Gaan jullie niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Wij zouden eigenlijk maandag naar Disneyland Parijs gaan...
Wat is er loos?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Maar?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 20:30 schreef Vicky het volgende:
Fijne vakantie allemaal!
Nee.. maar het is niet zo dramatisch hoor. Omdat we in de zomer naar DisneyWorld gaan hebben we Parijs geannuleerd 🤣quote:
In de klas van mijn leraar Duits hing vroeger een bordje:quote:Op zondag 23 februari 2025 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt als een leuk avondje uit!
Ik moet mijn ziggo kastje omwisselen en en heb geen zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Haha snap ik helemaal. We doen het hier altijd s avonds omdat één van ons s ochtends altijd alleen is met de kinderen en de ochtenden onvoorspelbaar (en vaak niet) goed verlopen. Dus we bereiden alles wat we kunnen de avond ervoor al voorquote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef vencodark het volgende:
Broodtrommels de avond van tevoren maken doe ik nou nooit. Mijn collega doet dat ook.
We hebben al ontbijt, lunch (weekenden en vakanties) en avondeten.
Ik weiger daarna nóg eens met eten ‘klaarmaken’ bezig te zijn.
Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef Schanu het volgende:
[..]
Haha snap ik helemaal. We doen het hier altijd s avonds omdat één van ons s ochtends altijd alleen is met de kinderen en de ochtenden onvoorspelbaar (en vaak niet) goed verlopen. Dus we bereiden alles wat we kunnen de avond ervoor al voor
Mijn moeder is afgelopen maandag overleden. Gisteren was de uitvaart.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met je moeder?
@:Ynske goed gelukt! Heel herkenbaar!
Ochquote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
Mi
[..]
Mijn moeder is afgelopen maandag overleden. Gisteren was de uitvaart.
Ach neequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, wat ontzettend verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Veel sterkte 😘quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
6 en 8quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe oud zijn je kinderen ook alweer?
Wat een verdriet, gecondoleerd en ontzettend veel sterktequote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gecondoleerd 😚quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.quote:
Jij ook gecondoleerdquote:Op maandag 24 februari 2025 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.
En ik wilde even zeggen dat ik nu nog meer jouw werk waardeer. Wat is het waardevol als er dan iemand is die je bij de hand neemt en je helpt om een uitvaart in elkaar te zetten die recht doet aan degene waarvan je afscheid neemt en degenen die afscheid nemen.
Mijn vader had een pakketverzekering, dus we hadden gewoon iemand van Monuta en zaten best wel aan wat vaste dingen vast als we niet te veel extra kosten wilden maken, maar hij deed het echt heel fijn en goed. Wat moet je dan toch ook ontzettend klaarstaan voor de mensen die je dan begeleidt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne vakantie voor iedereen die lekker de hort op gaat
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
https://www.google.com/ur(...)ccOErzwpzkT6QhWqP0Wzquote:Op maandag 24 februari 2025 15:12 schreef Nijna het volgende:
As we speak wordt de vloer geëgaliseerd, er gaat nogal wat van dat spul in...
In het klein gebeurde er iets soortgelijksquote:Op maandag 24 februari 2025 16:13 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)ccOErzwpzkT6QhWqP0Wz
Mijn dochter was zaterdag geweest en toen was het ook heel rustig.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef exode het volgende:
Van half 2 tot kwart voor 5 in de Efteling gelopen:
2x Symbolica (schatten en muziek)
3x Carnavalsfestival (ja, achter elkaar, tutututututuuuuu)
4x Max en Moritz, 3 x groen en 1 x blauw. Ook weer blijven zitten. 4 is echt mijn max.
1x Joris en de Draak (Juul haar eerste en meteen laatste keer denk ik, ze vond hem veel te snel)
3x Droomvlucht (helaas mochten we niet blijven zitten, maar goed voor de stappen)
Kortom, hartstikke rustig.
Morgen wil ik in Dans Macabre, als de rij meevalt. Vandaag was ie niet langer dan 20 minuten.
Wat zij zegtquote:Op maandag 24 februari 2025 17:03 schreef amaranta het volgende:
Dank iedereen voor de condoleances 🫶
Fijne groep hier ❤
Sterktequote:
Gecondoleerd Amarantaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week dinsdag ook nergens wachttijden. Heerlijk!quote:Op maandag 24 februari 2025 18:11 schreef exode het volgende:
Van half 2 tot kwart voor 5 in de Efteling gelopen:
2x Symbolica (schatten en muziek)
3x Carnavalsfestival (ja, achter elkaar, tutututututuuuuu)
4x Max en Moritz, 3 x groen en 1 x blauw. Ook weer blijven zitten. 4 is echt mijn max.
1x Joris en de Draak (Juul haar eerste en meteen laatste keer denk ik, ze vond hem veel te snel)
3x Droomvlucht (helaas mochten we niet blijven zitten, maar goed voor de stappen)
Kortom, hartstikke rustig.
Morgen wil ik in Dans Macabre, als de rij meevalt. Vandaag was ie niet langer dan 20 minuten.
Alsnog gecondoleerd en veel sterktequote:Op maandag 24 februari 2025 08:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn vader is ook overleden, 31 januari. 8 februari was de uitvaart.
En ik wilde even zeggen dat ik nu nog meer jouw werk waardeer. Wat is het waardevol als er dan iemand is die je bij de hand neemt en je helpt om een uitvaart in elkaar te zetten die recht doet aan degene waarvan je afscheid neemt en degenen die afscheid nemen.
Mijn vader had een pakketverzekering, dus we hadden gewoon iemand van Monuta en zaten best wel aan wat vaste dingen vast als we niet te veel extra kosten wilden maken, maar hij deed het echt heel fijn en goed. Wat moet je dan toch ook ontzettend klaarstaan voor de mensen die je dan begeleidt.
En het had het gewenste effectquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Nee maar ze moesten even spectaculair verdwijnen. sorry
En dingen in de glasbak en pmd bak gooien was zijn grote hobby toen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |