensecht, mijn leven is leuker zo. En ik voel me nog niet top (hetzelfde hoestje als iedereen), maar de spierpijn is weg. Toch even naar de kindermiddag straks dus.
Waar zal ik beginnen?quote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Are you drunk?quote:
Haha, nu ik 'm terug lees snap ik dat helemaal ja. Ik bedoel dus de zon die al drie dagen schijntquote:Op maandag 3 maart 2025 09:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik legde de klemtoon op Dit. 4x lezen voor ik snapte hoe Dit het leven leuker maakte
Dan zit je nu eerste rangquote:Op maandag 3 maart 2025 09:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoe durft ze eigenlijk![]()
Wij wensen dagelijks meegenomen te worden in alle drama's en problemen
Wij zijn tot nu toe elke keer in een 12-persoons boerderij geweest (en de laatste twee keer de luxe variant met sauna) en die zijn wel heel luxe, mooi en schoon idd en met wat leuke extra’s zoals een pingpongtafel in de tuin en buitenspeelgoed. Geen idee of dat voor de reguliere huisjes (waar ze er ook een aantal van hebben staan) ook geldt. Maar voor die luxe betaal je ook wel flink, het is echt een hoger segment park, ook qua restaurants. Het huisje alleen was al ¤5000 en een deel van de activiteiten moet je nog voor betalen. Ik denk niet dat wij er zullen komen als schoonvader niet betaalt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef exode het volgende:
FF, wat leuk! Wij denken ook aan Hof van Saksen, als alternatief voor Lalandia in de meivakantie. Zijn de huizen zo luxe als ze zelf beweren?
Tja verbouwen, niemands hobby denk ik maar soms 'moet' het. Ik heb enorm veel zin in het eindresultaat. Als het wordt zoals wij voor ogen hebben, is het nog meer ons huis.
quote:Op maandag 3 maart 2025 11:15 schreef oh-oh het volgende:
@:vencodark lees je mee? Belastingaangifte!
At least you tried!quote:Op maandag 3 maart 2025 11:47 schreef vencodark het volgende:
Ik kreeg het antwoordapparaat.![]()
Poging 1.
quote:
Die van mij gisterenquote:Op maandag 3 maart 2025 12:13 schreef Nijna het volgende:
Mijn man heeft als het goed is de aangifte al gedaan van het weekend.
Niet eens, maar tegen de tijd dat ik mijn derde post verzond vroeg ik me dat ook even af.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar zal ik beginnen?
[..]
Are you drunk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Doe jij telefonisch aangifte?quote:Op maandag 3 maart 2025 11:40 schreef vencodark het volgende:
[..]![]()
Hoe zijn we al een jaar verder?
Ik ga ‘vandaag’ bellen.![]()
U las het hier.
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:08 schreef vencodark het volgende:
Even een andere boeg:
Iemand bekend met Pilates?
In het dorp is er dus net iets begonnen.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Heb ik een tijd gedaan! Geen grond lessen maar met een reformer. Vond het heerlijkMaar ik kreeg de lessen niet goed in ons thuisleven ingepast, en gezien de hoeveelheid lessen die ik telkens last-minute moest afzeggen werd het me te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend de wekker weer extra vroeg want carnaval op school, de oudste gaat als Stitch dus ik heb even moeten oefenen met schminkenen de jongste gaat als wonder woman. 's Middags foekepot, herinnerde ik mij net op tijd om vrij te kunnen vragen
![]()
Lekker chaotisch begin van de week.
Eerlijk gejat van googlequote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht!
Doen basisscholen nog iets aan carnaval eigenlijk?
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
Hier iig wel 🇧🇪quote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Oh, die spookjes zijn wel heel goed bedacht!
Bij ons op school vroeger wel maar tegenwoordig niet meer.
Pilates!!quote:Op maandag 3 maart 2025 14:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
In het dorp is er dus net iets begonnen.
Elke woensdag om 9:30 en aangezien ik pas in de avond begin met werken, zou dat ideaal zijn.
Ik heb 0 ervaring en sport verder niet. Ben al een tijdje naar iets op zoek en dit leek me wel interessant.
Het is hier ¤15 per les.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:06 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Pilates!!![]()
Mijn favoriete sport (naast softbal dan). Helaas onbetaalbaar geworden hier in het dorp, maar heb het een aantal jaar met plezier gedaan. Gewoon op een matje op de grond, groepslessen.
Ik vind dat best aan de prijs, maar het is het zeker waard. Pilates is tofquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is hier ¤15 per les.
¤165 voor 12 weken.
¤300 voor 24 weken.
Weet alleen niet hoelang de les is, heb gemaild dus ik wacht op antwoord.
Doe mij die maar!quote:Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:51 schreef F_r het volgende:
Ik betaal nog geen 40,- per maand voor de sportschool en mag dan onbeperkt gaan. Ook naar groepslessen zoals pilates
Dat.quote:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2025 14:21 schreef vencodark het volgende:
Dat is heel mooi gezegd inderdaad.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:58 schreef Amsel het volgende:
Ach, de jongste hier is zo sip om Dieuwertje: "Ik heb zulke fijne herinneringen aan haar en ze voelde in de Sinterklaastijd altijd een beetje als familie"![]()
Dat ligt echt aan de sportschool. Hier kun je een schema laten maken. Ik ga liever naar een les dan moet je wel. En zo ga ik een rondje e-gym doenquote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer.![]()
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi.![]()
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
Dat heb ik dusquote:Op maandag 3 maart 2025 17:15 schreef amaranta het volgende:
Wij kunnen evt via onze werkgever met fiscaal voordeel sporten. Dan betaal je volgens mij via je brutoloon ofzo? Geen idee hoe het zit. Ik sport niet.
Ik zie dat het nu 42,- pm is dat is onbeperkt en jaarabonnement is wel voordeliger. Ik sport dus met bedrijfsfitness dan gaat het van mijn brutoloon af.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goeie. Ik neem mij ook al maanden voor minstens eens een informatie bezoekje te brengen aan de plaatselijke sportschool.
Ben een complete newb en van de site word ik niet veel wijzer.![]()
Er staat voor ¤30 p/m en onbeperkt maar ik heb geen verstand van oefeningen, apparaten en al die zooi.![]()
Dus wat ‘krijg’ ik voor die ¤30?
Dat hebben wij ook, maar geen carnaval op school. (en thuis doen we er ook niks aan).quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Hupje het volgende:
Vakantie hebben buiten de advies weken van het ministerie natuurlijk Want je bent vrij met carnaval en niet de week ervoor.
Codeïne wil nog wel es helpen in de nacht, wel via de ha. Scheelt iig in je nachtrust. Overdag heb ik het nooit gebruikt, slijm moet er toch een keer uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Keelspray van A. Vogel helpt bij mij om de hoestprikkel te onderdrukken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoest zo ongelooflijk hard nu. Doet gewoon pijn. Iemand nog tips? De ervaringsdeskundigen zitten hier genoeg, geloof ik.
Ik kreeg codeine van de huisarts.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:34 schreef Tink89 het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst in maaaaaaanden weer naar mijn powerwalk-clubje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:28 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik heb mij in ieder geval ingeschreven voor een proefles Pilates, volgende week.
Het voelt nog even iets laagdrempeliger dan echt een sportschool.![]()
We zien wel, ik zit nergens aan vast.
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:47 schreef vencodark het volgende:
Jij hebt dan ook de discipline van een rots!
Een kerel op werk heeft ook een vorm van suiker en die drinkt gewoon red bull, eet koeken etc.
He couldn’t care less!
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:53 schreef BE het volgende:
Nou, ik was ook nooit van de dieetplannen, maar deze is zo vreselijk simpel en zo lekker en zo goed te doen dat ik het echt iedereen aan zou raden.
3 boekjes van elk 4 weken waarin alles heel duidelijk uitgelegd wordt met daarbij een website waar je kan vinden welke producten je het beste kan kiezen in welke supermarkt, echt, simpele wordt het niet.
En zeg nou zelf, bij welk dieet mag je ontbijten met warme chocolademelk!![]()
![]()
https://thenewfood.nl/ en dan even rondkijken en in de shop staan de startgidsen.
En ik voel me er zo ontzettend goed bij. Bloeddruk die vorig jaar ineens raar hoog was kelderde zo hard dat de huisarts zei 'Eh... we hebben toch niet iets met medicatie gedaan?' Eh, nee.... ik eet sinds 2 weken ketogeen. Echt bizar, gewoon een normale bloeddruk zomaar weer.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil niet blind worden, dus eet ik niks meer.
Ik had mezelf beloofd het in ieder geval 1 boekje vol te houden. 4 weken zou toch gewoon moeten kunnen vond ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik zal eens kijken. Mezelf kennende hou ik dit 3 dagen vol.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die boekjes ook, ik vind het allemaal helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |